BMW E60 E61 HAK HOLOWNICZY ELEKTRYCZNY 6782448 (6999889873)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 300,00 zł
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Westfalia

opis

Godziny pracy:


Poniedziałek - piątek:

od 8.30 do 18.30.


W soboty:

od 9.00 do 14.00.



Jesteśmy legalnie działającą firmą z doświadczeniem!

Marcin Lorenc

Wierzyce Działka 106/1

62-262 Łubowo


NIP: 6171557557

REGON: 634601651

NUMER KONTA BANKOWEGO:

MBANK
49 1140 2004 0000 3102 7643 6240

Zamówienia do 13:00
są realizowane

tego samego dnia.


Wysyłka za pobraniem, przelew na konto, lub odbiór osobisty.

HAK HOLOWNICZY do samochodu:

BMW E60 E61

1300,- zł

Opis przedmiotu

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST ORYGINALNY,

UŻYWANY, STAN TAK JAK NA FOTO PO NIŻEJ

HAK HOLOWNICZY

Galeria zdjęć


Dodatkowe informacje

Regulamin

01. Jeśli nie jesteś pewny kupna, brakuje Ci środków-nie kupuj.

02. Sprawdź dokładnie opis i zdjęcie sprzedawanego produktu.

03. Za uszkodzenia spowodowane przez pocztę , firmę kurierską nie odpowiadamy.

04. Części mechaniczne objęte są 14-dniową gwarancją rozruchową. Przyjmujemy tylko te wnioski

reklamacyjne potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej.

05. Części elektroniczne, karoseryjne i elektryczne nie są objęte gwarancją. Na życzenie podajemy

nr seryjny lub kod lakieru, opis i zdjęcia są zawsze zgodne ze stanem faktycznym.

06. Koszty przesyłki towaru wynikające z reklamacji ponosi klient.

07. Nie odbieramy zwrotów za pobraniem, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku reklamacyjnego

wymieniamy daną część lub kwotę zakupu zwracamy na podane konto bankowe.

08. Nie przyjmujemy zwrotów spowodowanych nietrafnym wyborem.

09. Przesyłki wysyłane są w czasie 24h od złożenia zamówienia lub wpłynięcia kwoty zakupu

i kosztów transportu na rachunek bankowy.

10. Nie odpowiadamy za opóźnienia z winy poczty lub firmy kurierskiej.

11. Proszę o sprawdzanie zawartości paczki w obecności kuriera, w razie uszkodzenia przesyłki

jest wtedy możliwość złożenia reklamacji i odzyskania odszkodowania.



JEŚLI TOWAR KTÓRY OTRZYMAŁEŚ JEST WADLIWY POINFORMUJ NAS O TYM, JESTEŚMY TYLKO LUDŹMI, KAŻDY MA PRAWO SIĘ POMYLIĆ.

UCZCIWOŚĆ, RZETELNOŚĆ I ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW - TYM KIERUJEMY SIĘ PROWADZĄC NASZĄ SPRZEDAŻ.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 45,00 zł

Lokalizacja: Łubowo, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

LOMAR
Oś.Zielone 20
62-260 Łubowo
woj. wielkopolskie
email: lomarczesci@yahoo.pl
tel.: 512949444

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową.

W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie  uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna  zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w  wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika,  niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej  konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do  montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

W  przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar  niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez  pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Należy  odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając  odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez  pobrania, z wymaganymi dokumentami.

 Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zawartość  przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku  stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy  sporządzić protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą  rozpatrywane.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

LOMAR
oś.Zielone 20
62-260 Łubowo
Dodatkowe informacje

Reklamacja na podstawie paragonu ! Rękojma dotyczy tylko artykułów fabrycznie nowych na którą gwarancje i rękojmie udziela producent !

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Lomar
Oś.Zielone 20
62-260 Łubowo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową.

W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie  uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna  zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w  wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika,  niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej  konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do  montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

W  przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar  niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez  pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Należy  odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając  odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez  pobrania, z wymaganymi dokumentami.

 Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zawartość  przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku  stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy  sporządzić protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą  rozpatrywane.

O sprzedającym
LOMARCZESCI
94,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

277

 

15

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 512949444
  • 512949444
poniedziałek - sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: lomarczesci@yahoo.pl
telefon: 512949444
telefon: 512949444