Błotnik przedni przód Opel Vectra C prawy lewy (6999463762)

20 dni do końca
cena kup teraz
125,00 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
Zakupy od 5 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jerzmanowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe przednie, prawe przednie

opis

Sprzedam Nowy Błotnik przedni do Opla Vectry C / Signum

prawy lub lewy

podana cena jest za 1szt.

Tel. 888-961-444


Tel. 888-918-444

Kontakt

Tel: 888-961-444
email: arkoll@o2.pl

Wysylka

Platnosci

16 1140 2004 0000 3102 5634 6679


Dodano 2012-08-21 19:56
Gdy nie odbieram tel. proszę dzwonić pod nr: 888-918-444

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Arkoll za co najmniej 5 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Arkol Garagage Karol Śladowski
ul. Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice
Dodatkowe informacje

6. Aby uznać towar za uszkodzony w transporcie, konsument MUSI sprawdzić zawartość oraz stan przesyłki w obecności kuriera lub przy odbiorze przesyłki pocztowej. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody oraz sfotografowanie uszkodzonego towaru, gdyż stanowi on podstawę do wystąpienia reklamacji u spedytora. Reklamacja uszkodzenia towaru uznawana jest jedynie wtedy, gdy podczas zgłaszania reklamacji został wcześniej sporządzony protokół szkody ze spedytorem (kurierem lub listonoszem). 

7. Każdy zakupiony na aukcji towar określony jako NOWY (nieużywany) podlega dwuletniej gwarancji dla osób prywatnych oraz jednorocznej gwarancji dla firm. Gwarancji nie podlegają jedynie elementy karoseryjne oznaczone jako reperaturki, elementy blacharskie oraz towar sprzedawany jako używany. 

8. W przypadku, gdy konsument uzna towar za wadliwy przysługuje mu możliwość reklamowania danego produktu. W tym celu konsument powinien najpierw skontaktować się ze sprzedawcą celem ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności uzgodnienia sposobu postępowania sprzedającego w przypadku uwzględnienia reklamacji (np. wymiana towaru na nowy, naprawa, itd.). 

9. Po ustaleniu procedury reklamacyjnej konsument składa oświadczenie w formie pisemnej, które dołącza do przesyłki zwrotnej zawierającej wadliwy towar. Oświadczenie takie musi zawierać: - Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy (tylko w przypadku faktury VAT) - Kontakt do konsumenta (numer telefonu) - Nazwę produktu - Datę dokonania zakupu towaru - Krótki opis wady / usterki - Ustalony podczas kontaktu ze sprzedającym sposób realizacji reklamacji (wymiana towaru na nowy / odesłanie towaru do serwisu gwarancyjnego lub do producenta / zwrot gotówki) - Jeśli ustalono zwrot gotówki należy dopisać: ustaloną kwotę zwrotu (kwotę zakupu towaru BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI) oraz numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu. 

10. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzeć reklamację bez zbędnej zwłoki, tuż po zbadaniu rzeczy, w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni kalendarzowych. 

11. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w opisie produktu.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Arkol Garage Karol Śladowski
Szkolna 44
32-048 Jerzmanowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.  Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania uzasadnienia - w takim przypadku klient musi jedynie ponieść koszt związany z przesłaniem produktu.


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się w momencie objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta.


3. Aby odstąpienie od Umowy Sprzedaży było ważne, konsument w przesyłce zwrotnej wraz z odsyłanym towarem MUSI zamieścić: a) dokument potwierdzający zakup (paragon lub faktura VAT),  b)potwierdzić anulowanie transakcji - potwierdzić zwrot prowizji, oraz c) formularz, który będzie zawierał:


- Imię i nazwisko konsumenta oraz ewentualną nazwę firmy (tylko w

przypadku faktury VAT)


- Adres konsumenta (ulica, miejscowość, kod pocztowy) lub adres firmy

(tylko w przypadku faktury VAT)


- Kontakt do konsumenta (numer telefonu)


- Nazwę lub numer aukcji, na której został dokonany zakup towaru


- Datę dokonania zakupu towaru


- Numer konta bankowego, na który zostanie wykonany przelew z żądaną kwotą zwrotu


4. Zwracanego towaru należy NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁKĄ POBRANIOWĄ! 


5. Konsument NIE OTRZYMA ZWROTU ŻĄDANEJ KWOTY jeśli: zwracany towar został: a) uszkodzony, b) posiada ślady używania, które  wykraczają poza konieczność sprawdzenia stanu lub zgodności produktu, c) posiada ślady montażu.