Błotnik Przedni Prawy GALAXY 00-05r MK2 Bordowy (6542383659)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • strona zabudowy: prawe przednie

opis

MAPKA DOJAZDU

1.Paczki nadajemy kurierem, aby klienci cieszyli się zakupionymi rzeczami już na drugi dzień.

2.Firmy z jakimi współpracujemy to: DHL, Pocztex oraz K-EX.

3.Po wcześniejszym ustaleniu wysyłamy również paczki pobraniowe.

1.Za zakupiony przedmiot mogą Państwo zapłacić poprzez system Pay’u, przelewem lub uiścić opłatę przy odbiorze paczki.

2.Podczas robienia przelewu na konto bankowe proszę o podanie w tytule przelewu Nick z allegro oraz numer aukcji

3.Do kwoty przedmiotu proszę koniecznie doliczyć kwotę za wysyłkę towaru


Dane potrzebne do wykonania przelewu:

Tomasz Grad
Łaz 65
68-200 Żary
Bank Millenium nr konta :
PL 53 1160 2202 0000 0001 7707 3447


Witam

Mam Do Sprzedania

Przedmiot Wyżej Wymieniony

W Stanie Widocznym Na Zdjęciu

Część w 100% Sprawna

Posiadam Inne Części Do Tego Modelu

Wszelkie Pytania Proszę Kierować Na E-mail

Lub Na Numer Telefonu

539-469-514

Przed Kliknięciem KUP TERAZ Proszę O Obowiązkowy

Kontakt Telefoniczny W Celu Sprawdzenia

Dostępności Danego Przedmiotu

Pozdrawiam

Kupując Na Moich Aukcjach AKCEPTUJESZ Regulamin

Który jest Umieszczony Na Stronie "O Mnie"

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
30,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
35,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Punkty odbioru

Żary
Łaz
68-200 żary

Wymagana przedpłata
Proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Tomasz Grad
Łaz 65
68-200 Żary
Dodatkowe informacje

Reklamacje i zwroty są odsyłane w ciągu 14dni od otrzymania przeysyłki.

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Pieniądze zwracamy zawsze na podane przez Klijenta konto

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Tomasz Grad
Łaz 65
68-200 Żary

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


REKLAMACJE:


    Umową zawartą na odległość pomiędzy kupującym, a sprzedającym jest używana część samochodowa i poświadczenie przez sprzedającego jej okresu sprawności/przydatności na 10 dni ( silniki, skrzynie biegów) albo 7 dni ( pozostałe części) od daty odbioru towaru.


    W przypadku gdy towar posiada wadę uniemożliwiającą użytkowanie, a kupujący składa reklamację, w pierwszej kolejności kupujący odsyła towar bez pobrania ( na własny koszt ) z załączonym dowodem zakupu i kartą reklamacyjną ( krótką informacją dotyczącą wady towaru i danymi kontaktowymi ) na adres powyżej.


    I. W pierwszej kolejności sprzedawca ma za zadanie usunąć wadę towaru.


    II. Jeżeli usunięcie wady przewyższa koszt towaru, sprzedający może wymienić ten towar na drugi wolny od wad.


    III. Dopiero jeżeli sprzedający nie jest w stanie usunąć wady bądź wymienić towaru, następuje zwrot pieniędzy.


    Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy zostanie wykonane po terminie 14 dni od daty odebrania towaru przez klienta.


    Konsument ( osoba fizyczna nie związana z prowadzeniem działalności gospodarczej ) ma 14 dni na wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i 14 dni na zwrot towaru od momentu wysłania oświadczenia.


    Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.


    Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę,jednak nie później niż w ciągu 14 dni,od dnia w którym odstąpił od umowy.


    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


    Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


    Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.


    Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.


    Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.