BLUZKA KOMPRESYJNA / SIŁOWNIA / SUPER MAN / L (7062480472)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor: czerń
  • rozmiar: L
  • marka: Inna marka

opis

Te ciuchy wręcz „oplatają” ciało, są bardzo obcisłe, ale taka przecież ich rola. Estetycznie zdecydowanie lepiej prezentują się na osobach w typie fit, czy też szczupłych, bardziej „wyżyłowanych” amatorach ruchu. Pod tym względem to jednak w dużej mierze kwestia wizualna - wybór więc należy do Ciebie.

  • Aukcja dotyczy rozmiaru L - rozmiar azjatycki - rozmiar EU/US wypada zazwyczaj 1-2 razy większy - PATRZ WYMIARY (przykładowo jeśli Państwa rozmiar to S - zalecamy rozmiar M lub L)

  • w przypadku problemu z doborem rozmiaru - prosimy o kontakt
  • w przypadku dopasowywania rozmiaru zalecamy wykonać pomiar odzieży, którą zwykli Państwo nosić
  • wymiary poniżej mierzone ręcznie - dopuszczalna tolerancja +/- 1-3cm
  • pozostałe rozmiary na innych aukcjach
  • bluzka jest wykonana z 35% poliestru, który odprowadza pot i 65% spandeksu, zapewniając dodatkowe rozciągnięcie

   

   

   

   

   

towar bezpośrednio od producenta - wysoka jakość, niska cena

  • średni czas dostawy od 10 do 25 dni roboczych (orientacyjny czas - w skrajnych przypadkach może wydłużyć się do 45 dni roboczych)
  • gwarancja zwrotu środków
  • towar dostarczany w kraju przez Pocztę Polską

  

  

  

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: wysyłka z magazunu producenta, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Better Home Piotr Borowiak
Szyperska 13c/2
61-754 Poznań
Dodatkowe informacje

Zwroty i reklamacje

1.1 Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia dostępny jest na dole strony.   

1.2 W przypadku zwrotu towaru, koszt przesyłki pokrywa kupujący – dotyczy zwrotu towarów bez podania przyczyny. W przypadku uwzględnionej reklamacji koszty wysyłki są zwracane kupującemu.   

1.3 Towar można odesłać wraz oświadczeniem odstąpienia od umowy na adres firmy. Odstąpienie od umowy można również przesłać drogą e-mailową lub zgłosić telefonicznie.   

1.4 W przypadku odstąienia od umowy firma Better Home zwraca Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.  

1.5 Kupujący powinien odesłać produkt na adres firmy Better Home podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował firmę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Kupujący odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.   

1.6 Firma Better Home dokona zwrotu pieniędzy na wskazany w oświadczeniu odstąpienia od umowy rachunek bankowy Kupującego. 

1.7 W przypadku zgłoszenia reklamacji należy przesłać na adres e-mail klawygadget@gmail.com dane Kupującego tj. imię, nazwisko, adres, nazwę towaru, nr aukcji oraz opisać przyczynę reklamacji.   

1.8 W terminie 14 dni od dnia przekazania reklamacji,Kupujący dostanie odpowiedź o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Better Home Piotr Borowiak
Szyperska 13c/2
61-754 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
Klawygadget
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

REGULAMIN

1. Zasady ogólne

1.1 Niniejszy Regulamin dotyczy świadczenia usług pośredniczenia w sprzedaży towaru zakupionego przez Kupującego od dostawcy zagranicznego.

1.2 Pomiotem prowadzącym pośrednictwo sprzedaży jest firma Better Home z siedzibą Poznań u. Szyperska 13c/2, 61-754 Poznań, adres e-mail klawygadget@gmail.com, tel. 791991741. 

1.3 Kupujący dokonując zakupu poprzez wybór opcji kup teraz zawiera umowę na pośrednictwo w dostawie przedmiotów lub towarów od kontrahenta zagranicznego.

1.4 Na podstawie zawartej umowy firma Better Home pośredniczy w zawieraniu transakcji na rzecz Kupującego, w jego imieniu i na jego rachunek oraz przekazuje należną kwotę za zmówiony towar do kontrahenta. 

1.5 Podmiot prowadzący pośrednictwo sprzedaży oświadcza, że nie jest importerem towarów zamawianych przez Kupującego. 

2. Realizacja zamówienia 

2.1 Zamówienie można składać za pomocą funkcji kup teraz. 

2.2 Firma Better Home składa zamówienie u kontrahenta zagranicznego w imieniu i na rzecz Kupującego w terminie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności na koncie. 

