bluzka dziewczęca 0-3 lat różowa z koronką (6950752450)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • marka: Inna marka
  • płeć: dziewczynki
  • wiek dziecka: 6 m +
  • bohater: brak
  • kolor: odcienie różu
  • rozmiar: 90 [см]
  • materiał dominujący: bawełna
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dekolt: okrągły
  • rękaw: długi rękaw
  • szerokość pod pachami (cm): 54 [cm]
  • szerokość na dole produktu (cm): 54 [cm]
  • długość całkowita (cm): 35.5 [cm]

opis

Avanti-Polska

Bluzka dziewczęca 0-3lat z koronką



SPECYFIKACJA:

  • Modna Bluzka dziewczęca 0-3 lat z ozdobną koronką na ramionach
  • dostępne kolory: biały, czarny, różowy, w paski
  • dostępne w rozmiarach:
  • a) 3-6 miesięcy - rozmiar 86 / długość całkowita - 34cm / szerokość pod pachami - 51cm
  • b) 6 miesięcy- 1 rok - rozmiar 90 / długość całkowita - 35,5cm / szerokość pod pachami - 54cm
  • c) 1-2 lata - rozmiar 94 / długość całkowita - 38cm / szerokość pod pachami - 56cm
  • d) 2-3 lata - rozmiar 98 / długość całkowita - 40cm / szerokość pod pachami - 58cm


Zobacz także...
Moje aukcje O mnie Komentarze

Przeciętny czas dostawy: od 7 do 25 dni
Przeważnie przesyłka dociera do 2 tygodni
Z przyczyn od nas niezależnych czas ten może się wydłużyć


Jeśli paczka nie dotarła w terminie do 30 dni zawsze informuj nas o tym! Naszym celem jest zadowolenie klienta dlatego zawsze staramy się rozwiązać sprawę na Państwa korzyść.
Zdajemy sobie sprawę, że zadowolenie z naszych usług przekłada się na możliwość dalszej współpracy

Firma Avanti zajmuje się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio o zagranicznych partnerów biznesowych.
Ceniąc zaufanie naszych klientów produkty wysyłane są wyłącznie od sprawdzonych dostawców którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość produktów.

Jeśli przesyłka nadawana jest z zagranicy:
• Państwa zamówienie przekazywane jest do realizacji przez zagranicznych partnerów codziennie
• Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy, po wysłaniu zamówienia nie ma możliwość jego anulowania bądź edycji przed jego dotarciem do klienta
• Większość dostawców wysyłają przesyłki codziennie, sporadycznie wysyłka może się opóźnić kilka dni
• Czas realizacji zamówienia wynosi od 7-40 dni (zazwyczaj dwa-trzy tygodnie)
• Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe
• Jeśli towar nie dotrze w ciągu 30 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do firmy Avanti.
• Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do firmy Avanti.
• W przypadku gdy przesyłka nie dojdzie gwarantujemy jej ponowną wysyłkę bądź zwrot pieniędzy na konto.

Pełny regulamin dostępny na stronie "O mnie"

AvantiPolska@gmail.co­m

Avanti Polska

NIP: 921 196 73 01

Wysyłka realizowana jest z magazynu producenta co umożliwia nam uzyskanie najniższych cen.
W związku z tym wysyłka trwa zazwyczaj od 7 do 25 dni.
W szczególnych przypadkach wysyłka może się wydłużyć do 60 dni jednak są to przypadki sporadyczne, spowodowane wzmożoną aktywnością np w okresach świątecznych.


nr konta

94 1140 2004 0000 3202 7547 3626

Dostawa i płatność
od 3,00 zł

Lokalizacja: Magazyn zagraniczny, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

AvantiPolska Sebastian Frańczuk
Brydaka7/40
35-507 Rzeszów
Dodatkowe informacje

 

§8 Reklamacja  

1.       Firma AVANTI-POLSKA odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta.  

2.       Firma AVANTI-POLSKA zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego.  

3.       Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma AVANTI-POLSKA

4.       Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru.  

5.       Firma AVANTI-POLSKA nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe.  

6.       Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru.  

7.       Firma AVANTI-POLSKA na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient.  

8.       Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa  powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu.  

9.       Przedmiot Zamówienia,  który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją.  

10.   Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem  na adres Sprzedawcy.  

