Błotnik przód przedni prawy Audi A3 8P 8p4 (6542385637)

Od 29-04-2017 do 05-05-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
200,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: szczecin
  • stan: używany
  • strona zabudowy: prawe przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe

Kontakt mailowy lub telefoniczny 695 357 257

Uprzejmie proszę o dokładne sięz opisem przedmiotu i kontakt mailowy lub telefoniczny w razie jakichkolwiek pytań
Wpłata PAYU lub przesyłka za pobraniem
Wysyłka poczta polska lub firmą kurierską. Kosz wysyłki podany w aukcji

Solinaauto zaprasza

Oferuje błotnik przedni prawy do Audi A3 8P sprawny stan jak na foto bardzo dobry male uszkodzenie lakieru. cena za sztukę.

Posiadam inne części do tego modelu

Kontakt 695 357 257

Jeżeli nie odbieram proszę o wiadomość SMS, oddzwonie

Zapraszam na moje aukcje

Kupujesz od legalnie działającej firmy wystawiam paragon lub fakturę na życzenie

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu:SOLINAAUTO Damian Soliński ul. Pocztowa 2/16 70-356 Szczecin Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: solinaauto@wp.pl. Sprzedający prześle wówczas formularz, który należy wypełnić i odesłać wraz ze zwracanym przedmiotem, lub uzupełniony formularz przesłać pocztą elektroniczną. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a jego forma zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:- płatność za pobraniem- zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu- płatność Przelewy24 - kwota zostanie przelana przy pomocy Przelewy24- płatność PayPal - zwrot pieniędzy na konto PayPalPrawo do zwrotu bez podania przyczyny nie dotyczy zakupów na fakturę VAT (kupujący nie jest konsumentem a przedsiębiorcą).

reklamacje

reklamacje Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem solinaauto@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży lub zwrócić koszty przedmiotu.

pozostałe informacje

Wszystkie zakupione u Sprzedawcy części powinny być montowane w wyspecjalizowancyh zakładach samochodowych (elektryczny, blacharski lub mechaniczny). Samodzielny montaż może skutkować utratą prawa do skutecznego reklamowania wadliwego produktu.Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i użytkowania (Nie dotyczy przedmiotow, gdzie jest dawana gwarancja na „rozruch”) Przy odbiorze paczki od kuriera (z wyłączeniem wysyłki Pocztą Polską) zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru prosimy spisać protokół szkody. Pozwoli to nam na skuteczną reklamację w firmie kurierskiej. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, zalecamy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt!