BodyClock-elektrody prostok. Pals Platinum do TENS (6911040033)

zakończona
41,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
Zakupy od 499 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Staszów, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

66 1240 2803 1111 0010 4958 9374

Body Clock - Pals Platinum - elektrody prostokątne do urządzeń TENS i EMS- 4 szt.

Zestaw 4 zapasowych elektrod Pals Platinum do wszystkich urządzeń TENS i EMS Samoprzylepne elektrody prostokątne pasują do każdego urządzenia typu TENS/EMS z kablem PIN 2 (bolce o średnicy 2 mm).
Rozmiar 5 x 9 cm.
Elektrody zaprojektowane zostały z myślą o dłuższym okresie używania. Są bardziej wytrzymałe od elektrod standardowych.

Wielokrotnego użytku. Jeśli warstwa klejąca
ulegnie zużyciu lub wyschnięciu, elektroda przestanie dobrze przylegać do skóry. Rozsmaruj wtedy kroplę wody po jej lepkiej stronie, by to poprawić. Gdy ten prosty zabieg przestanie przynosić efekty, rozważ zakup nowego kompletu lub żelu poprawiającego przyleganie.

Gwarancja producenta: produkt jest częścią roboczą urządzenia, konieczność wymiany w miarę użytkowania jest zjawiskiem normalnym, gwarancja na 6 miesięcy od daty zakupu.

Instrukcja użytkowania zawarta jest w instrukcji obsługi do właściwego urządzenia.

Zapoznaj się z zasadami eksploatacji i umiejscawiania elektrod.

Przy zakupie kilku rzeczy na naszych aukcjach
wysyłamy wszystko jedną paczką


Zapraszamy do zakupu!!!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u babyclub-pl za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 66124028031111001049589374
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Netradus Polska sp. z o.o.
Sztombergi 100
28-200 Staszów
NIP: 634-263-75-54
REGON: 240623940
KRS: 0000283029

BabyClub.pl – to nowoczesny i bezpieczny sklep internetowy stworzony specjalnie dla osób oczekujących narodzin dziecka, jak również dla wszystkich Rodziców maluchów od momentu narodzin do 4 roku życia poszukujących tego, co najlepsze. U nas znajdziesz artykuły dla dzieci i niemowląt z takich kategorii jak: wyprawka dla noworodka, ubranka dla niemowląt, czapki dla dzieci, monitor oddechu, niania elektroniczna, nosidełko dla dziecka, krzesełko do karmienia, barierka na schody, foteliki samochodowe dla dzieci, rowerki dla dzieci, wózki dziecięce, łóżeczka dla niemowląt, butelki, smoczki, kosmetyki dla dzieci, dekoracje ścienne, monitory UV, zabawki i wiele innych. Oprócz tego na BabyClub.pl znajdziecie: nawilżacze powietrza, klimatyzator przenośny, oczyszczacz powietrza, wentylator, laktator, podgrzewacz do butelek, bieliznę dla kobiet karmiących i w ciąży, sterylizator, urządzenia SensatTone na nietrzymanie moczu, urządzenia Elle Tens do łagodzenia bólu przy porodzie. Sprzedajemy produkty takich firm jak Barbaras, Dr Brown’s, Medela, Avent, Tommee Tippee, Argo, Dream Baby, WeeRide, Tummy Shield, Body Clock, Kid Sleep, Lansinoh, Tron, Angel Sounds, Periform, Anuform, Beaba, Black Plum, Tiny Smarts, Sassy, Iiamo, Nuk, Nubby, Nikidom, Baby Ono, Mebby.

kontakt

pozostałe informacje

Ponieważ jest tu zbyt mało dostępnego miejsca by umieścić cały tekst, podajemy linki bezpośrednio do naszego sklepu. Zasady dla Klientów kupujących przez Allegro są identyczne jak bezpośrednio w sklepie: http://www.babyclub.pl/Regulamin-sklepu-internetowego-BabyClub-pl-cabout-pol-91.html http://www.babyclub.pl/Akceptowane-metody-platnosci--cabout-pol-89.html http://www.babyclub.pl/Prawo-do-odstapienia-od-umowy-cabout-pol-94.html http://www.babyclub.pl/Gwarancja-i-reklamacje-cabout-pol-93.html http://www.babyclub.pl/Czas-i-koszty-dostawy-cabout-pol-95.html http://www.babyclub.pl/Polityka-prywatnosci-cterms-pol-96.html

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Netradus Polska sp. z o.o.
Sztombergi 100
28-200 Staszów
PL
Dodatkowe informacje

 

  • Klientowi,  będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i zgodnie z  ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, przysługuje prawo  do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny,  poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od daty odebrania przesyłki i wysłanie oświadczenia na adres:

    Netradus Polska sp. z o.o., Sztombergi 100, 28-200 Staszów lub e-mailem na adresy: sklep@babyclub.pl lub biuro@netradus.pl


    Wzór oświadczenia do pobrania:
    Formularz reklamacji lub zwrotu towaru, wersja w PDF
    Formularz reklamacji lub zwrotu towaru, wersja w WORD

    Sklep  niezwłocznie przekaże Klientowi zapisane na trwałym nośniku  potwierdzenie otrzymania oświadczenia, w formie pisma za pośrednictwem  Poczty Polskiej lub mailem, w zależności od wymagania Klienta.

