BOSCH PIES 3kg DRÓB I PROSEM /4 (7210549145)

zakończona
44,45 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Opis

BOSCH PIES 3kg DRÓB I PROSEM /4

44,45

0.2 kg.

BOSCH

Dostawa i płatność
od 18,00 zł

Lokalizacja: Szczecin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u gadzinpl za co najmniej 500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
6 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

  • Zwroty i Reklamacje
  1. REKLAMACJE I ZWROTY PRZESYŁEK I PRODUKTÓW

8.1. Zakupione u Sprzedawcy towary podlegają zwrotom, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Pod warunkiem, że towar zostanie odesłany cały i nieuszkodzony.

8.2. Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe zamówionych produktów należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu dostawy, posługując się formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie www.gadzin.pl.

8.3. Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego, Klient otrzyma indywidualny kod, umożliwiający śledzenie przebiegu procesu reklamacji.

8.4. W przypadku wady jakościowej towaru podlegającego gwarancji, niezbędne jest dostarczenie go do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia Sprzedawcy, a w przypadku towaru podlegającego gwarancji, od daty dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.6. Zasady reklamacji dotyczących dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  1. kupujący jest zobowiązany każdorazowo do zbadania stanu dostarczonej przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej, dostarczającego przesyłkę;
  2. w przypadku powstania wątpliwości u Kupującego co do stanu towaru znajdującego się w paczce, jak również samej paczki, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej (blankiety w/w protokołów posiada kurier), a także dokumentacji fotograficznej;
  3. protokół szkody oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny oraz dokumentacja fotograficzna jest podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru;
  4. brak protokołu szkody, jak również pokwitowanie odbioru paczki nie stwierdzające uszkodzenia, uniemożliwia skuteczne dochodzenie roszczeń reklamacyjnych za szkody w transporcie.
  5. W wypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na rachunek powiązany z kartą. Zwrot naśtąpi w ciągu 14 dni roboczy, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Ap Anna Przybyłek
Bielska 8
70-710 Szczecin
Dodatkowe informacje

 

  • Zwroty i Reklamacje
  1. REKLAMACJE I ZWROTY PRZESYŁEK I PRODUKTÓW

8.1. Zakupione u Sprzedawcy towary podlegają zwrotom, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Pod warunkiem, że towar zostanie odesłany cały i nieuszkodzony.

8.2. Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe zamówionych produktów należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu dostawy, posługując się formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie www.gadzin.pl.

8.3. Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego, Klient otrzyma indywidualny kod, umożliwiający śledzenie przebiegu procesu reklamacji.

8.4. W przypadku wady jakościowej towaru podlegającego gwarancji, niezbędne jest dostarczenie go do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia Sprzedawcy, a w przypadku towaru podlegającego gwarancji, od daty dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.6. Zasady reklamacji dotyczących dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  1. kupujący jest zobowiązany każdorazowo do zbadania stanu dostarczonej przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej, dostarczającego przesyłkę;
  2. w przypadku powstania wątpliwości u Kupującego co do stanu towaru znajdującego się w paczce, jak również samej paczki, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej (blankiety w/w protokołów posiada kurier), a także dokumentacji fotograficznej;
  3. protokół szkody oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny oraz dokumentacja fotograficzna jest podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru;
  4. brak protokołu szkody, jak również pokwitowanie odbioru paczki nie stwierdzające uszkodzenia, uniemożliwia skuteczne dochodzenie roszczeń reklamacyjnych za szkody w transporcie.
  5. W wypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na rachunek powiązany z kartą. Zwrot naśtąpi w ciągu 14 dni roboczy, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Czas na odstąpienie od umowy

5 dni

Adres do zwrotu

AP ANNA PRZYBYŁEK
BIELSKA *
70-710 SZCZECIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

  • Zwroty i Reklamacje
  1. REKLAMACJE I ZWROTY PRZESYŁEK I PRODUKTÓW

8.1. Zakupione u Sprzedawcy towary podlegają zwrotom, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia. Pod warunkiem, że towar zostanie odesłany cały i nieuszkodzony.

8.2. Wszelkie reklamacje jakościowe i ilościowe zamówionych produktów należy zgłosić maksymalnie do 48 godzin od momentu dostawy, posługując się formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie www.gadzin.pl.

8.3. Po wypełnieniu formularza reklamacyjnego, Klient otrzyma indywidualny kod, umożliwiający śledzenie przebiegu procesu reklamacji.

8.4. W przypadku wady jakościowej towaru podlegającego gwarancji, niezbędne jest dostarczenie go do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.5. Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia Sprzedawcy, a w przypadku towaru podlegającego gwarancji, od daty dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Hurtowni, wraz z dowodem zakupu Klienta końcowego.

8.6. Zasady reklamacji dotyczących dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  1. kupujący jest zobowiązany każdorazowo do zbadania stanu dostarczonej przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej, dostarczającego przesyłkę;
  2. w przypadku powstania wątpliwości u Kupującego co do stanu towaru znajdującego się w paczce, jak również samej paczki, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej (blankiety w/w protokołów posiada kurier), a także dokumentacji fotograficznej;
  3. protokół szkody oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny oraz dokumentacja fotograficzna jest podstawą reklamacji uszkodzonego w transporcie towaru;
  4. brak protokołu szkody, jak również pokwitowanie odbioru paczki nie stwierdzające uszkodzenia, uniemożliwia skuteczne dochodzenie roszczeń reklamacyjnych za szkody w transporcie.
  5. W wypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na rachunek powiązany z kartą. Zwrot naśtąpi w ciągu 14 dni roboczy, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

O sprzedającym
gadzinpl
95,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

22

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Anna Przybyłek
AP Anna Przybyłek
Bielska 8
70-710 Szczecin
NIP: 9552090017

Kontakt

  • 578 *** *** (pokaż)
  • 578 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep Zoologiczny Gadzinpl Oferuje wszelkiego rodzaju akcesoria I karmy dla zwierząt domowych. W swojej asortymencie składającym się z 12 000 produktów dla Twojego pupila. Posiadamy klatki dla gryzoni, terraria dla gadów, akwaria dla rybek, zabawki dla kotów, zabawki dla psów. Produkty do pielęgnacji kotów i psów.

Pozostałe informacje

Ważne informacje!!! 

Drogi Kliencie, nie wysyłamy za pobraniem, wysyłka następuje dopiero w momencie, gdy twoja płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym. Przypominamy, że złożenie zamówienia jest wiążące z zapłatą. Na każdym etapie realizacji zamówienia będziemy cię informować o postępach. Otrzymasz od nas wiadomości SMS i e-mail. Wysyłamy wyłącznie kurierem DPD Numer przesyłki zostanie przesłany do Ciebie SMS-em i Mailem.

Przesyłka powinna dotrzeć najpóźniej w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli trwa to dłużej tzn., że są problemy z doręczeniem.

W takiej sytuacji prosimy o kontakt. UWAGA! Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono braki, należy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. 

Pozdrawiamy 

Gadzin Dobry Sklep Zoologiczny 

Dane do tradycyjnego przelewu: 

Odbiorca: Gadzin.pl 

Nr konta: 10 1160 2202 0000 0003 4126 8934 

Tytułem: [login Allegro] 

Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się tylko napisz(bok@gadzin.pl) lub zadzwoń (578 426 248).

Wyświetlenia:2
Numer oferty:7210549145
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Na czasie