-%BOTKI/PÓŁBUTY/SZTYBLETY -polski producent!!36-41 (6541336163)

zakończona
109,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
  • lokalizacja: Gniezno
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tworzywo skóropodobne
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • wysokość obcasa (cm): 2.50
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41
  • kolor: czerń, odcienie szarości i srebra, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, inny kolor
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
570 024 010
email
info@alebucik.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9-18
adres

"OSKAR"

Magdalena Hurysz
Ul.Warszawska 32
62-200 Gniezno

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty ( jednak z reguły wysyłki są realizowane do 24 h od momentu otrzymania wpłaty )
Paczki wysyłamy
  • Paczka - 14,99 zł
  • Paczka pobraniowa - 16,99 zł

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
33 1020 4115 0000 9002 0154 9153

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

SUPER OKAZJA!!!

BOTKI/SZTYBLETY/TRZE­WIKI w SUPER CENIE!

POPRZEDNIA CENA

149,99

OBECNA

TYLKO 109,99

Eleganckie, modne i stylowe botki POLSKIEGO PRODUCENTA!!

Wykonane z dbałością o najmniejsze szczegóły,

lekko ocieplone tzw. kocykiem,

idealnie nadają się na porę jesienno- zimową, jak i wiosenną.

Oryginalna kolorystyka i wzór oraz eleganckie klamry

przyciągną uwagę każdego !

MUST HAVE SEZONU!!!

>> GWARANCJA – 24 miesiące <<

DOSTĘPNE KOLORY:

1. Srebrny

2. Złote

3. Czarne

4. Żakardowy czarny

5. Żakardowy szary

Przed zakupem zalecamy zmierzenie stopy według poniższego schematu i dopasować według tabeli rozmiarów :

Tabela rozmiarów:

ROZMIAR

36

37

38

39

40

41

DŁUGOŚĆ

WKŁADKI

23

23,5

24

24,5

25

25,5

Zobacz także...
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 570-024-010
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku : 9:00 - 18:00, w soboty od 8:00 do 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
"Oskar" Magdalena Hurysz
Warszawska 32
62-200 Gniezno
Polska
 
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów z dn. 2 marca 2000r. Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu. (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn. zm.) - uwaga: dotyczy tylko przedmiotów zakupionych w opcji Kup teraz. Towary sprzedawane na licytacji nie podlegają zwrotowi. Warunkiem przyjęcia zwrotu towaru zakupionego w ramach aukcji Kup teraz jest odesłanie towaru na adres: OSKAR Magdalena Hurysz ul. Warszawska 32, 62-200 Gniezno, w stanie nienaruszonym (tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania), odesłany w oryginalnym opakowaniu (prosimy nie zaklejać pudełek taśmą !) wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do zwracanego przedmiotu proszę dołączyć pisemne oświadczenie z odręcznym podpisem ( według wzoru poniżej ) .......................dn...................... Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej przez allegro [DANE SPRZEDAJĄCEGO] MOTORAN Wawryka Bogdan Ul.Zakopiańska 52a 30 - 418 Kraków Ja.........................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy w stanie niezmienionym : ..................................................................................................................................., numer oferty ............................................. .Data zawarcia umowy to.............................................., data odbioru.......................................................... Imię i nazwisko................................................................... Login Allegro....................................................................... Adres ................................................................................. ..................................................................................... Proszę o przesłanie zwrotu na konto nr. ......................................................................................... DO ZWRACANEGO TOWARU DOŁĄCZ ORYGINAŁ PARAGONU !!! ................................................................. podpis konsumenta Gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów przesyłki. Pieniądze zostaną przesłane na wskazane przez zwracającego konto bankowe w terminie do 14 dni . Niedostosowanie się do warunków zwrotu jest podstawą do nieuwzględnienia zwrotu. Zgodnie z cytowaną wyżej ustawą zwrotowi nie podlegają towary nabyte w drodze licytacji (jedynie towary nabyte w opcji Kup teraz). Zwrot towaru wiąże się z naszym wystąpieniżadnych konsekwencji dla Kupującego ze strony Allegro). Zwrot towaru wiąże się z naszym wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji (nie powoduje żadnych konsekwencji dla Kupującego ze strony Allegro).

reklamacje

Towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodności z umową. Podstawą przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na adres: "OSKAR" Magdalena Hurysz ul. Warszawska 32 62-200 Gniezno , wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu (paragon lub faktura), adresem zwrotnym z numerem kontaktowym, imieniem i nazwiskiem, nickiem z Allegro oraz pismem reklamacyjnym z odręcznym podpisem ( według poniższego wzoru) ................................................ (miejscowość, data) ................................................................................. (imię i nazwisko) ......................................./....................................... (nick z allegro / nr aukcji) ................................................................................. ................................................................................. (adres kupującego) ................................................................................. (telefon) OSKAR Magdalena Hurysz ul. Warszawska 32 62-200 Gniezno PISMO REKLAMACYJNE Zgłaszam reklamację przedmiotu (nazwa) .................................................................................. zakupionego na aukcji nr ................................. wygranej w dniu .............................. za pośrednictwem serwisu Allegro. Powodem zgłoszenia reklamacji jest: a)powstanie wady uniemożliwiającej właściwe użytkowanie zakupionego przedmiotu ......................................................................................................................................................... b)otrzymanie przedmiotu niezgodnego ze złożonym zamówieniem ......................................................................................................................................................... c)inne .......................................................................................................................................... W związku z powyższym proszę o wymianę na przedmiot wolny od wad, a w przypadku braku możliwości dokonania wymiany, proszę o zwrot kwoty ........................... PLN (słownie................................................................................................................................. ....................................) na rachunek bankowy o numerze: ............................................................ którego posiadaczem jest .............................................................................. zamieszkała/ły............................................................................................................... ...................................................... (odręczny podpis Kupującego) w terminie 3 dni od daty powiadomienia nas o fakcie reklamacji. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14dni od ich wpłynięcia. Reklamacji nie podlega: obuwie uszkodzone mechanicznie (w tym obicie, otarcie, niewłaściwe dopasowanie obuwia), obuwie z uszkodzeniami wynikłymi z niewłaściwego użytkowania i konserwacji, uszkodzenia ozdób, naturalne zużycie się obuwia, ścieranie się fleków i podeszwy, odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych, wygoda obuwia). W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności obuwie wymieniane jest na nowe. Jeśli jednak zdarzy się, że jest to niemożliwe, zwracamy pieniądze za buty (nie zwracamy kosztów przesyłek kurierskich) Wady jawne Ze względu na internetowy charakter sprzedaży, w którym Klient nie ma możliwości obejrzenia towaru przed zakupem, uwzględniamy reklamację wad jawnych - widocznych na obuwiu nowym w momencie otrzymania towaru przez Klienta. Każda para obuwia jest sprawdzana przed wysłaniem. Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki zauważyliby Państwo jakąś wadę, prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie oraz odesłanie towaru w nie naruszonym stanie (prosimy nie zaklejać pudełek taśmą!) wraz z dowodem zakupu oraz pismem reklamacyjnym z odręcznym podpisem , na adres: OSKAR Magdalena Hurysz ul. Bolesława Chrobrego 44, 62-200 Gniezno, wciągu 3 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po tym terminie reklamację z tego tytułu nie będą przyjmowane (decyduje data nadania przesyłki). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot towaru w ramach reklamacji tj. uznanej reklamacji wiąże się z naszym wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji (nie powoduje żadnych konsekwencji dla Kupującego ze strony Allegro). W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności obuwie wymieniane jest na nowe. Jeśli jednak zdarzy się, że jest to niemożliwe, zwracamy pieniądze za buty i koszt odesłania standardową paczką pocztową - koszt do 10 zł (nie zwracamy kosztów przesyłek kurierskich)

