Błony rtg FUJI Super RX (niebieskie) 18x24 100szt (6483510324)

1 osoba kupiła 1 komplet
8 dni do końca
cena kup teraz
95,40 zł
z 499 kompletów
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 700 zł
  • lokalizacja: Rydułtowy
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
telefon
505 868 035
email
sklep@promedika.biz
godziny otwarcia
poniedziałek - piątek 8 - 16
adres

Promedica
ul. Raciborska 360
44-280 Rydułtowy

Termin wysyłki zamówionego towaru do pięciu dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty lub wyboru przesyłki za pobraniem. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na naszym rachunku bankowym.przypadku wpłat przez PayU pieniądze wpływają na nasze konto dzień po wpłacie a w przypadku wpłat dokonanych od piątku do niedzieli pieniądze są na naszym koncie dopiero w poniedziałek i od tego terminu liczony jest czas realizacji dostawy.
Nie wysyłamy towaru na podstawie skanów potwierdzeń zapłaty.
Wybór przesyłki kurierskiej skraca czas transportu przez przewoźnika, nie zmienia podanego wyżej terminu jej nadania.

Wpłaty można dokonywać za pośrednictwem

lub przelewem tradycyjnym

Nr. konta
BRE BANK SA 49 1140 2004 0000 3602 6461 0240

Zanim dokonasz zakupu wejdź w zakładkę Informacje od sprzedającego i zapoznaj się z regulaminem sklepu. Dokonanie zakupu jest równoznaczne z jego akceptacją.

W zakładce Komunikaty podawane są informacje o ewentualnych przerwach w dostawach prądu, awariach internetu, telefonu itp.

Super RX jest filmem uniwersalnym, obustronnie powlekanym, przeznaczonym do badań ogólnodiagnostycznyc­h. Wysoka czułość, wysoki kontrast oraz niskie zadymienie pozwalają na otrzymywanie radiogramów o najwyższej jakości diagnostycznej, przy minimalnym naświetleniu pacjenta.

Dzięki wykorzystaniu unikalnych technologii FUJIFILM: Sigma - LIC Grain i Cross - over, wykorzystywanych w procesie produkcji filmów czułych na widmo światła zielonego, uzyskano film o najwyższych parametrach technicznych i jakościowych

Wybitne właściwości antystatyczne i gładkość Super RX zapewniają niezawodność w czasie rutynowej pracy diagnostycznej. Filmy te są pokrywane dwustronnie warstwą ochronną, zabezpieczającą przed uszkodzeniami mechanicznymi i wyładowaniami elektrostatycznymi. Super RX jest przeznaczony zarówno do obróbki ręcznej jak i automatycznej

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ProMedika za co najmniej 700 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 49 1140 2004 0000 3602 6461 0240
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 9 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 8 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 505 868 035
    czynne od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Promedica Małgorzata Wilk
Raciborska 360
44-280 Rydułtowy
 
Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) (dalej Ustawa), Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta wszedł w posiadanie rzeczy (w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy). 2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz jego skutków zawiera zamieszczona poniżej regulaminu INFORMACJA DOTYCZĄCA KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY . 3. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu, o którym mowa w ust.1 VIII. 4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych. 5. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzania charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. . 6. Klient powinien zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu Sprzedawcy. Koszt opakowania Towaru ponosi Konsument. 7. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi Klientowi na adres: Promedica Małgorzata Wilk, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360 na koszt Kupującego. 8. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku zakupów dokonanych przez lub na rzecz firm, stowarzyszeń, spółdzielni i fundacji. Zgodnie z przytoczoną w art. 22(1) k.c. definicją konsumenta, mogą nim być tylko osoba fizyczna. Dlatego też wszystkie osoby prawne, nawet te nie prowadzące działalności gospodarczej, nie będą mogły występować w obrocie gospodarczym jako konsument. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy) albo w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy (w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować mnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie wysłanego pocztą na adres: Promedica Małgorzata Wilk, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360 lub lub drogą elektroniczną na adres: sklep@promedika.biz Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Rzecz/rzeczy, które Państwo otrzymali w związku z umową proszę odesłać lub przekazać na adres Promedica Małgorzata Wilk, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360 niezwłocznie, w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali mnie Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Postępowanie reklamacyjne. 1. W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać bądź to z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego. 2. W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy i odesłać reklamowany towar na adres Promedica Małgorzata Wilk, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360. 3. Reklamacja winna być złożona na piśmie na adres Promedica Małgorzata Wilk, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360 i określać dane Klienta, jego adres, oraz opis stwierdzonej niegodności Towaru z umową. 4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania reklamowanego towaru, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną. 5. Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie niniejszego regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego. 6. Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do powiadomienia o tym Sprzedawcy. 7. W przypadku uwzględnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 8. Klient powinien odesłać do Sklepu Internetowego reklamowany towar najtańszą przesyłką rejestrowaną. W przypadku gdy wysyłka nie nastąpiła najtańszą przesyłką rejestrowaną, Sklep Internetowy w przypadku uwzględnienia reklamacji zwraca wyłącznie koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej.