11.   W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy AVANTI-POLSKA, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy AVANTI-POLSKA, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy AVANTI-POLSKA.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sebastian Frańczuk
Brydaka 7/40
35-507 Rzeszów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

§8 Reklamacja  

1.       Firma FotoMagic Sebastian Frańczuk odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta.  

2.       Firma FotoMagic Sebastian Frańczuk zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego.  

3.       Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma FotoMagic Sebastian Frańczuk  

4.       Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru.  

5.       Firma FotoMagic Sebastian Frańczuk nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe.  

6.       Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru.  

7.       Firma FotoMagic Sebastian Frańczuk na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient.  

8.       Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa  powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu.  

9.       Przedmiot Zamówienia,  który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją.  

10.   Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem  na adres Sprzedawcy.  

11.   W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy FotoMagic Sebastian Frańczuk, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy FotoMagic Sebastian Frańczuk, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy FotoMagic Sebastian Frańczuk.

O sprzedającym
franek_3
93,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

14

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

3,7

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,5

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

§1 Definicje   

Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. 

Przedmiot Zamówienia – towar w którego nabyciu przez Klienta pośredniczy AVANTI-POLSKA Sebastian Frańczuk siedzibą w Wozuczyn (dalej AVANTI-POLSKA). 

Cena Ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia wraz kosztami przesyłki. 

Sprzedawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. 

Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych.   

§2 Przedmiot umowy pośrednictwa 

1.       Firma AVANTI-POLSKA świadczy usługi pośrednictwa w zakupie towarów, zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia, na rzecz swoich Sprzedawców. 

2.       Usługa pośrednictwa w zakupie Przedmiotów Zamówienia polega na przyjęciu od Klienta przez firmę AVANTI-POLSKA zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego Przedmiotu Zamówienia przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto firmy AVANTI-POLSKA ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej.   

§3 Rozliczenie usługi 

1.       Realizacja usługi pośrednictwa jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy AVANTI-POLSKA ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy AVANTI-POLSKA za usługę pośrednictwa. 

2.       Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy AVANTI-POLSKA za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 

3.       Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 

4.       W ramach prowizji firmy AVANTI-POLSKA, firma AVANTI-POLSKA pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u sprzedawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp.; nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej,   

§4 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 

1.       Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 

2.       Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 

3.       Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 

4.       Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 

5.       Firma AVANTI-POLSKA ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 3 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy AVANTI-POLSKA

6. Z uwagi, że AVANTI-POLSKA nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie AVANTI-POLSKA (cywilna umowa kupna-sprzedaży).  

§5 Wykonanie umowy pośrednictwa 

1.       Po zawarciu umowy pośrednictwa, AVANTI-POLSKA składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 

2.       Firma AVANTI-POLSKA zobowiązana  jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy AVANTI-POLSKA pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 

3.       Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma AVANTI-POLSKA ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 

4.       W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje:  

a)      nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu 

b)      numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie AVANTI-POLSKA wykonanie usługi pośrednictwa. 

5.       Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Sprzedawcy 

§6 Warunki dostawy 

1.       W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach.

2.       Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy AVANTI-POLSKA, wynosi od siedmiu do czterdziestu dni roboczych. 

3.       Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy AVANTI-POLSKA, wynosi 20 dni roboczych. 

4.       Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy AVANTI-POLSKA, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych.   

§7 Ewentualne daniny publiczne 

1.       Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura), tylko przy towarach o dużej wartości 

2.       W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie. 

3.       Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 

4.       Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy AVANTI-POLSKA w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 

5.       Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy AVANTI-POLSKA. 

6.       Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby.      


Pozostałe informacje

§8 Reklamacja  

1.       Firma AVANTI-POLSKA odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta.  

2.       Firma AVANTI-POLSKA zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego.  

3.       Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma AVANTI-POLSKA

4.       Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru.  

5.       Firma AVANTI-POLSKA nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe.  

6.       Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru.  

7.       Firma AVANTI-POLSKA na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient.  

8.       Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa  powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu.  

9.       Przedmiot Zamówienia,  który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją.  

10.   Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem  na adres Sprzedawcy.  

11.   W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy AVANTI-POLSKA, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy AVANTI-POLSKA, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy AVANTI-POLSKA.