2.3 Kupujący w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest dokonać płatności za zamówiony towar. 

2.4 Zakupy z każdej aukcji wysyłane są oddzielną paczką. Jeśli zakupionych zostanie kilka przedmiotów z różnych aukcji, może się zdarzyć, że zostaną dostarczone w różnych terminach. 

2.5 Płatności można dokonać poprzez system PayU lub na numer konta bankowego 32 1950 0001 2006 0045 1811 0001

2.6 W tytule przelewu wkazane jest, aby podać imię i nazwisko, Nick z Allegro oraz nr aukcji. 

2.7 Czas realizacji zmówienia wynosi średnio od 10 do 30 dni roboczych, maksymalnie 45 dni roboczych. 

2.8 W przypadku braku dostawy po terminie 45 dni roboczych Kupujący winien skontaktować się z firmą Better Home w celu otrzymania zwrotu środków. 

2.9 Przesyłka realizowana jest przez pocztę międzynarodową a na terenie Polski przez Pocztę Polską. 

2.10 Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura). W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie.  

2.11 Firma Better Home wystawia fakturę za usługę pośrednictwa na życzenie Kupującego i wysyła je w formie elektronicznej. Możliwe jest wysłanie faktury listownie na adres Kupującego. 

2.12 Rachunek będzie zawierał nazwę usługi – Usługa w zakresie pośrednictwa sprzedaży. W treści rachunku będzie wyszczególniona cena za usługi pośrednictwa. 

2.13 Środki pieniężna otrzymane od Kupującego za zakup towaru przekazywane są dostawcy. 

2.14 Całościowa cena zakupu zawiera koszty usługi pośrednictwa wykonywanego przez firmę Better Home oraz koszt produktu zamawianego u dostawcy. 

2.15 Koszt przesyłki towaru jest stały dla każdej osobnej sztuki przedmiotu wg podanego cennika. 

2.16 Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności firma nie realizuje przesyłek za pobraniem, przesyłki kurierskiej ani odbioru osobistego. 

2.17. Nie odpowiadamy za nieodebrane przesyłki przez klienta, gdy Poczta Polska wystosowała do klienta podwójne awizo. 

3. Zwroty i reklamacje 

3.1 Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia dostępny jest na dole strony. 

3.2 W przypadku zwrotu towaru, koszt przesyłki pokrywa kupujący – dotyczy zwrotu towarów bez podania przyczyny. W przypadku uwzględnionej reklamacji koszty wysyłki są zwracane kupującemu. 

3.3 Towar można odesłać wraz oświadczeniem odstąpienia od umowy na adres firmy. Odstąpienie od umowy można również przesłać drogą e-mailową lub zgłosić telefonicznie. Dane kontaktowe firmy zostały określone w punkcie 1.2 nieniejszego Regulaminu. 

3.4 W przypadku odstąienia od umowy firma Better Home zwraca Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności. 

3.5 Kupujący powinien odesłać produkt na adres firmy Better Home podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował firmę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Kupujący odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni. 

3.6 Firma Better Home dokona zwrotu pieniędzy na wskazany w oświadczeniu odstąpienia od umowy rachunek bankowy Kupującego. 

3.7 W przypadku zgłoszenia reklamacji należy przesłać na adres e-mail klawygadget@gmail.com dane Kupującego tj. imię, nazwisko, adres, nazwę towaru, nr aukcji oraz opisać przyczynę reklamacji. 

3.8 W terminie 14 dni od dnia przekazania reklamacji,Kupujący dostanie odpowiedź o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 

4. Ochrona danych osobowych 

4.1 Dane osobowe Kupującego są przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji przez firmę Better Home usługi pośrednictwa sprzedaży. 

4.2 Dane Kupującego udostępniane innym Podmiotom przetwarzane są jedynie w celu realizacji zlecenia. 

5. Postanowienia końcowe 

5.1 Better Home nie jest importerem Przedmiotu Zamówienia. 

5.2 Better Home nie jest wprowadzającym sprzęt w myśl ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2005 nr 180 poz. 1495). 

5.3 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich w tym: Ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów. 

5.4 Klient zawierając umowę pośrednictwa akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.