Blacha czarna 2 mm w arkuszach arkusze blachy (6541059824)

zakończona
  • stan: nowy
Blacha w arkuszach
.

.grubość 2 mm

.

w nowej niższej cenie 1,75 zł/kg (netto)
2,15 zł/kg
(brutto)
Podana cena dotyczy blachy
o wymiarach:

1,20 m x 3,46 m
1,20 m x 3,96 m
(proszę o telefon w celu potwierdzenia dostępności
prowadzi­my tylko sprzedaż hurtową)

Przykładowe zdjęcia


! ! ! W NASZEJ OFERCIE ZNAJDĄ PAŃSTWO RÓWNIEŻ: ! ! !
podane poniżej ceny dotyczą ilości hurtowych
(sprzedaż poniższych materiałów - tylko w ilościach hurtowych)

!!! ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ POCIĘCIA NA WYMIAR ORAZ TANSPORTU !!!

Zadzwoń do nas
514-788-117
886-751-055

lub napisz
konstal.garaze@inter­ia.pl

P.P.H.U. KONSTAL
Andrzej Kurnik
Krasne Lasocice 102
34-620 Jodłownik

514-788-117
886-751-055

konstal.garaze@inter­ia.pl

ZAPRASZAM na pozostałe moje AUKCJE
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Cena brutto (z VAT-em).
Wystawiamy faktury VAT.
Możliwość zakupu naszych wyrobów na RATY.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
adres do zwrotu: P.P.H.U. KONSTAL Andrzej Kurnik Krasne Lasocice 102 34-620 Jodłownik W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku należy odesłać zakupioną rzecz na nasz adres: PPHU KONSTAL Andrzej Kurnik Krasne Lasocice 102 34-620 Jodłownik Po otrzymaniu stosownego oświadczenia oraz rzeczy zwrócimy pobraną wcześniej należność w terminie 14 dni na podany w oświadczeniu numer konta. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. ------------------------------------------------------------- Zwroty towaru: * Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (...). * Zwrot obejmuje również dodatki należące do zamówionego towaru, ------------------------------------------------------------------ W przypadku zwrotu: należy w ciągu 14 dni poinformować sprzedawcę o odstąpieniu od umowy a następnie odesłać towar z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT) oraz wypełnionym protokołem zwrotu.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: konstal_garaze@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, zdjęcia obrazujące zastrzeżenia, kopię dowodu zakupu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Warunki reklamacji: W celu zgłoszenia reklamacji, konsument powinien w pierwszej kolejności zgłosić się do sprzedającego i powiadomić go o chęci reklamowania produktu.