pozostałe informacje

REGULAMIN Definicje I. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają: 1. Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę. 2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienia. 3. Konsument – klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową. 4. Regulamin – niniejszy regulamin. 5. Strona – Sprzedawca i Klient. 6. Treść (Treści) – treści, w szczególności informacje, opinie, dane, pliki graficzne, elementy graficzne, zdjęcia lub filmy, w tym utwory w rozumieniu ustawy z dnia o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane przez Klienta lub osobę korzystającą ze strony internetowej Sklepu Internetowego. 7. Towar – rzecz ruchoma wskazana w tytule aukcji i opisie przedmiotu na stronie internetowej Sklepu internetowego. 8. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w wyniku złożenia Zamówienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 9. Sprzedawca – PROMEDICA Małgorzata Wilk, ul. Leszczyńskiego 15a, 44-270 Rybnik zarejestrowana jest pod numerem NIP: 6422043070, Regon: 241313531. 10. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta Sprzedawcy za pomocą Strony Internetowej zgodnie z niniejszym regulaminem (oferta). 11. Cena – wartość Towaru wskazana na stronie internetowej Sklepu Internetowego w złotych polskich wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT). 12. Kupon rabatowy – kupon obniżający koszt wysyłki przy kolejnym zamówieniu składanym przez Klienta 13. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (opubl. w Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). II. Postanowienia ogólne. 1. Sprzedawca prowadzi poprzez Sklep Internetowy sprzedaż detaliczną Towarów wolnych od wad za pośrednictwem sieci Internet i serwisu Allegro. 2. Klient może porozumiewać się ze Sklepem Internetowym listownie (adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 360) drogą elektroniczna (adres: sklep@promedika.biz) lub telefonicznie (nr 505 868 035). 3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie, nieodpłatnie na stronie oferty Sklepu internetowego. 5. Informacje o Towarze podane na stronie internetowej Sklepu Internetowego w tym jego opis oraz cena, nie stanowią oferty Sprzedawcy a zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 6. Użytkownik korzystający ze strony internetowej Sklepu Internetowego zobowiązany jest do podejmowania działań zgodnych z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w tym do niedostarczania Treści o charakterze bezprawnym. 7. Klient jest zobowiązany do podania w składanym Zamówieniu prawdziwych danych umożliwiających jego realizację. III. Rejestracja i składanie Zamówień. 1. Zamówienie Klienta uważa się za złożone jedynie po: zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu oraz wypełnieniu w sposób prawidłowy i kompletny formularza opcji dostawy 2. Klient obowiązany jest używać ustalonego wcześniej na stronie internetowej Sklepu Internetowego loginu i hasła, które są poufne. Konsekwencje ujawnienia loginu i hasła przez Klienta osobom trzecim ponosi wyłącznie Klient. 3. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi potwierdzenie dostarczenia mu przez Sprzedawcę informacji o głównych cechach świadczenia Sprzedawcy z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się jego z Klientem oraz o łącznej Cenie za świadczenie Sprzedawcy wraz z podatkami, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach. 4.Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać przez cała dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego. 5. Złożenie zamówienia, jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży i jest potwierdzeniem przez Klienta, że wie, że złożone przez niego zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty. IV. Dostawa Towaru. 1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary przesyłką wybraną przez Klienta (przy Zamówieniu o wartości brutto powyżej kwoty podanej w aukcjił koszty przesyłki ponosi Sprzedawca) lub udostępnia do odbioru przez Klienta w sklepie firmowym w Rydułtowach przy ulicy Raciborskiej 360 ( we wcześniej ustalonym terminie) 2. Zamówione Towary są dostarczane przez Sprzedawcę pod wskazany przez Klienta adres wskazany w złożonym Zamówieniu. 3. Termin wysyłki zamówionego Towaru może wynosić od jednego do pięciu dni roboczych (termin wysyłki jest różny dla poszczególnego asortymentu i podany jest on w każdej aukcji) dnia otrzymania zapłaty lub wyboru przesyłki za pobraniem.W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy (w przypadku wpłat przez PayU pieniądze wpływają na konto Sklepu dzień po wpłacie a w przypadku wpłat dokonanych od piątku do niedzieli pieniądze są na koncie Sklepu dopiero w poniedziałek i od tego terminu liczony jest czas realizacji dostawy) 4. Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie 5. W przypadku nieodebrania przesyłki Klient zobowiązany jest do pokrycia podwójnego kosztu wysyłki ( wysyłka i zwrot do Sprzedawcy) Brak dobrowolnego pokrycia tychże kosztów skutkuje skierowaniem sprawy na drogę sądową. 6. Osobom niezarejestrowanym nie wysyłam przesyłek za pobraniem. V. Sposoby zapłaty Ceny oraz kosztów dostarczenia Towaru. Cena za Towary oraz koszty dostarczenia Towaru winny być zapłacone przez Klienta w następujący sposób: 1) za pobraniem, przy odbiorze Towaru 2) przelewem (tradycyjnym) na rachunek bankowy Sprzedawcy nr: 49 1140 2004 0000 3602 6461 0240 3) za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności online. Sprzedający akceptuje następujące sposoby płatności: tradycyjny przelew bankowy, płatność online i kartą płatniczą za pośrednictwem PayU, płatność gotówką przy odbiorze oraz dostarcza Towar w następujący sposób: kurierem, Pocztą Polską oraz InPost. VI. Odpowiedzialność Sprzedawcy. 1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie z którego korzysta Klient, które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu. 2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za: 1) utratę przez Klienta danych spowodowaną awarią jego sprzętu i systemu komputerowego lub innymi okolicznościami powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedawcy, 2) skutki korzystania przez Klienta ze strony internetowej Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami, 3) szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia, będące następstwem okoliczności o charakterze technicznym, technologicznym oraz infrastrukturalnym, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedawcy, 4) za niedostępność strony internetowej Sklepu Internetowego wskutek siły wyższej oraz zachowań Klienta oraz osób trzecich ( w tym działania serwisu Allegro) VII. Spory między Stronami. 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę miejsce zamieszkania powoda. VIII. Prawa autorskie. 1. Treść umieszczona na stronie internetowej Sklepu Internetowego chroniona jest prawem autorskim i nie może być zmieniana i uzupełniana, chyba że właściciel strony wyrazi na to pisemną zgodę. Zawartość serwisu nie może być zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana z naruszeniem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 2. Znaki towarowe, loga, zdjęcia produktów oraz utwory plastyczne umieszczone na stronach internetowych Sklepu internetowego należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały wykorzystane wyłącznie w celach informacyjnych. Nie mogą być one wykorzystane bez zgody ich właścicieli. 3. Pobranie bez pisemnej zgody Sklepu zdjęć zamieszczonych w ofertach podlega opłacie w kwocie 500zł/zdjęcie. W przypadku stwierdzenia pobrania materiałów bez zgody właściciele, pobierającemu materiały zostaje wystawiona faktura VAT z terminem płatności 7 dni. Brak zapłaty w terminie skutkuje skierowaniem sprawy na drogę sądową. IX. Postanowienia końcowe. 1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność oraz skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego lub nieskutecznego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego lub nieskutecznego postanowienia niniejszego Regulaminu. 2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy z dna 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr 2014, poz. 827) . 3. Regulamin odwiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.