Bluza z kapturem Real Madryt adidas szara Hoody XL (6541556927)

zakończona
140,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Żywocice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • rodzaj: męskie
  • stan: nowy
  • rozmiar: XL
KONTAKT

Masz pytania?


Napisz do nas: qcollect.rob@gmail.c­om


tel. +48 881 672 772

WYSYŁKA
Dostawy realizujemy w każdy dzien roboczy od 8-16. Korzystamy z Kuriera DPD i Poczty Polskiej.Kupując na kilku naszych aukcjach płcisz tylko raz! Według cennika dostawy pokazanego w aukcji.
PŁATNOŚĆ

Płatności można dokonać przez PayU lub bezpośrednio na konto bankowe: 25 1090 2590 0000 0001 2350 8580

BANK ZACHODNI WBK
Po zakupie należy poinformować nas o ewentualnej zmianie adresu do wysyłki, wypełniając "Formularz sposobu zapłaty i dostawy".

Bluza Real Madryt Hoody

Rozmiar XL

Kolor: Szary

Kod produktu: AA6880

Cechy produktu:

Bluza z kapturem Real Madryt

* bluza z kolekcji adidas Real Madryt

* bluza zapinana na zamek

* posiada dwie kieszenie boczne

* materiał : Bawełna 70% / Polyester 30%

Towar jest w 100% oryginalny.

Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT 23%

Zapraszam także na inne moje aukcje (q_collect):
Inne aukcje | Strona o mnie | Komentarze | Zadaj pytanie © sellhelp
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 25 1090 2590 0000 0001 2350 8580
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy (lub w przypadku usług - zawarcia umowy) Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, odsyłając oświadczenie o odstąpieniu wraz z towarem i dowodem zakupu na adres Q Collect, ul. Średnia 57, 47-300 Żywocice. Najlepiej zrobić dopisek "ALLEGRO ZWROT", tak aby paczka trafiła od razu do odpowiedniego działu. Jeśli decydują się Państwo na zwrot tuż przed upływem 14 dni, to najlepiej napisać również do nas maila na adres e-mail: qcollect.rob@gmail.com z informacją o odstąpieniu. Jeśli nadając wiecie Państwo, że paczka dotrze do nas po upływie 14 dni od jej otrzymania dobrze jest napisać maila i dodać informację o wysłanym mailu do paczki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Zwrot płatności otrzymanych od konsumenta nastąpi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania towaru wraz z poprawnie wypełnionym formularzem (lub wszystkimi potrzebnymi do zwrotu danymi) od konsumenta. Przesyłkę należy nadać na adres: Q Collect, ul. Średnia 57, 47-300 Żywocice Najlepiej nadać paczkę przesyłką rejestrowaną, tak aby mogli Państwo na stronie internetowej przewoźnika sprawdzić czy i kiedy do nas dotarła. Np. nadając paczkę Pocztą Polską można wpisać nr paczki na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO).......................................................................................... Ja.......................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/-ych rzeczy............................................................................., numer oferty...................................................... Data zawarcia umowy to......................................, data odbioru ............................ . Imię i nazwisko....................................................... Login Allegro................................... Adres............................. Data................................................................................... ........................................................ Nr konta bankowego.......................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 4) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Koszt odesłania spoczywa na Kupującym. 5) Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy lub rękojmi w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail, numer telefonu bądź na adres poczty tradycyjnej.