pozostałe informacje

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA PRZEZ KLIENTÓW: 1. Czy podawane wymiary są wymiarami wewnętrznymi?Podawane wymiary garaży są wymiarami zewnętrznymi. Zawsze jest tolerancja kilku centymetrów,z uwagi na fakt iż garaże są skręcane z elementów, rzeczywisty wymiar może nieznacznie różnićsię od wymiaru zamawianego. Różnica ta nie przekracza jednak kilku centymetrów. 2. Jak przygotować teren pod garaż? Teren pod garaż musi być wyrównany i wypoziomowany. Preferowana jest wylewka o powiększonych wymiarach o ok 20 cm. Ewentualnie mogą być rozłożone i wypoziomowane bloczki betonowe(np. płytki chodnikowe, trelinka, cegłówki). 3. Czy i kiedy jest informacja o terminie montażu? Około 3-4 dni przed przyjazdem informujemy każdego klienta telefonicznie o terminie montażu jednocześnie potwierdzając dokładnie jeszcze raz wymiary zamówionego garażu. 4. Czy wymagane jest pozwolenie na postawienie garażu? W sprawie pozwolenia na postawienie garażu należy dowiedzieć się w Urzędzie Gminy lub Miasta odpowiednim dla miejsca zamieszkania klienta. Istnieje jednak zapis w Ustawie PRAWO BUDOWLANE (Art 29, rozdz. 4, pkt 2), który mówi: "Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa wolnostojących parterowych budynków gospodarczych, wiat i altan oraz przydomowych oranżerii (ogrodów zimowych) o powierzchni zabudowy do 25 m2, przy czym łączna liczba tych obiektów na działce nie może przekraczać dwóch na każde 500 m2 powierzchni działki." Interpretując powyższy przepis stwierdzić można iż na każdej działce o powierzchni 500 m2, można bez pozwolenia postawić obiekt gospodarczy (np. garaż blaszany) o powierzchni do 25m2. W urzędzie należy zgłosić jedynie sam fakt postawienia takiego obiektu i ewentualnie wypełnić odpowiedni formularz. Bardzo często się zdarza, że urzędnicy nie znając tego przepisu blokują postawienie garażu co czynią wbrew obowiązującemu prawu. 5. Czy na garaż jest gwarancja? Jest 1 rok gwarancji na konstrukcję stalową. Gwarancja udzielana jest na podstawie faktury VAT lub potwierdzenia zapłaty wystawionego przez kierowcę. 6. Czy jest możliwość sprzedaży ratalnej? Sprzedaż ratalna prowadzona jest za pośrednictwem CREDIT AGRICOLE. Wszystkie formalności załatwiamy telefonicznie kilka dni przed przywozem garażu. Po tym jak bank wyrazi zgodę na udzielenie rat, kierowcy wraz z garażem przywożą umowę do podpisania przez klienta. 7. Czy wymagana jest zaliczka przy zakupie garażu? Przy zakupie garażu nie wymagamy zaliczki. Cała należność za garaż płatna jest u kierowców przy montażu. 8. Jak można zamówić garaż? Garaż można zamówić: - telefonicznie - mailowo - fax-em - osobiście w biurze 9. Czy przy montażu potrzebny jest prąd? Kierowcy posiadają ze sobą agregat prądotwórczy, a więc nie ma konieczności posiadania prądu. 10. Czy konstrukcja jest ocynkowana? Konstrukcja garażu w standardzie nie jest cynkowana. Jest tylko malowana farbą podkładową.Każdy klient po montażu zobowiązany jest pomalować konstrukcję farbą nawierzchniową.Ewentualnie za dodatkową opłatą konstrukcja może być wykonana z kształtowników ocynkowanych, wówczas miejsca spawania należy zabezpieczyć we własnym zakresie farbą nawierzchniową. 11. Na czym polega montaż bramy w garażu murowanym? Montaż bramy polega na wstawieniu jej do przygotowanego wcześniej przez klienta otworu.Następnie brama jest mocowana do muru za pomocą dybli i piankowana. Usługa montażu nie obejmuje demontażu starej bramy. 12. W jaki sposób potwierdzane jest zamówienie? Każde zamówienie jest przez nas potwierdzane telefonicznie kilka dni przed dostawą. Wówczas w rozmowie telefonicznej potwierdzane są wszystkie szczegóły. Po potwierdzeniu telefonicznym zamówienie trafia na produkcję i jest ono ostateczne. 13. Jak prawidłowo określić kierunek otwierania drzwi? Kierunek otwierania drzwi ustalamy zawsze stojąc na zewnątrz budynku (garażu) i patrząc na drzwi. Wówczas jeśli zawiasy znajdują się po naszej lewej stronie to są drzwi lewe, natomiast jeśli zawiasy znajdują się po stronie prawej to drzwi są prawe. Zasada ta jest stosowana zarówno przy drzwiach otwieranych na zewnątrz jak i do środka. 14. Jaki jest rodzaj nitów przy garażu pokrytym blachą akrylową? Do mocowania blachy akrylowej na konstrukcji garażu stosujemy nity aluminiowe, gdyż są one mocniejsze od nitów kolorowych. Po montażu klient jest zobowiązany we własnym zakresie ściągnąć folię ochronną.