bomboniera,pojemnik ceramiczno szklany-prezent (6541658468)

zakończona
66,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
Zakupy powyżej 550 zł
  • lokalizacja: WĘGRZCE
  • czas wysyłki: 24 godziny

Warunki dostawy

Osobom poniżej 30 pozytywnych komentarzy nie wysyłamy za pobraniem

Kontakt

kontakt@czerwony-sto­lik.pl
tel. +48 883 791 903
Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8-17

Płatność

Płatności proszę kierować na konto:
Alior Bank 70 2490 0005 0000 4000 1215 2590
lub

poprzez opcję "Płacę z Allegro"


Czerwony Stolik powstał dla Tych którzy kochają otaczać się pięknem, ale także chcą się nim dzielić...

Romantyczna kolacja przy świecach......

Parapetówka u przyjaciół.....

Remont wymarzonego "M".....

na te i różne inne okazje

nietuzinkowe drobiazgi,

romantyczne i stylowe dodatki,

eleganckie prezenty,

oryginalne meble

znajdziesz tu wszystko to co tworzy niepowtarzalny styl i klimat wnętrza

Czerwony Stolik powstał z myślą o Tych i dla Tych , którzy kochają drobne detale, minimalistyczne, stylowe wykończenia.

Czerwony Stolik powstał dla Tych , dla których wnętrze to nie tylko pomieszczenie, ale przede wszystkim CIEPŁO, MIŁOŚĆ i DUSZA....

Czerwony Stolik to Nasza pasja , dlatego staramy się, aby asortyment w Naszym sklepie był wyjątkowy, wyselekcjonowany i wysokiej jakości.

Czerwony stolik to piękne wnętrze Twojego domu

Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " O MNIE "

Unikalny, dekoracyjny pojemnik ceramiczno-szklany

np na słodycze

Bez pokrywy może również sprawdzić się jako świecznik

Wymiary:

wysokość całkowita 24 cm

wysokość bez pokrywy 18 cm

średnica 11,5 cm

....................­....................­.

....................­......

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u czerwonystolik za co najmniej 550 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 883 791 903
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Procedura reklamacyjna, odstąpienie od umowy i inne prawa konsumenta 1.Sprzedającym jest Firma Handlowo Usługowa Asced Wiesław Baran 32-086 Węgrzce UL.Warszawska 21, NIP 628-189-05-13 2.Kupujący składający reklamację może zgłosić swoje roszczenia do sprzedawcy korzystając z danych kontaktowych wskazanych powyżej, drogą elektroniczną poprzez kontakt allegro,oraz na email kontakt@czerwony-stolik.pl, albo do gwaranta zgodnie z postanowieniami gwarancji (jeżeli jej udzielono). 3.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@czerwony-stolik.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 4. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwroty Zasady odstąpienia Konsumenta od umowy zawartej na odległość określone w niniejszym regulaminie wynikają z przepisów Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r.Konsument, który zawarł umową sprzedaży w sklepie "Czerwony Stolik" za pośrednictwem platformy allegro, ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadania rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadania rzeczy. Przez rzecz rozumie się produkty zakupione przez Klienta na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na dane kontaktowe podane powyżej.W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać ze wzoru formularza doręczonego Konsumentowi elektronicznie wraz z potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży oraz wraz z dokumentacją sprzedaży doręczaną przez przewoźnika wraz z przesyłką.W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy Sprzedający zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany od decyzji Konsumenta o odstąpieniu od umowy.Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument w sposób wyraźny wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. Konsument nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem płatności.Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zakupionych przez Konsumenta produktów lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania tych produktów, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży Sprzedający nie ponosi kosztów odesłania zakupionych przez Konsumenta produktów. Jako podstawę do oszacowania kosztów odesłania produktów można przyjąć cennik kosztów dostawy dostępny na aukcjach sprzedającego.Sprzedający informuje, że Konsument ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości zakupionych produktów, których dotyczy odstąpienie od umowy na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. Zmniejszenie wartości dotyczy korzystania z produktów w inny sposób niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności zakupionych produktów. 5. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;11) zawartej w drodze aukcji publicznej;12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 6.Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający oświadcza, że wszystkie produkty dostępne w sklepie „Czerwony Stolik” są fabrycznie nowe i nie noszą żadnych śladów użytkowania. 7.Sprzedający przestrzega zasad uczciwych praktyk rynkowych w rozumieniu ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. 8.Sprzedający informuje, że Konsument ma możliwość pozasądowego rozpatrywania reklamacji poprzez:a) Złożenie reklamacji do sprzedawcy albo gwaranta, b) Uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej od właściwego Rzecznika Konsumentów lub organizacji pozarządowych działających na rzecz konsumentów, c) Nieodpłatnej pomocy prawnej ze strony organów administracji państwowej, a w szczególności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej. Przed odesłaniem towaru proszę o kontakt e-mailowy poprzez formularz kontaktowy Allegro. Kontakt: Wszystkie sprawy związane z przebiegiem transakcji załatwiane są wyłącznie drogą e-mailową poprzez formularz kontaktowy Allegro.

pozostałe informacje

PŁATNOŚĆ: Płatności proszę kierować na konto: Alior Bank 70 2490 0005 0000 4000 1215 2590 lub poprzez opcję "Płacę z Allegro" W tytule wpłaty prosimy podać nick z allegro oraz numer aukcji Proszę o przemyślaną licytację ponieważ nie odwołuję ofert.Staram się aby zdjęcia nie odbiegały od rzeczywistości, jednak czasami kolor może się różnić, powodem może być złe ustawienie monitora.W sytuacjach nie jasnych proszę o kontakt, na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie Zasady zakupu na aukcji.Po zakupie przedmiotu proszę o wysłanie wiadomości z potwierdzeniem: - wybranego koloru, modelu jeśli jest taki wybór w aukcji- adresu wysyłki, jeśli jest inny od tego podanego w allegro - wybranej formy płatności (przelew lub pobranie)- do ceny zakupionego przedmiotu proszę doliczyć koszty przesyłki, (chyba że aukcja mówi inaczej) - czas oczekiwania na wpłatę wynosi maksymalnie 5 dni- na życzenie wystawiamy fv lub paragon- wszystkie wiadomości proszę podpisywać nickiem z allegro Odpowiedzi na wiadomość e-mail udzielam w ciągu 48 godzin. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin proszę o ponowny kontakt Kupującym z negatywnymi komentarzami nie wysyłamy towaru za pobraniem. Wysyłka i sprawdzanie przesyłki.Klient zobowiązany jest do sprawdzanie przesyłki podczas odbioru w obecności kuriera w przypadku nieprawidłowości -uszkodzeń spisanie z kurierem protokołu zniszczeń- jest to podstawa do reklamacji zniszczeń powstałych w czasie transportu, w innym wypadku udowodnienie uszkodzeń firmie transportowej jest prawie niemożliwe.O uszkodzeniach w transporcie należy zawiadomić sprzedającego. Protokół zniszczeń wraz ze zdjęciem szkody i dowodem zakupu należy przesłać na email sklepu czerwony stolik. Staramy się z jak największą starannością pakować , zabezpieczać i oznaczać towar do wysyłki, niestety na jego dalszą drogę nie mamy już wpływu.