Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

BMW E39 LAMPA PRAWA LEWA SEDAN TYŁ (6943705827)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Producent części:
    BMW (oryginalne OEM)
  • Strona zabudowy:
    Lewe + Prawe
  • Typ samochodu:
    Samochody osobowe

Opis

AUKCJA DOTYCZY LAMPY TYLNEJ, DOSTEPNA PRAWA I LEWA DO BMW E39 SEDAN.PRZED WYBRANIEM OPCJI KUP TERAZ W RAZIE PYTAŃ LUB WĄTPLIWOSCI CZY DANA CZĘSĆ PASUJE DO PAŃSTWA AUTA PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU UNIKNIĘCIA NIEWŁAŚCIWEGO WYBORU ORAZ POTWIERDZENIA PARAMETRÓW CZĘŚCI SŁUŻYMY FACHOWĄ POMOCĄ !!!ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE WCHODZĄC W ZAKŁADKĘ (WSZYSTKIE PRZEDMIOTY SPRZEDAJĄCEGO ) !!!TEL:880-896-951 LUB 697-216-868 !!!




© PanelReklamowy



Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Bydgoszcz, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

KOŁACZKOWO
UŁAŃSKA 9
89-200 KOŁACZKOWO
woj. kujawsko-pomorskie
email: autodarexbmw@wp.pl
tel.: 697-216-868

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

AUTODAREX DARIUSZ WALENTOW
UL.UŁAŃSKA 9
89-200 KOŁACZKOWO
Dodatkowe informacje

 

W  celu uniknięcia jakichkolwiek pomyłek czy dana część pasuje do Państwa  auta bądź czy spełnia Wasze wymagania proszę dzwonić pod podany numer telefonu. Bez wcześniejszego kontaktu reklamacje nie będą  uwzględniane. 

Istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego na naszych aukcjach. 

Podstawą uznania reklamacji jest zwrot paragonu lub faktury które są umieszczane pod listem przewozowym. 

Każda części mechaniczna i chłodzenia silnika jest przez nas oznaczana. 

Naruszenie tych oznaczeń i brak paragonu lub faktury skutkuje nie rozpatrzeniem reklamacji. 

Paczki odbierane są tylko bez pobrania i nie zwracamy kosztów montażu i innych kosztów p

oniesionych przez kupującego. 

Po uznaniu reklamacji w ciągu 30 dni wysyłamy pieniądze na konto bankowe wskazane przez kupującego. 

Czas na zwrot towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia paczki do klienta. 

Towar uszkodzony przez kuriera nie podlega naszej reklamacji. Każda paczka jest ubezpieczona. 

Należy wtedy wypełnić protokół szkody który kurier ma zawsze przy sobie i ubiegać się zwrotu kosztów od kuriera.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTODAREX Dariusz Walentow
Ułańska 9
89-200 Kołaczkowo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

W  celu uniknięcia jakichkolwiek pomyłek czy dana część pasuje do Państwa  auta bądź czy spełnia Wasze wymagania proszę dzwonić pod podany numer telefonu. Bez wcześniejszego kontaktu reklamacje nie będą  uwzględniane. 

Istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego na naszych aukcjach. 

Podstawą uznania reklamacji jest zwrot paragonu lub faktury które są umieszczane pod listem przewozowym. 

Każda części mechaniczna i chłodzenia silnika jest przez nas oznaczana. 

Naruszenie tych oznaczeń i brak paragonu lub faktury skutkuje nie rozpatrzeniem reklamacji. 

Paczki odbierane są tylko bez pobrania i nie zwracamy kosztów montażu i innych kosztów poniesionych przez kupującego. 

Po uznaniu reklamacji w ciągu 30 dni wysyłamy pieniądze na konto bankowe wskazane przez kupującego. 

Czas na zwrot towaru wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia paczki do klienta. 

Towar uszkodzony przez kuriera nie podlega naszej reklamacji. Każda paczka jest ubezpieczona. 

Należy wtedy wypełnić protokół szkody który kurier ma zawsze przy sobie i ubiegać się zwrotu kosztów od kuriera.

Regulamin sklepu internetowego § 1 Postanowienia wstępne wersja dla spółek cywilnych i jednoosobowych działalności gospodarczych Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym maxiulek1, prowadzony jest przez Dariusz Walentow prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AUTODAREX, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 673-164-46-89, REGON 340909632. NiniejszyRegulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. § 2 Kontakt ze Sklepem Adres Sprzedawcy: AUTODAREX Dariusz Walentow Adres e-mail Sprzedawcy: autodarexbmw@wp.pl. Numer telefonu Sprzedawcy: 880-896-951. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 42  1940 1076 3098 6376 0000 0000. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 9-16 § 3 Informacje ogólne Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych są cenami BRUTTO (zawierają podatek VAT). Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport,dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży. § 4 Oferowane metody dostawy oraz płatności Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa, przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Ułańska 9 Kołaczkowo 89-200 Szubin. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: Płatność przy odbiorze Płatność za pobraniem Płatność przelewem na konto Sprzedawcy Płatności elektroniczne Płatność kartą płatniczą. § 5 Wykonanie umowy sprzedaży Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane, płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie w sposób wybrany przez Klienta podczas składania zamówienia. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klient Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski. § 6Prawo odstąpienia od umowy: Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Konsument ponosi przy tym bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności ich poniesienia (art. 34 ust. 1,2 i 4 art. 35 i 36 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta). §7 Reklamacja i gwarancja: Umową Sprzedaży objęte są używane Produkty. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego Produktu.Sprzedawca nie udziela gwarancji oraz nie przyjmuje zwrotów na urządzenia mechaniczne (kompletne silniki z osprzętem i bez osprzętu, skrzynie biegów manualne i automatyczne), elementy cięte, pozostałe przedmioty elektryczne i elektroniczne. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi (w obu przypadkach przepis dotyczy przedmiotów fabrycznie nowych). Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.Jeżeli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy.(podstawa prawna: art. 471 Kodeksu cywilnego) § 8 Postanowienia końcowe Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.Sprzedawca zastrzega obie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.Na wypadek wszelkich sporów powstałych w związku z zawarciem lub wykonaniem umowy, właściwy jest sąd w Bydgoszczy.ierze nie odpowiadamy za szkody powstałe w transporcie. 

O sprzedającym
Auto_Darex_
98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

62

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Dariusz Walentow
Auto Darex
Polna 11/65
85-163 Bydgoszcz
REGON: 340909632
NIP: 673-164-46-89

Kontakt

  • 697******** (pokaż)
  • 880******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

1. Po otrzymaniu przesyłki, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia jej zawartości w obecności kuriera, ponieważ w przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu podstawą dochodzenia roszczeń z tego tytułu jest protokół szkody sporządzony przez Klienta wraz z pracownikiem firmy kurierskiej. W przypadku nie sprawdzenia zawartości przy kurierze nie odpowiadamy za szkody powstałe w transporcie.

Pozostałe informacje

1. Po otrzymaniu przesyłki, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia jej zawartości w obecności kuriera, ponieważ w przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu podstawą dochodzenia roszczeń z tego tytułu jest protokół szkody sporządzony przez Klienta wraz z pracownikiem firmy kurierskiej. W przypadku nie sprawdzenia zawartości przy kurierze nie odpowiadamy za szkody powstałe w transporcie.

Wyświetlenia:6
Numer oferty:6943705827
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry