BRABANTIA SZUMÓWKA STALOWA 210167 (6542123738)

cena kup teraz
48,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
Zakupy powyżej 99 zł
  • lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

NARZĘDZIA KUCHENNE PROFILE


BRABANTIA SZUMÓWKA STALOWA 210167

Opis produktu


Praktyczna, funkcjonalna szumówka marki Brabantia z serii PROFILE wykonana jest z jednego kawałka wysokiej jakości stali nierdzewnej. Szumówka idealnie sprawdzi się do zbierania piany, która tworzy się podczas gotowania niektórych potraw jak również do wyciągania z wody warzyw lub potraw mącznych.Dzięki stalowemu uchwytowi, łyżkę można zawiesić na kuchennym relingu. Nadaje się do mycia w zmywarce.

Dane techniczne

  • numer katalogowy 210167
  • wymiary długość: 35,3 cm
  • materiał:
 Stal nierdzewna
  • gwarancja: 5 lat
Kup Teraz: 48,99 zł Wysyłka w 24h

Narzędzie kuchenne Profile

  • Można myć w zmywarce
  • Eleganckie, stalowe wykończenia
  • Możliwość zawieszenia na kuchennym relingu
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-Brabantia za co najmniej 99 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1070 1000 0023 5368 8415
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 32 21 523 40
    czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 32 215 67 53
    czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), będący konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru. Odstąpienie od umowy dotyczyć może wszystkich lub tylko wybranych przez Klienta Towarów objętych umową sprzedaży, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Towar sprzedawany jest jako komplet, zestaw lub pakiet, odstąpienie możliwe jest w stosunku do całego kompletu, zestawu lub pakietu, nie zaś do poszczególnych jego elementów. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę, tj. Kulig spółka z o.o. w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice; e-mail: brabantia@decorto.pl; tel. kontaktowy: 32 215 23 40 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

reklamacje

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad. Jeżeli wbrew powyższemu zobowiązaniu dostarczony Towar zawiera wady Klient może złożyć reklamację. Reklamację można złożyć bądź drogą elektroniczną lub w formie listu poleconego nadanego na dane adresowe Przedsiębiorcy wskazane na wstępie niniejszego Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, Klienta, opis Towaru, którego reklamacja dotyczy oraz wskazanie innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania informując Klienta o zajętym stanowisku. Klient, który składa reklamację żądając wymiany Towaru lub usunięcia stwierdzonej wady jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar na adres Kulig spółka z o.o. ul. Pocztowa 14, 43-502 Czechowice-Dziedzice z dopiskiem Oficjalny Sklep Brabantia. Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W razie uwzględnienia roszczenia Klienta o obniżenie ceny wadliwego Towaru lub w przypadku odstąpienia od umowy w związku z wadą Towaru zwrot świadczenia na rzecz Klienta nastąpi niezwłocznie w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar, a w przypadku zapłaty za pobraniem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/