BORN2BE_PL ||| Różowe Półbuty Vigorous 41 (6931097737)

zakończona
79,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
Zakupy od 150 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 1.5
  • kolor: odcienie różu
  • marka: Inna marka
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 41
  • dostawa z Polski: tak

opis

ZADZWOŃ +48 22 113 70 70
79.99 zł
129.99 zł

Różowe Półbuty Vigorous rozmiar 41


Wybierz inny rozmiar
Wybierz inny wariant
Szczegóły produktu
Kod produktu 4450000225983
Kategoria Półbuty
Nazwa produktu Różowe Półbuty Vigorous
Materiał Materiał zamszopodobny
Platforma 1.5
Rodzaj obcasa płaski
Obcas 3 cm
Nosek buta okrągły
Kolor różowy

Inne rozmiary

Typ rozmiarówki: numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.

Rozmiar 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Długość wkładki wewnątrz buta (cm) 22,5 23 24 25 25,5 26 26,5 27 28 28,5 29 29,5
Max. długość stopy kupującego (cm) 22 22,5 23,5 24,5 25 25,5 26 26,5 27,5 28 28,5 29

Zamieszczone długości wkładek są orientacyjne.

Opinie o tym produkcie

Powiązane produkty

Inne aukcje z tej samej kategorii

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Exclusive-Poland born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Dodatkowe informacje

 

Chcesz zgłosić reklamację?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres kontakt.allegro@born2be.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz) 


Pamiętaj by rzetelnie opisać powód reklamacji na formularzu oraz przedstawić swoje oczekiwania względem jej rozpatrzenia. 


Wyślij paczkę na adres: 

Exclusive-Poland born2be.pl - Centrum Logistyczne 

Aleja Krakowska 140A 

05-552 Marysin 

 

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji, niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji. 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero w następnym kroku sklejony taśmą). 

Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.  


W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy.  


Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Exclusive-Poland, born2be.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!


  1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres  kontakt.allegro@born2be.pl  a wyślemy Ci go jeszcze raz)
  2. Wyślij paczkę na adres:
    Exclusive-Poland, born2be.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu, niepodpisane dokumenty nie będą uznane. 


Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego na konto wskazane przez klienta w formularzu. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier lub folię, a dopiero w następnym kroku skleić taśmą).


Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna).


Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

O sprzedającym
exclusive-poland

Dane firmy

Kontakt

  • +48 22 113 70 90
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy jedynym oficjalnym sklepem wystawiającym produkty born2be! 


Skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia a chętnie pomożemy i doradzimy w wyborze idealnego obuwia. Nasz numer: 22 113 70 90.


Wymiany 

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. 


Zwroty 

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste! Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres kontakt.allegro@born2be.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz)  


Wyślij paczkę na adres:  

born2be_pl - Centrum Logistyczne  

Aleja Krakowska 140A  

05-552 Marysin 


Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu.  Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza zwrotu. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa). Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna). Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane. 


Reklamacje 

Chcesz zgłosić reklamację? W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres kontakt.allegro@born2be.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz)  


Wyślij paczkę na adres:  

born2be.pl - Centrum Logistyczne  

Aleja Krakowska 140A  

05-552 Marysin  


Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie zapomnij podpisać formularza reklamacji. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a dopiero następnie skleić taśmą). Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej. 


 W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy.  


Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

Pozostałe informacje

email: kontakt.allegro@born2be.pl
telefon: +48 22 113 70 90