  • Zwracany Towar należy odesłać również na powyższy adres pocztowy sklepu. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  • W miarę możliwości prosimy o dołączenie paragonu lub faktury (lub ich kopii), co znacznie ułatwi nam zaksięgowanie zwrotu.
  • Sklep  zwraca wszystkie koszty poniesione przez Klienta w związku z zawarciem  umowy sprzedaży nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od  otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności  do momentu otrzymania towaru z powrotem lub otrzymania od Klienta dowodu  odesłania towaru. Zwrot dokonywany jest w formie przelewu bankowego na  wskazane przez Klienta konto, lub w innej bezpłatnej formie uzgodnionej z  Klientem. Jeśli była wystawiona faktura, Sklep wystawi i prześle do  Klienta stosowną korektę faktury. Po otrzymaniu podpisanej przez Klienta  kopii korekty, Sklep niezwłocznie zwróci środki pieniężne. Zwrotowi  podlega całkowity koszt poniesiony przez Klienta w momencie dokonania  zakupu wraz z poniesionym kosztem transportu towaru do Klienta.
  • W  przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest  za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu.
  • Wyłączenie  prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o  prawach konsumenta odnosi do świadczeń, które z uwagi na swój charakter  nie mogą zostać zwrócone lub, których przedmiot ulega szybkiemu  zepsuciu, lub rzeczy dostarczane są w zapieczętowanych opakowaniach i  nie można ich zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu do  Klienta.
  • Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta. Wysokość  kosztu odesłania towaru jest uzależniona od cennika Poczty Polskiej lub  cennika firmy kurierskiej, z której Klient korzysta dokonując zwrotu.  Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni  sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

    Zgodnie  z Rozporządzeniem UE nr 524/2013, Konsument może skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.  Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów  dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę  np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod  adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Netradus Polska sp. z o.o.
Sztombergi 100
28-200 Staszów
PL
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie  produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.  Czas gwarancji produktów widnieje w jego opisie na stronach sklepu.  Większość produktów objęta jest 2 letnią gwarancją.

8. Reklamacje dotyczące Towarów 

8.1 Netradus Polska sp. z o.o. oświadcza, że wszystkie Towary oferowane w babyclub.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, objęte 2 letnim okresem gwarancji (liczonym od daty odebrania towaru), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

8.2. Netradus  Polska sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego  konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z  Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie  określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.3.  Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych  prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na  adres sklep@babyclub.pl. lub biuro@netradus.pl Spółka  Netradus zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do  14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym okresie  Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji.
8.4 Jeżeli towar  konsumpcyjny jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go  do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na  nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają  nadmiernych kosztów. Kupujący traci powyższe uprawnienie, jeżeli  przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru  konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Sklepu. Do  zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. W  takim wypadku Klient powinien niezwłocznie odesłać towar przesyłką  pocztową na adres:

Netradus Polska sp. z o.o.,    Sztombergi 100, 28-200 Staszów 


Do  odsyłanego towaru należy dołączyć zawiadomienie zawierające dokładny  opis reklamacji i określające żądanie wynikające z niezgodności towaru  konsumpcyjnego z umową oraz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.   Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z  reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i o jej  wyniku poinformuje Klienta drogą mailową bądź telefoniczną.

Wzór zawiadomienia do pobrania:
Formularz reklamacji lub zwrotu towaru, wersja w PDF
Formularz reklamacji lub zwrotu towaru, wersja w WORD


Towar  przyjęty do reklamacji zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny  (lub inny w uzgodnieniu z Klientem). Koszty wysyłki sprawnego lub  nowego towaru (takiego samego lub podobnego wagowo oraz gabarytowo) do  Klienta ponosi Sklep; 

 W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania wadliwego towaru do Sklepu poniesione przez Klienta ponosi Sklep.

8.5.  Netradus Polska sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent  ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na  warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli  dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać  swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym  serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

8.6.  Zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013, Klient może skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania spornych reklamacji lub dochodzenia  roszczeń, na co Sklep wyraża zgodę. W tym celu można zwrócić się do  stałego polubownego  sądu konsumenckiego przy wojewódzkiej Inspekcji Handlowej, do  powiatowego lub miejskiego rzecznika praw konsumentów lub do innych  organizacji chroniących konsumentów, np. Federacja Konsumentów (pod  darmowym numerem 800-007-707) lub Stowarzyszenie Konsumentów Polskich  (adres email: porady@dlakonsumentow.pl).

Konsument może złożyć swoją skargę również. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

9. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1  Netradus Polska sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w  pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z  aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym  terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2  Nieprawidłowosci związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłosić  pisemnie na adres siedziby spółki, mailowo na adresy sklep@babyclub.pl,  biuro@netradus.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w  zakładce "Kontakt".

9.3  W reklamacji Klient powiniena podać swoje imię i nazwisko, adres  korepsondencyjny lub mailowy, rodzaj i datę wystapienia nieprawidłowości  związanej z funkcjonowaniem sklepu.

9.4  Netradus Polska sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej  reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do  poinformowania Klienta w tym okresie o terminie rozpatrzenia reklamacji.