Błotnik przedni Prawy Opel Campo 91-01Twoj Kolor (6542538630)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
320,00 zł
z 5 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Luboń, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • strona zabudowy: prawe przednie
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

E-mail: szymonschmidt@poczta­.onet.pl GG: 6518020 Telefon:+48 501 158 086

CAR-POL

części samochodowe


Witam na mojej aukcji!
Przedmiotem sprzedaży jest:
Nowy błotnik str. Prawa do
Opla CAMPO
od 1991r. - 2001r.

bez otworu na migacz

Wystarczy, że podasz nam kod koloru,

a my dobierzemy kolor błotnika pasujący do Twojego auta .

Możliwość zamówienia innych części oraz ich polakierowania.

tabliczka najczęściej na słupku miedzy drzwiami

Oferujemy fabrycznie nowy przedni błotnik do

Opla CAMPO

od 91-01

w identycznym kolorze jak Twoje auto,

gotowy do zamontowania w samochodzie

Dostępna prawa strona.

Błotnik jest ocynkowany !

zabezpieczony od wewnętrznej strony

Wszystkie wysyłane części są sumiennie sprawdzane oraz pakowane

dzięki temu paczkę otrzymujesz bez uszkodzeń.

Stosujemy produkty firmy NOVOL

HELIOS/MOBIHEL

DUXONE

Posiadam również inne czesci

NOWE

PO ZAKUPIE - KROK PO KROKU

1.Zamówienie części.

2.Określenie sposobu płatności.

3.Podanie szczegółowego adresu wysyłki.

4.Określenie roku, marki, modelu, numeru koloru lakieru

5.Przy odbiorze paczki od kuriera konieczne sprawdzenie zawartości pod względem uszkodzenia, porysowania.

Bez spisania protokołu z kurierem nie ma możliwości reklamacji uszkodzeń towaru.



Orientacyjny czas realizacji zamówienia to 4-6 dni roboczych, po czym wysyłamy idealnie polakierowany element.

kontak 501158086



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje



Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
40,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Gwarancja przy elementach lakierowanych ( błotnik lub zderzak ) -  gwarancja spasowania elementu          


 Gwarancja przy elementach  elektrycznych (reflektory , kierunkowskazy ...) - gwarancja producenta  

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Car-Pol Sandra Schmidt
Tuwima 11
62-030 Luboń
Dodatkowe informacje


Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem szymonschmidt@poczta.onet.pl


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

Login allegro, adres e-mail Kupującego.

Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji.

Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.

Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem

reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym

zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w

prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres

e-mail.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z

pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady

dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych

powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań

statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji

Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/

sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych

sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) konsument uprawniony jest

do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37

ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.),

z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze Sprzedawcą ; b)

konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji

Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z

2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie

polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą; c) konsument może

uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą,

korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub

organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.

Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich