BLACHODACHÓWKA PŁASKA NOVATIC SLATE GRAFIT matowa (6931002369)

zakończona
40,89 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 5.5 [kg]
  • uszkodzony: nie
  • rodzaj pokrycia: blacha trapezowa, blachodachówka, dachówka betonowa, dachówka ceramiczna, folia dachowa, gont, papa

Firma DomDach ma przyjemność zaprezentować innowacyjny produkt jakim jest

Blachodachówka Modułowa Płaska Novatic Slate.

Koncepcja systemu dachowego SLATE opartego o niewielkie panele jest odpowiedzią na zachodzące zmiany klimatu. Zapewnia wyjątkową trwałość i ochronę w warunkach, w których inne pokrycia przestają spełniać
swoją rolę. Materiałem wsadowym jest wysokiej jakości austriacka blacha cynkowo-magnezowa z huty VoestAlpine.

GWARANCJA 30 LAT

Wyjątkowa technologia montażu małych paneli sprawia, że wszystkie newralgiczne miejsca dachu są wykonane z tego samego materiału co panele, tj. blachy zabezpieczonej powłoką cynkowo-magnezową (ZMg 120) - nie ma potrzeby stosowania uszczelek z tworzywa sztucznego jak w przypadku pozostałych pokryć dachowych. Nie ma więc ryzyka, że za najważniejsze miejsca dachu odpowiadają elementy o nieokreślonej trwałości.

Dachówka stalowa Slate przepięknie prezentuje się na dachu!


Zalety pokryć dachowych panelowych:

  • Dachówka stalowa Slate występuje wyłącznie w postaci małych paneli stalowych.
  • Genialne zabezpieczenie przed wiatrem: każdy panel jest mocowany do łaty od góry i spodu, dodatkowo mocowanie jest wykonywane równolegle do połaci dachu, a nie od góry. Wiatr nie ma możliwości poderwania pokrycia!
  • Na każdej łacie występuje zakład paneli: co 37cm występuje wzmocnienie/ usztywnienie dachu (do 1mm stali) dzięki czemu dach tworzy tarczę sztywną i może rozkładać niszczące działanie wiatru (parcie i ssanie) na większą powierzchnię.
  • Wszelkie uszczelnienia połaci dachu wykonywane są przez podginanie krawędzi paneli (możliwe wyłącznie w pokryciach panelowych): cały dach wykonany z jednorodnego materiału o najwyższej jakości.
  • Materiał z którego wykonana jest dachówka to stal zabezpieczona powłoką magnezową z austriackiej huty VOESTALPINE
  • 30 lat gwarancji!

Parametry techniczne :

Szerokość całkowita 1340 mm
Szerokość efektywna 1260 mm
Wysokość efektywna 370 mm
Kąt nachylenia dachu min. 12o
Waga 5,14 kg/m2

Dostępne kolory :

Grafit mat (Ral 7024 mat)
Czarny mat (RAL 9005 mat)

Dostarczamy zamówienia na terenie całej Polski i Słowacji.
Dostawa i czas realizacji do uzgodnienia

Kontakt :

Dom-Dach
Centrum pokryć dachowych
34-222 Zawoja 1365

tel : +48-510-67-37-67
tel : +48-514-650-270


e-mail : biuro@domdach.eu

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 58 8799 0001 0027 0201 5482 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Dom-Dach Centrum pokryć dachowych
Zawoja 13 65
34-222 Zawoja
NIP: 552-165-37-99
REGON: 120912656

1. Firma i adres przedsiębiorstwa: Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych 34-222 Zawoja 1365 e-mail: biuro@domdach.eu tel: 514-650-270 Punkt sprzedaży sklepu stacjonarnego : Dom-Dach Pokrycia dachowe  34-222 Zawoja  os. Zemliki 1283 B Wpis do ewidencji działalności gospodarczej:   Wójt Gminy Zawoja Nr  OS.6411/26/2009 Zgłoszenie R 016193/13, Nr księgi GIODO 134362 2. Adres do reklamacji: Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych 34-222 Zawoja 1365 e-mail: biuro@domdach.eu tel: 514-650-270 3. Opis procedury reklamacji: a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@domdach.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi. 4. Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@domdach.eu Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Przesyłkę należy nadać na adres: Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych 34-222 Zawoja 1365 e-mail: biuro@domdach.eu tel: 514-650-270 5. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 6. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Wszystkie produkty dostępne w ofercie Dom Dach są wolne od wad fizycznych i prawnych z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Dom Dach. w ramach Dom Dach będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów 9. Koszty wysyłki: Koszty wysyłki są podane w każdym opisie aukcji w rubryce ”dostawa i płatność”. Jeśli kupują Państwo kilka przedmiotów na różnych naszych aukcjach, koszty przesyłki obliczane są automatycznie przez serwis allegro. W przypadku przedmiotów ponadgabarytowych takich jak pokrycia dachowe i rynny, których koszt dostawy nie podany jest w aukcji allegro, wynosi on 1,50 zł za przejechanie 1km (liczone w jedną stronę). Przykład: odległość z Zawoi do Klienta to 200km w jedną stronę x 1,50 zł = 300 zł. Całkowity koszt dostawy wynosił będzie 300zł. W razie wątpliwości prosimy przed dokonaniem zakupu o kontakt w celu ustalenia kosztów dostawy. 10. Płatność: Przez PayU lub zwykły przelew bankowy na konto Banku spółdzielczego w Jordanowie o/Zawoja. W przypadku przelewu tradycyjnego w tytule przelewu prosimy o podanie NICKU z allegro. Do każdego zakupionego towaru wystawiamy dokument sprzedaży: paragon fiskalny lub fakturę VAT. Prosimy o pełne podawanie danych. Płatności prosimy dokonywać w przeciągu 14 dni od chwili zakupu. W przypadku nie uregulowania płatności w tym okresie, odstępujemy od transakcji i ubiegamy się o zwrot należnej prowizji.    Dane do przelewu : Bank Spółdzielczy w Jordanowie o/Zawoja 58 87990001 0027 0201 5482 0001 Dom-Dach Centrum pokryć dachowych 34-222 Zawoja 1365 Dla klientów dokonujących przelewów międzynarodowych: Zrzeszenie Banku Polskiej Spółdzielczości S.W.I.F.T.: POLUPLPR Bank Spółdzielczy Jordanów o/Zawoja S.W.I.F.T.: SPJOPLP1 11. Wysyłka: Przesyłki są realizowane w przeciągu 48 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty lub wyboru płatności przy odbiorze. Paczki są wysyłane i doręczane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Sposób dostawy określa klient. W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o podawanie numerów kontaktowych, aby kurier w razie problemów z doręczeniem miał możliwość się z Państwem skontaktować. Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie. 12. Ceny towarów oferowanych są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 13. Polityka prywatności Dane osobowe takie jak imię i nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail są nam przekazywane w celu bieżącej obsługi klienta. Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach: w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na podstawie zamówienia złożonego w serwisie allegro, w związku z obsługą reklamacji i zwrotów wynikających z zawartej umowy sprzedaży. Administratorem danych jest Dom-Dach Centrum pokryć dachowych, 34-222 Zawoja 1365. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przysługuje Państwu prawo wglądu do treści swoich danych, ich poprawiania lub usuwania. Zmiany mogą Państwo dokonać poprzez kontakt z naszą firmą. Zapewniamy, że nasza firma przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Państwa dane są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań aby poziom świadczonych przez nas usług był na jak najwyższym poziomie. Podanie danych ma charakter dobrowolny. W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt.

kontakt

  • biuro@domdach.eu
    Odbiór osobisty przedmiotów możliwy tylko po wcześniejszym potwierdzeniu.

pozostałe informacje

1. Firma i adres przedsiębiorstwa:

Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych

34-222 Zawoja 1365

e-mail: biuro@domdach.eu

tel: 514-650-270


Punkt sprzedaży sklepu stacjonarnego :

Dom-Dach Pokrycia dachowe 

34-222 Zawoja 

os. Zemliki 1283 B


Wpis do ewidencji działalności gospodarczej:  

Wójt Gminy Zawoja Nr  OS.6411/26/2009

Zgłoszenie R 016193/13, Nr księgi GIODO 134362

2. Adres do reklamacji:

Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych

34-222 Zawoja 1365

e-mail: biuro@domdach.eu

tel: 514-650-270

3. Opis procedury reklamacji:

a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@domdach.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.

4. Prawo odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@domdach.eu Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

Przesyłkę należy nadać na adres:

Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych

34-222 Zawoja 1365

e-mail: biuro@domdach.eu

tel: 514-650-270

5. Koszt zwrotu rzeczy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

6. Brak możliwości odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

7. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

Wszystkie produkty dostępne w ofercie Dom Dach są wolne od wad fizycznych i prawnych z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Dom Dach. w ramach Dom Dach będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów

9. Koszty wysyłki:

Koszty wysyłki są podane w każdym opisie aukcji w rubryce ”dostawa i płatność”. Jeśli kupują Państwo kilka przedmiotów na różnych naszych aukcjach, koszty przesyłki obliczane są automatycznie przez serwis allegro. W przypadku przedmiotów ponadgabarytowych takich jak pokrycia dachowe i rynny, których koszt dostawy nie podany jest w aukcji allegro, wynosi on 1,50 zł za przejechanie 1km (liczone w jedną stronę). Przykład: odległość z Zawoi do Klienta to 200km w jedną stronę x 1,50 zł = 300 zł. Całkowity koszt dostawy wynosił będzie 300zł.

W razie wątpliwości prosimy przed dokonaniem zakupu o kontakt w celu ustalenia kosztów dostawy.

10. Płatność:

Przez PayU lub zwykły przelew bankowy na konto Banku spółdzielczego w Jordanowie o/Zawoja. W przypadku przelewu tradycyjnego w tytule przelewu prosimy o podanie NICKU z allegro. Do każdego zakupionego towaru wystawiamy dokument sprzedaży: paragon fiskalny lub fakturę VAT. Prosimy o pełne podawanie danych. Płatności prosimy dokonywać w przeciągu 14 dni od chwili zakupu. W przypadku nie uregulowania płatności w tym okresie, odstępujemy od transakcji i ubiegamy się o zwrot należnej prowizji.

  

Dane do przelewu :

Bank Spółdzielczy w Jordanowie o/Zawoja

58 87990001 0027 0201 5482 0001

Dom-Dach

Centrum pokryć dachowych

34-222 Zawoja 1365

Dla klientów dokonujących przelewów międzynarodowych:

Zrzeszenie Banku Polskiej Spółdzielczości S.W.I.F.T.: POLUPLPR

Bank Spółdzielczy Jordanów o/Zawoja S.W.I.F.T.: SPJOPLP1

11. Wysyłka:

Przesyłki są realizowane w przeciągu 48 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty lub wyboru płatności przy odbiorze. Paczki są wysyłane i doręczane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera. Sposób dostawy określa klient. W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o podawanie numerów kontaktowych, aby kurier w razie problemów z doręczeniem miał możliwość się z Państwem skontaktować. Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie.

12. Ceny towarów oferowanych są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

13. Polityka prywatności

Dane osobowe takie jak imię i nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail są nam przekazywane w celu bieżącej obsługi klienta. Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

w związku z koniecznością realizacji umowy sprzedaży na podstawie zamówienia złożonego w serwisie allegro, w związku z obsługą reklamacji i zwrotów wynikających z zawartej umowy sprzedaży. Administratorem danych jest Dom-Dach Centrum pokryć dachowych, 34-222 Zawoja 1365. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przysługuje Państwu prawo wglądu do treści swoich danych, ich poprawiania lub usuwania. Zmiany mogą Państwo dokonać poprzez kontakt z naszą firmą. Zapewniamy, że nasza firma przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Państwa dane są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań aby poziom świadczonych przez nas usług był na jak najwyższym poziomie. Podanie danych ma charakter dobrowolny.

W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Dom-Dach Centrum pokryć dachowych
Zawoja oś. Zemliki 1283 B
34-222 Zawoja
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Dom-Dach Centrum pokryć dachowych
Zawoja 1365
34-222 Zawoja
PL
Dodatkowe informacje

Adres do reklamacji: Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych 34-222 Zawoja 1365 tel: 514-650-270 Opis procedury reklamacji: a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod naszym adresem email , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi. Prawo odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@domdach.eu Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: Przesyłkę należy nadać na adres: Dom-Dach Centrum Pokryć Dachowych 34-222 Zawoja 1365 tel: 514-650-270 Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; ł) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Dom Dach. w ramach Dom Dach będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem strony internetowej uokik, w zakładce Rozstrzyganie sporów