Blackguards 2 PC PL NOWA Folia 24h (6483594581)

zakończona
19,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,99 zł
  • List polecony priorytetowy 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska 16,99 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • wersja językowa gry: polska
  • dodatkowe informacje: folia
  • wersja: pudełkowa
  • granice wiekowe: dla młodzieży, dla dorosłych
Blackguards 2 PC PL NOWA Folia 24h
Blackguards 2 gra RPG z turowym systemem walki. Produkcję opracowało niemieckie studio Daedalic Entertainment, czyli ten sam zespół, który odpowiadał za pierwszą część, wydaną w 2014 roku.

Akcja kontynuacji ponownie osadzona została w krainie fantasy znanej jako Aventuria, a kampania rozpoczyna się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej części. Banda kryminalistów i rzezimieszków powstrzymała siły Dziewięciu Hord, ale większość z nich przypłaciła to życiem, zaś garstce ocalałych nie wiedzie się za dobrze. Krasnolud Naurim rozpoczął karierę hulaki, czemu zawdzięcza utratę majątku oraz zdobycie potężnego „mięśnia piwnego", a mag Zurbaran został sprzedany na targu jako niewolnik za symbolicznego miedziaka. Natomiast wojownik Takate powrócił do leśnego ludu i spędza czas na porywaniu ludzi oraz zmuszaniu ich do walki na śmierć i życie na arenach gladiatorskich.

Główną bohaterką gry jest bezwzględna kobieta imieniem Cassia, która nie cofnie się przed niczym, aby zrealizować swoje ambicje. Świadoma sławy pogromców Dziewięciu Hord postanawia zwerbować Naurima, Zurbarana i Takate, aby z ich pomocą zasiąść na Rekinim Tronie oraz przejąć władzę w królestwie. Kampania osadzona została głównie w południowych regionach Aventurii i zapewnia ponad 20 godzin zabawy
tel: +48 (22) 773 25 35
email: wirtus@wirtus.pl

Pracujemy w godzinach 9-15 od poniedziałku do piątku.

Adres Korespondencyjny:
ul. Fabryczna 8A
05-077 Warszawa Stara Miłosna
Szczegóły realizacji naszych aukcji znajdziesz na stronie O mnie
Po zalicytowaniu, otrzymasz od Allegro mail z numerem konta, na które należy przelać kwotę za towar oraz koszty przesyłki. Nie wysyłamy za pobraniem!
Po otrzymaniu wpłaty na wskazany rachunek, wysyłamy towar w zależności od wybranej opcji tranportu:
  • kurierem DPD
  • Poczta Polska - list polecony ekonomiczny i priorytetowy.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 12,99 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 11,99 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 773 25 35
    NIE ZAWSZE ODBIERAMY TELEFON ALE ZAWSZE ODPISUJEMY NA MAILA

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Wirtus.pl Dział Reklamacji
Fabryczna 8a
05-077 Warszawa
Polska
 
