BLOTNIK NISSAN MICRA K13 10-13 LEWY NOWY (6541299352)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 28,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kórnik
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • strona zabudowy: lewe przednie
  • Wysyłka
  • Kontakt
  • Regulamin
  1. Artyk: Błotnik
  2. Auto: NISSAN MICRA K13
  3. Lata: 10.2010 - 09.2013
  4. Strona: LEWA (od kierowcy)
  5. Kolor: do malowania.
  6. Nadwozie: wszystkie.
  7. Jakość: zamiennik jakości oryginału
  8. Stan: produkt jest NOWY, nigdy nie używany.
  9. Materiał wykonania: Stal

Aby powiększyć foto kliknij na nie.



Technologia

W naszej ofercie znajdują się części wiodących światowych producentów, którzy przykładają ogromną wagę do jakości swoich produktów. Fabryki wyposażone zostały
w najnowocześniejszy sprzęt i zatrudniają wykwalifikowaną kadrę. Każda część podlega ścisłej kontroli na kolejnych etapach produkcji, od budowy formy do pakowania. Przed rozpoczęciem procesu produkcji przeprowadzanych jest szereg badań laboratoryjnych oraz testów, podczas których próbki produktów są sprawdzane pod kątem dopasowania oraz dobrego wyglądu, co daje pewność, że wszystkie kolejne części będą odznaczały się najwyższą jakością. Podczas testów sprawdzana jest między innymi wytrzymałość materiału na rozciąganie, wygląd, spawy, nakrętki i wytrzymałości uchwytów.

Produkcja na dużą skalę rozpoczyna się tylko wtedy, gdy próbki produktów zostały poddane ścisłej kontroli i spełniają wszystkie wymogi jakości. Każda oferowana przez nas część posiada odpowiednie certyfikaty.

Producenci nieustannie dążą do doskonalenia produktów w oparciu o potrzeby klienta. Stosują wysokiej technologii sprzęt w zautomatyzowanym procesie produkcyjnym,
w celu zapewnienia stałej jakości i długoterminowych życia produktu.


Zapraszam do zapoznania się z filmem promocyjnym, z którego dowiedzie cie Państwo więcej nt jakości oferowanych przez Nas produktów.


Kliknij aby obejrzeć film

Wysyłka

Wszelkie prawa zastrzeżone MOTO-LINKE 2013

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 12 1160 2202 0000 0002 0717 7844
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 28,00 zł
kolejna sztuka: 28,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Zajmujemy się profesjonalną sprzedażą części zamiennych do wszystkich typów samochodów. Ponad 10 letnia działalność na rynku motoryzacyjnym pozwoliła nam zgromadzić doświadczenie niezbędne do stworzenia oferty, która zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów. Szeroki asortyment, dostępność zarówno najnowszych, jak i trudnych do zdobycia części samochodowych, sprawdzone marki i wypróbowane modele, a także bardzo korzystne ceny sprawiają, iż obsługa klienta jest kompleksowa, szybka i zgodna z oczekiwaniami nabywcy. Specjalizujemy się w sprzedaży: * Atrap, kratek zderzaka * Lusterek oraz ich elementow * Masek, błotników * Pasów przednich, belek zderzaka * Lamp przednich i tylnych, halogenów * Nadkoli antykorozyjnych i osłon silni Zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania i potrzeby. Kupując u nas otrzymujecie produkty najwyższej jakości.

kontakt

  • 501209249
    Infolinia czynna od poniedzialku do piatku w godzinach 9:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Sklep internetowy Moto-Linke zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie,gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). 2. Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami. 3. Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składając reklamację: a) żądać usunięcia wady albo b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna). 4. Sklep internetowy Moto-Linke jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sklep internetowy Moto-Linke może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 5. W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas sklep internetowy Moto-Linke może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był jużwymieniony lub naprawiany przez sklep internetowy Moto-Linke albo sklep internetowy Moto-Linke nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady. 6. Kupujący może zamiast zaproponowanego przez sklep internetowy Moto-Linke usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sklep internetowy Moto-Linke. 7. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. 8. Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 9. Reklamacje należy składać pisemnie pocztą na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno lub pocztą elektroniczną: reklamacje@moto-linke.pl). 10. Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres: Linke, ul. Składowa 2, 63-020 Łękno. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany powyżej, jeśli sklep internetowy Moto-Linke uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego za pobraniem nie będzie akceptowane. 11. Sklep internetowy Moto-Linke, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. 12. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sklep internetowy Moto-Linke nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 13. Sklep internetowy Moto-Linke odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. 14. Sklep internetowy Moto-Linke nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty oraz nie świadczy usług posprzedażnych. 15. Kupujący posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.: Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym Moto-Linke jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania zpozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 16. Jeżeli Kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się (zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego).