Blok rysunkowy - Canson Student A2 160g 30ark (6483107276)

zakończona
45,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka48 11,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Toruń
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.50 [kg]
Dane kontaktowe
  • Telefon: (56) 622 27 74
  • Telefon kom.: 695 391 470
  • Fax: (56) 657 04 90
  • E-mail: blik.torun@wp.pl
Konto BANK ZACHODNI WBK SA

37 1090 1506 0000 0001 2308 9311

Opcje wysyłki
  • Poczta Polska (Paczka48)
  • 11,00 zł przedpłata
  • 14,00 zł za pobraniem
  • Kurier DPD - za pobraniem
  • 16,00 zł do 5 kg
  • 18,00 zł 5 -30 kg
  • Kurier DPD - przedpłata
  • 13,00 zł do 5 kg
  • 16,00 zł 5 -30 kg
  • Odbiór osobisty
  • 0zł
Blok Canson Student


Blok Canson Student A2 (42x59,4 cm) 160g

Blok do szkicu i rysunku w atrakcyjnej cenie dla uczniów, studentów i amatorów.
Zawierają bezkwasowy papier o powierzchni lekko fakturowanej,
odpornej na wielokrotne wymazywanie i poprawki korekcyjne.

Ten czysto biały papier posiada gwarancję jakości w czasie długotrwałego przechowywania.

Idealny do rysunków i szkiców ołówkiem, węglem, pastelami, kredkami, pisakami.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW


© PanelReklamowy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u BLIK-plastyczny za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
Paczka48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Zapraszamy od Poniedziałku do Piątku 10:00 - 18:00 w Sobotę 10:00 - 14:00 Firma Blik, istniejąca na polskim rynku od 1992 roku zajmuje się zaopatrzeniem konserwatorów dzieł sztuki, artystów plastyków, hobbystów. BLIK-plastyczny - który swoje produkty kieruje do artystów, plastyków, hobbystów; osób zainteresowanych malarstwem, rysunkiem, grafiką, rzeźbą, a tak że technikami kreatywnymi, jak decoupage, qulling, scrapbooking. BLIK-art - posiada w swojej ofercie szeroki wybór materiałów używanych w konserwacji malarstwa ściennego i sztalugowego, kamienia, metalu, drewna, papieru i skóry, a także artykułów dla artystów, plastyków. BLIK-sztuki - jest trzecim kontem naszego sklepu na allegro, w którym produkty kierujemy w stronę studentów wszystkich kierunków wykorzystujących prace manualne. Aby mogli tanio i w łatwy sposób kupić artykuły potrzebne do zajęć.

kontakt

reklamacje

Prawo do reklamacji przysługuje każdemu klientowi, prosimy o zgłaszanie wszelkich uwag przed wystawieniem komentarza. Reklamacje prosimy składać mailowo z opisaniem defektu lub z załączonym zdjęciem. W przypadku odesłania zakupionego towaru do sprzedawcy i decyzji o zwrocie pieniędzy, sprzedawca zwróci jedynie RÓWNOWARTOŚĆ zakupionego artykułu – nie zwróci kosztów nadania przesyłki oraz kosztów wysyłki do sprzedającego. Produkt musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użycia w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. PO OTRZYMANIU przez nas zakupionych artykułów klient otrzymuje zwrot pieniędzy. W przypadku wystąpienia wad technicznych produktu wymieniamy towar na pełnowartościowy. W przypadku, gdy opakowanie paczki wygląda na uszkodzone podczas transportu nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Koszt wymiany na skutek uszkodzeń z winy poczty ponosi klient. Po wysłaniu przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi poczta/kurier (my dysponujemy jedynie numerem przesyłki) W wypadku zgubienia paczki przez pocztę reklamację można zgłaszać dopiero po 14 dniach (wynika to z przepisów Poczty Polskiej).

pozostałe informacje

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ: Ceny produktów oferowanych w sklepie są cenami brutto podane w polskich złotych, zawierają podatek VAT; ceny są ostateczne, nie podlegają negocjacji. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Przedmioty wystawiane na aukcjach są nowe, pochodzą z profesjonalnych firm. Klient biorąc udział w aukcji zgadza się na jej zasady. Zamówienia do sklepu można składać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu; transakcje realizowane są od poniedziałku do piątku. Do dyspozycji klienta jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00. Prosimy o rozważne podejście do zakupów, w razie wątpliwości prosimy o kontakt przed zakupem. WAŻNE! Paczki Pocztowe wysyłamy we WTORKI, ŚRODY oraz PIĄTKI. Przesyłki kurierskie wysyłane są od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU. Inpost wysyłane są od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU. Przy zakupie powyżej 300 zł koszt wysyłki gratis. (obowiązuje w wypadku, gdy wszystkie zamówione produkty na aukcji zostaną przesłane w jednej paczce – zostaną zamówione w jednym koszyku; NIE OBEJMUJE AUKCJI Z GLINĄ ZE WZGLĘDU NA WAGĘ). Do każdego zakupu wystawiamy imienny rachunek, paragon lub fakturę VAT. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy lub PayU w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności za pobraniem. Klient może wybrać następujące formy zapłaty za zamówione towary: - płatność przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na następujące konto: konto BANK ZACHODNI WBK SA 37 1090 1506 0000 0001 2308 9311 - płatność za pobraniem - płatność systemem PayU W tytule przelewu proszę wpisać Allegro oraz nazwę użytkownika i numer transakcji. Wszelki informacje dodatkowe np.: dane do faktury, wybrane kolory produktów itp. PROSZĘ PRZESŁAĆ MAILEM. Pisząc maila należy się przedstawić, listy anonimowe (bez nicka lub nazwiska) będą ignorowane. Na wpłatę oczekujemy 7 dni od zakończenia aukcji, w przypadku braku kontaktu ze strony kupującego po tym czasie uznajemy transakcję za nieudaną i zgłaszamy się do allegro o zwrot pobranej prowizji od zakupu. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania sprzedaży, zmiany dostępności produktu, zakończenia promocji i akcji promocyjnych.