BLOCZEK KABESTANOWY 40mm AUTO HT2240 - RAKSA 15585 (6950739722)

zakończona
184,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
  • Paczka48 12,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: GRONITY - OLSZTYN, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: nie dotyczy

opis

Bloczek kabestanowy z krętlikiem.

Tryb bloczka kabestanowego

następuje automatycznie przy naprężeniu liny

Średnica rolki: 40mm

Średnica liny: 10mm

Obciążenie pracy: 300kg

Pamiętaj: w jednej przesyłce zmieści się kilka produktów.

Kup coś jeszcze na Naszych aukcjach.

Gwarancja

Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją.

Zwroty i wymiana

Zakupiony towar mogą Państwo zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Po zakupie

Prosimy o wypełnienie formularza dostawy lub e-mailowe powiadomienie sklepu o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki

Płatność

Nasz rachunek:
mBank 41 1140 2004 0000 3102 4626 6571

Wysyłka

Towar wysyłamy w ciągu 24 godz. od chwili zakupu lub od daty zaksięgowania wpłaty

Regulamin

Pełny regulamin dostępny w zakładce “O mnie”.
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

SKLEP ŻEGLARSKI RAKSA
OLSZTYŃSKA 59
11-036 GRONITY
Dodatkowe informacje

Gwarancja i reklamacje:  

Sklep Żeglarski RAKSA zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad. Informujemy również, że przy sprzedaży konsumenckiej wszystkie towary objęte są dwuletnią gwarancją z wyjątkiem silników spalinowych, które posiadają gwarancję producenta na 5 lat oraz akumulatorów, które mają gwarancję producenta na 18 miesięcy. Wadliwy towar należy dostarczyć wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres: RAKSA, Gronity ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy. Towary reklamacyjne powinny zostać odesłane możliwe najtańszym kosztem, a w przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji należna kwota wraz z kosztami transportu zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.
 

Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

SKLEP ŻEGLARSKI RAKSA
OLSZTYŃSKA 59
11-036 GRONITY

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty:

Konsument może zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty zakupu zarówno przy zakupie na odległość jak i w sklepie stacjonarnym. W tym celu należy wypełnić oświadczenie i dostarczyć je wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Zwrot nie jest możliwy w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio pod zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd.. Zwrócić towar może tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W pozostałych przypadkach możliwość zwrotu należy uzgodnić indywidualnie. Koszty związane z transportem towaru ponosi konsument. W przypadku gdy towar nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). 


Konsument zawierający umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyn na większość asortymentu wystarczy wypełnić oświadczenie i przesłać na adres: RAKSA Gronity, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku, gdy towar był używany, został uszkodzony, był sprowadzany lub wykonywany bezpośrednio na zamówienie (np: liny i listwy cięte pod zamówienie klienta, wanty i inne liny stalowe wykonywane wg. wskazówek zamawiającego i inne towary które zostały w jakiś sposób zmodyfikowane wg. zamówienia) lub gdy umowa dotyczy usług, których wykonywanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta przed upływem 7 dni roboczych od zawarcia umowy oraz towarów z krótkim terminem ważności jak: kleje, żywice, farby itd..Z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość może skorzystać tylko konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie po odstąpieniu od umowy nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. W przypadku gdy towaru nie można odesłać w zwykły sposób pocztą konsument może skorzystać z opcji odbiór towaru przez firmę RAKSA s.c. (w takim przypadku należy dokonać przedpłaty na konto w celu realizacji usługi). Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy z wyjątkiem gdy wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, w takim przypadku przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Towar powinien być zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, nie powinien nosić znamion użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu nadającym się do ponownej sprzedaży.Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.

Dlaczego warto wypełnić formularz i umieścić go w przesyłce zwrotnej? Ułatwia to identyfikacje przesyłki: kto jest nadawcą i w jakim celu została nadanaPrzyśpiesza to proces rozpoczęcia sprawy: przesyłka zostaje od razu skierowana do właściwego działu i nie czeka w magazynie na kontakt ze strony klienta lub z działu obsługi klientaUsprawnia proces.Przyśpiesza to zakończenie sprawy, ponieważ w formularzu znajdują się wszystkie niezbędne w tym celu informacje jak: dane osobowe, numer konta bankowego do zwrotu kosztów, żądania kupującego, data zakupu, numer dowodu sprzedaży itd.

O sprzedającym
raksa-olsztyn

Dane firmy

Kontakt

  • 89 6521842
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma RAKSA jest młodą prężnie rozwijającą się firmą handlującą sprzętem żeglarskim. Z wielką starannością dobieramy najlepsze towary po atrakcyjnych cenach z ofert producentów z całego świata. Swoją ofertę kierujemy zarówno do odbiorców detalicznych jak i hurtowych. Zaopatrujemy sklepy żeglarskie i stocznie jachtowe.

Pozostałe informacje

email: allegro@raksa.com.pl
telefon: 89 6521842