BMW 1' F21 2012-2015 LISTWA PROGOWA LEWA (6910637847)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 47,00 zł
  • lokalizacja: Gliwice / Niemodlin, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

BMW 1' F21 2012-2015 LISTWA PROGOWA LEWA

Cena:

390,00 zł

Częśc:
Listwa Progowa lewa
Stan:
Używany
Samochód:
BMW 1' F21 2012-2015
Artykuł:
0000300039175

Przed zakupem upewnij się czy część pasuje do twojego samochodu!
Istnieje również możliwość odbioru zakupionego towaru w niedziele na giełdzie w Gliwicach po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

Kontakt

W razie pytań prosimy o kontakt z nami telefoniczny
602 516 173, 660 407 864

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
40,00 zł
kolejna sztuka:
40,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
47,00 zł
kolejna sztuka:
47,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Punkty odbioru

Magazyn Niemodlin
Opolska 54
49-100 Niemodlin
tel.: 602 516 173

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

F.H.U. Palak Krzysztof
al. Wolnosci 16/1
49-100 Niemodlin
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: biuro@auto-palak.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


Wszystkie sprzedawane części  powinny być zamontowane oraz uruchomione w zakładzie mechaniki pojazdowej lun osoby do tego upranione. Do zgłoszenia reklamacyjnego prosimy dołączyć informację:


  • Przedmiot reklamacji
  • Datę i miejsce montażu części
  • Kto montował część
  • Datę zauważwnia wady
  • Kto stwierdził wadę
  • Imię i nazwisko
  • Adres lub adres e-mail
  • Datę zawarcia umowy
  • Dokument potwierdzający zakup - paragon, fv, numer aukcji, potwierdzenie przelewu
  • Żądanie kupującego


Kupujący odsyła część na własny koszt, przesyłką zwykłą bez opcji "pobranie - takie paczki nie są odbierane"


Koszt zwracany za przesyłkę jest taki jaki kupujący poniósł lecz nie będzie zwracany wyższy niź koszt za przesłanie towaru do kupującego widniejący w cenniku dostawy Sprzedjącego.


Koszt wysyłki w przypadku uznanej reklamacji jest zwracany na konto bankowe.  


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. Palak Krzysztof
Opolska 54
49-100 Niemodlin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży


Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@auto-palak.com.pl


Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 13 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.