Blokada rozrządu BMW E38 E39 540i 740i X5 M60 M62 (6484188713)

zakończona
60,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka24 14,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt
  • 516068895
  • Firma:
    Auto Centrum Sp. z o.o.
    Szwajcarska Dolina 39
    Czechowice-Dziedzice Pon.-Pt. 8-18 Sob. 8-14
Płatność i wysyłka
Opje płatności: -PayU -Przedpłata na konto bankowe -Zapłata przy odbiorze-za pobraniem -Odbiór osobisty Nr. konta bankowego:
56 1160 2202 0000 0000 9120 1815
Bank Millennium S.A.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie zakupów.
Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Dostawa w 24h. Wysyłki w piątki- dostawa na poniedziałek.
Przesyłki są solidnie zapakowane,wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej POCZTEX lub K-EX w 99% dostarczane następnego dnia.

Kupując u nas części masz 100% gwarancję jakości towaru!

Przedmiotem aukcji jest:

Aukcja dotyczy wypożyczenia blokady rozrządu

Zastosowanie : BMW 540i 740i X5 Aukcja dotyczy wypożyczenia blokady rozrządu w silnikach BMW M60 i M62 .
Nr art. 903 400 00
Zawartość: Blokada rozrządu 2 szt.,trzpienie szt. 2
Koszt wypożyczenia wynosi 60 zł brutto na 3 dni robocze (pon-sob), licząc od daty dostarczenia do daty wysyłki zwrotnej towaru oraz kaucja 400zł.
Każdy następny dzień to opłata zgodna z wypożyczeniem na 3 dni itp.
KAUCJA ZWROTNA 400 zł
Zwrot towaru następuje tylko na zasadzie przesyłki kurierskiej lub pocztowej
PRZESYŁEK ZWROTNYCH TOWARU ZA POBRANIEM NIE PRZYJMUJEMY!
Przy zwrocie towaru należy podać nr konta do zwrotu za kaucję rozliczenia.
POSIADAMY TAKŻE BLOKADĘ DO USTAWIANIA VANOSA BMW Z SILNIKIEM M62/M60 NA INNEJ AUKCJI
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.
Widok jak na zdjęciu-real foto.

Wysyłka firmą kurierską Pocztex lub K-EX na cały kraj

<>

Zapraszamy także na inne nasze aukcje!



Zobacz inne moje aukcje Pozostałe aukcje »
© Aplon
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u interwar za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 56 1160 2202 0000 0000 9120 1815
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2.Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Auto Centrum Sp. z o.o.,ul.Szwajcarska Dolina 39, 43-502 Czechowice-Dziedzice. 4.Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 5.Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: Auto Centrum Sp. z o.o.,ul.Szwajcarska Dolina 39, 43-502 Czechowice-Dziedzice. 6.Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem. Zwroty towaru wysłane w opcji wysyłki \"Za pobraniem\" nie przyjmujemy. Zwracany Towar nie może być uszkodzony ani nie nosić śladów użytkowania. 7.Sprzedawca dokona zwrotu płatności wyłącznie przelewem bankowym na podane przez Konsumenta konto bankowe. 8.Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

reklamacje

1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23.04.1964. -Kodeks Cywilny (DZ.U. z 2014, poz.121) 2.Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia ci do takiego jej przeznaczenia. Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 3.Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4.W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent.Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności gdy zapewnień tych nie znał ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży,a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 5.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 6.W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru. 7.Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 8.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 9.Jeżeli towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 10.Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. 11.Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12.Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 13.Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. 14.W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem. 15.Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem 2 lat. 16.Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w cz. III ust. 6 pkt.d niniejszego regulaminu.

pozostałe informacje

Właścicielem sklepu internetowego jest firma z siedzibą: Auto Centrum Sp. z o.o Ul.Szwajcarska Dolina 39 43-502 Czechowice-Dziedzice NIP PL9372504813 REGON: 240417932 KRS 0000265674 Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1.Zamówienia od klientów są przyjmowane przez portal Allegro.pl oraz e-mailowo na adres: sklep.interware@gmail.com 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mail. 2.Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym: a. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze-rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego po jego po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę, b.w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym-rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie. 3.Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu ( w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8 do 18, w których pracuje Sklep. 4.Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT.Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT. 5.Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są: a. Telefon- 516 068 895 od pon- pt 8-18, sob. 8-14 b. E-mail- sklep.interware@gmail.com c.Adres korespondencyjny- Auto Centrum Sp. z o.o., ul.Szwajcarska Dolina 39, 43-502 Czechowice-Dziedzice 6.Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy. 7.Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w ust. 7 pow., Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta. KOSZTY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX, Pocztex oraz Poczty Polskiej. 2.Opłata za wysyłkę firmą DPD do 30kg wynosi 18,00PLN przy przedpłacie na konto i 21,00PLN przy płatności przy odbiorze. Opłata firmą Pocztex do 30kg wynosi 14,00PLN przy przedpłacie na konto i 16,00 przy płatności przy odbiorze. Opłata Pocztą Polską jest zryczałtowana i wynosi 7,00PLN i odnosi się tylko do wyszczególnionych towarów, które są wysyłane listem poleconym o wadze do 350g. 3.Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze.Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego. 4.Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle 1 do 2dni. Na czas oczekiwania składa się: czas realizacji zamówienia+ przewidywany czas dostawy. FORMY PŁATNOŚCI 1.W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności: -za pobraniem-przy odbiorze przesyłki -przelewem na rachunek bankowy -poprzez płatność PayU dostępnej na portalu Allegro.pl -gotówką przy odbiorze osobistym 2.Klient który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu.W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia opłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługi Sklepu. REKLAMACJA 1.Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23.04.1964. -Kodeks Cywilny (DZ.U. z 2014, poz.121) 2.Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia ci do takiego jej przeznaczenia. Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 3.Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4.W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent.Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności gdy zapewnień tych nie znał ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży,a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 5.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 6.W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru. 7.Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru,które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 8.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 9.Jeżeli towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 10.Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. 11.Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12.Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 13.Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. 14.W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem. 15.Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem 2 lat. 16.Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres wskazany w cz. III ust. 6 pkt.d niniejszego regulaminu. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2.Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Auto Centrum Sp.zo.o.,ul.Szwajcarska Dolina 39, 43-502 Czechowice-Dziedzice lub mail:sklep.interware@gmail.com. 4.Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 5.Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: Auto Centrum Sp. z o.o.,ul.Szwajcarska Dolina 39, 43-502 Czechowice-Dziedzice. 6.Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem. Zwroty towaru wysłane w opcji wysyłki \"Za pobraniem\" nie przyjmujemy. Zwracany Towar nie może być uszkodzony ani nie nosić śladów użytkowania. 7.Sprzedawca dokona zwrotu płatności wyłącznie przelewem bankowym na podane przez Konsumenta konto bankowe. 8.Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy. ======================================================================================