Konto GRE12, prowadzone jest przez: Wirtuś Grzegorz Raziuk Jaspisowa 49 05-077 Warszawa Wesoła NIP 113-021-71-12 Email: wirtus@wirtus.pl Telefon: 22 773 25 35 I. Reklamacje i zwroty. 1. Jeżeli produkt ma wadę Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, albo do odstąpienia od umowy, chyba, że Sklep, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika wymieni produkt na wolny od wad, albo usunie wadę. Ponadto, jeżeli produkt ma wadę użytkownik może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Jeżeli użytkownikiem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. 2. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta co oznacza że mają Państwo prawo do bezpłatnej pomocy technicznej dystrybutora. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są oryginalnie zapakowane. Jeśli po otworzeniu pudełka stwierdzą Państwo brak jakiegokolwiek elementu lub uszkodzenie nośnika prosimy o odesłanie produktu w raz z opisem uszkodzenia i kopią paragonu w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu w celu dokonania jego wymiany. Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamacji. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 3. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. 4. W związku z regulacją art.38 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy w przypadku zakupu produktu możliwe jest wyłącznie pod warunkiem braku użycia przez Klienta klucza zabezpieczającego kodu stanowiącego oryginalne opakowanie w rozumieniu przepisów ww. ustawy i/lub w przypadku braku usunięcia oryginalnego opakowania w rozumieniu przepisów ww. ustawy. Powyższe znajduje zastosowanie również w odniesieniu do użytkowników niebędących konsumentami. 5. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie na adres: Wirtus.pl Dział Reklamacji ul. Fabryczna 8a 05-077 Warszawa Wesoła Do przesyłki należy dołączyć: - dane teleadresowe - oświadczenie o odstąpieniu od umowy można je również wysłać maile ma adres wirtus@wirtus.pl, treść oświadczenia znajdą państwo na dole strony w punkcie III. 6. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku zwrotu produktu, za który płatność dokonywana była przez konsumenta przy odbiorze przesyłka za pobraniem, w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą zwrot płatności następuje na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub w formie przekazu pocztowego. 7. Jeżeli Klient wybrał sposób zwrotu produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązana do zwrotu na rzecz Klienta dodatkowych kosztów. 8. W związku z regulacją art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta Klienta, konsumentowi Klietowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zakupu produktów niezapisanych na nośnikach materialnych, tj. nabytych drogą elektroniczną dystrybucja cyfrowa. Powyższe znajduje zastosowanie również w odniesieniu do użytkowników niebędących konsumentami. 9. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. II. Dystrybucja cyfrowa kluczy aktywacyjnych do gier. 1. Sklep oferuje klucze aktywacyjne do gier na platformy STEAM (aby uzyskać klucz do STEAMa czasami wymagane jest dodatkowe logowanie przez stronę Nobox.pl), UPlay, Battle.net. 2. Gry pobiera się drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet z jednej z platform STEAM, UPlay, Battle.net, Nobox.pl 3. Sklep oferuje klucze aktywacyjne do gier w formie cyfrowej które można aktywować tylko z komputera znajdującego się na terytorium Polski. 4. Sklep uprzedza, że produkty nabywane w formie cyfrowej mogą nie działać poza terytorium Unii Europejskiej. Sklep informuje, iż niektóre cechy produktów nabywanych w formie cyfrowej (np. język) mogą się różnić w zależności od kraju, na terytorium którego produkt jest użytkowany. 5.Zamówienia składane na klucze aktywacyjne do gier wymagają opłaty z góry, przelewem lub kartą kredytową. 6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działanie serwisów trzecich, takich jak STEAM, UPlay, Battle.net wymaganych do zainstalowania danej gry. 7. Właścicielowi egzemplarza zakupionego droga elektroniczną przysługuje licencja na korzystanie z zakupionego programu, której zakres został wskazany w treści umowy licencyjnej. Obejmuje ona wyłączenie korzystanie z oprogramowania, zgodnie z jego przeznaczaniem, na jednej stacji roboczej (komputerze) chyba, że wydawca gry przewiduje możliwość dodatkowych instalacji. Właścicielowi nie przysługują żadne inne specjalne prawa, w szczególności prawo do nieautoryzowanego powielania oprogramowania i materiałów dołączonych, wprowadzania tzn. instalowania i kopiowania całości lub części oprogramowania ani żadnej jego części lub dokumentacji w sieci Internet. 8. Zamawiając klucze aktywacyjne do gier, konsument wyraża zgodę na spełnienie przez Sklep świadczenia przed upływem terminu uprawniającego konsument do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. W powyższym przypadku konsumentowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy. Sklep zobowiązany jest do potwierdzenia konsumentowi otrzymania ww. zgody na piśmie lub za zgodą konsumenta na innym trwałym nośniku - informację z naszego sklepu dostajesz w mailu który otrzymujesz po zakupie z Allegro.

reklamacje

1. Jeżeli produkt ma wadę Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, albo do odstąpienia od umowy, chyba, że Sklep, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla użytkownika wymieni produkt na wolny od wad, albo usunie wadę. Ponadto, jeżeli produkt ma wadę użytkownik może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Jeżeli użytkownikiem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. 2. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta co oznacza że mają Państwo prawo do bezpłatnej pomocy technicznej dystrybutora. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są oryginalnie zapakowane. Jeśli po otworzeniu pudełka stwierdzą Państwo brak jakiegokolwiek elementu lub uszkodzenie nośnika prosimy o odesłanie produktu w raz z opisem uszkodzenia i kopią paragonu w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu w celu dokonania jego wymiany. Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas reklamacji. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 3. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

pozostałe informacje

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy Wirtuś Grzegorz Raziuk Jaspisowa 49 05-077 Warszawa Wesoła NIP 113-021-71-12 Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej-ych rzeczy , numer oferty . Data zawarcia umowy to , data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Podpis tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej Oświadczenie wraz z wracanym towarem prosimy odesłać na adres Wirtus.pl Dział Reklamacji ul. Fabryczna 8a 05-077 Warszawa Wesoła