BLOKADA ROZRZĄDU AUDI SEAT SKODA VW 1.2 TFSI (6541933066)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka48 10,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent: Inny
Infolinia
661805585
E-mail
info@geppard.pl

PRODUKT NIEMIECKI FABRYCZNIE NOWY Z PEŁNĄ GWARANCJĄ: BLOKADA ROZRZĄDU AUDI SEAT SKODA VW 1.2 TFSI

AT0604

59.00 zł

Zastosowanie

BLOKADA ROZRZĄDU AUDI SEAT SKODA VW 1.2 TFSI

Zastosowanie:
AUDI A1, A3, A3 Sportback, A3 Cabriolet
SEAT Altea, Altea XL, Ibiza, Leaon, Toledo
SKODA Fabia, Rapid, Octavia, Roomster, Yeti
VW New Beetle, Caddy, Golf, Jetta, Polo, Touran

Kod silnika: CBZA, CBZB, CBZC.

Krosy numery zamienne

AT0604
EAN: 4251044319009

Zwroty towaru

Każdy nie montowany i nie używany towar można zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 78 1140 2004 0000 3702 7512 3984
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 661805585
    Preferujemy kontakt poprzez e-mail. Pracujemy od pon. do pt. w dni powszednie w godz: 7.00-22.00.
  • info@geppard.pl
    KUP TERAZ do 17.00 - wybierz wysyłkę DHL - otrzymasz towar już jutro! (dotyczy dni roboczych)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrotów nie montowanych i nie używanych towarów można dokonywać do 14 dni od daty otrzymania. Zwrot zapłaty za zwrócony produkt wykonujemy przelewem na konto bankowe wskazane poprzez e-mail przez kupującego.

reklamacje

WSZYSTKIE NASZE PRODUKTY SĄ NOWE Z GWARANCJĄ 12 miesięcy. WARUNKI GWARANCJI 1. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży. 2. W przypadku reklamacji w okresie gwarancyjnym, uszkodzony produkt powinien być wysłany czysty i odpowiednio zabezpieczony na czas transportu na koszt kupującego do siedziby naszej firmy pod adres: GEPPARD s.c. ul. Gronowa 17, 42-271 Częstochowa 3. Warunkiem koniecznym do szybkiego rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie wraz z wadliwym produktem kopii dokumentu sprzedaży lub zamówienia oraz krótkiego opisu obrazującego usterkę produktu. 4. Rozpatrzenie reklamacji odbywa się w okresie 14 dni roboczych od daty przyjęcia do reklamacji. 5. Wymianę na nowy produkt uznanych reklamacji realizujemy niezwłocznie wysyłką na nasz koszt. 6. Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić zapłatę za reklamowany produkt przelewem na konto wskazane poprzez e-mail przez kupującego, wyłącznie w przypadku braku możliwości wymiany produktu na nowy z powodu braku produktu w magazynie. 7. Sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z wymianą, ekspertyzą, montażem oraz demontażem reklamowanego produktu.

pozostałe informacje

Szanowny Kliencie! Po otrzymaniu przesyłki z zamówionym towarem sprawdź jej zawartość w obecności kuriera podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu sporządź wraz z kurierem protokół szkody i prześlij go do nas poprzez e-mail.