pozostałe informacje

Szanowni Państwo, jesteśmy dystrybutorem obuwia damskiego pochodzącego bezpośrednio od producentów, a także od największych europejskich dilerów reprezentujących daną markę. Nasze modele są zgodne z najnowszymi sezonowymi trendami mody. Na naszych aukcjach znajdziecie z pewnością produkty, które spełnią Państwa oczekiwania. Jednak warunkiem uczestnictwa w naszych aukcjach jest spełnienie warunków zawartych w poniższym regulaminie. 1. O firmie Firma czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00. We wszystkich sprawach dotyczących danej transakcji prosimy kontaktować się drogą mailową: info@allebucik.pl .Z pewnością odpowiemy jak najszybciej, jednak z powodu dużej ilości transakcji, proszę nie oczekiwać, że natychmiastowo. W godzinach pracy czynny jest również nasz telefon: 570-024-010 . 2. O produkcie Obuwie sprzedawane na naszych aukcjach jest nowe, wolne od wad, w pierwszym gatunku, w firmowych opakowaniach producenta. Mogą wynikać nieznaczne różnice między kolorami na fotografiach wyświetlanych na monitorach z różnymi ustawieniami. Staramy się tak dobrać fotografię produktu, aby wyświetlała się w sposób zbliżony na większości Państwa monitorów. Nie będziemy jednak uznawać reklamacji z powodu nieznacznych różnic kolorystycznych na monitorze i w rzeczywistości. Staramy się tak podawać długość wkładki, aby mogły Panie w szybki sposób dopasować swoją długość stopy do danego fasonu obuwia, tzn. długość wkładki oznacza dla jakiej długości stopy będzie dany but pasował. Jeśli podajemy, że pasuje na stopę o długości 23 cm, to oznacza, że but ma jeszcze około 0,5 cm luzu, czyli nie muszą Panie już tego lekkiego zapasu dodawać. Jak prawidłowo zmierzyć długość stopy: - narysować na kartce papieru linię - przyłożyć do niej czubek stopy - następnie zakreślić drugą linię w miejscu, gdzie kończy się czubek najbardziej wysuniętego palca - mierzymy odległości między liniami, co daje nam długość naszej stopy Uwaga: radzimy zmierzyć długości prawej i lewej stopy, gdyż mogą się one nieznacznie różnić, a do wyboru długości wkładki na aukcji wziąć wymiar większy. 3. Formy płatności a) udostępniamy Państwu formę zapłaty „PayU” i sugerujemy skorzystać z tej właśnie formy, ponieważ znacznie przyspiesza ona przepływ środków z Państwa konta na nasze, co wiąże się z wcześniejszą wysyłką obuwia. Praktycznie w momencie kliknięcia przez Państwa „zapłać” widzimy już tą wpłatę u siebie na koncie. b) przedpłata na konto Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.: 33 1020 4115 0000 9002 0154 9153 w tytule przelewu proszę podać koniecznie nick oraz nr aukcji w celu szybszej weryfikacji wpłaty. Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu przesyłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro. Jeżeli zakupili Państwo kilka par i mają one zostać wysłane w jednej paczce, proszę dokonać wspólnej wpłaty za wszystkie transakcje plus jeden koszt wysyłki. 4. Odbiór osobisty Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu w jednym z naszych sklepów firmowych w Gnieźnie, Mogilnie lub Wrześni. 5. Wysyłka Wysyłka zakupionych towarów następuje poprzez firmę kurierską w ciągu 48 h od momentu otrzymania Państwa płatności (dni robocze od poniedziałku do piątku). Jeśli paczka nie dotarła do Państwa, składamy po 14 dniach roboczych od dnia nadania reklamacje , a następnie czekamy na decyzje firmy kurierskiej. Nadajemy paczki również paczkomatem. 6. Zmiana adresu Jeżeli aktualny adres wysyłki nie jest zgodny z podanym w Allegro, prosimy o aktualizację swojego adresu w serwisie Allegro przed dokonaniem zakupów na naszych aukcjach. Można to bardzo łatwo i szybko zrobić korzystając z zakładki: Ustawienia > Moje Dane. W wyjątkowych sytuacjach możemy przesłać paczkę pod inny adres. Jeśli paczka ma zostać wysłana pod inny adres, prosimy o podanie prawidłowego adresu w Formularzu opcji dostawy, bezpośrednio po wygraniu aukcji. Jeśli adres nie zostanie zmieniony w powyższy sposób, paczka zostanie wysłana pod adres podany w danych Allegro. 7. Koszt przesyłki Każda aukcji posiada w opisie to koszt przesyłki, który należy doliczyć do ceny wylicytowanego przedmiotu. Jeśli zakupili Państwo kilka przedmiotów na naszych aukcjach i mają one zostać wysłane w jednej paczce proszę skontaktować się z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki 8. Termin płatności Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 7 dni od zakończenia aukcji zgodnie z regulaminem Allegro. Po 10 dniach wypełniony zostaje Formularz Zwrotu Prowizji i wysłany jest do Allegro, co wiąże się z negatywnym komentarzem oraz z punktem karnym dla Kupującego, po trzech takich punktach konto użytkownika zostaje zablokowane przez Allegro. Po otrzymaniu od Allegro zwrotu prowizji przedmiot, za który nie otrzymaliśmy należności zostaje ponownie wystawiony na aukcji. 9. Komentarze Jako Sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy w kolejności. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z otrzymaną przesyłką jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Zawsze można dojść do porozumienia i wyjaśnić sprawę. 10. Dowód zakupu Do przesyłki dołączany jest paragon potwierdzający dokonanie zakupu. Na życzenie Klienta wystawiana jest Faktura VAT. Dowód zakupu jest podstawą do ewentualnej reklamacji lub zwrotu, dlatego proszę zwrócić na to uwagę przy otwieraniu paczki. Wszelkie niezgodności lub braki proszę zgłaszać w terminie 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Po tym terminie takie zgłoszenia nie będą rozpatrywane. 11. Gwarancja Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są rękojmią wynikającą z aktualnych przepisów prawa.