BL3 Bateria Acer Aspire 4740G 4740G- 432G50Mn (6912204458)

6 dni do końca
cena kup teraz
119,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • do laptopów: acer
  • rodzaj: zamiennik

Telefon: 602600022
GG: 46203184
ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE
FIRMY W GODZINACH
PRACY
65 1090 2398 0000 0001 2049 0551



  • Przesyłki wysyłamy tego samego dnia jesli wplata bedzie zaksiegowana do godziny 12:30.


  • Paczki odbierane sa po godzinie 14:30.
    Wszystkie zamówienia
  • po tych terminach
  • wyjda dnia
  • nastepnego.
NOWA BATERIA DO LAPTOPA:
ACER 4710 12cell 8800mAh (BL3)
Baterie do laptopów, które sprzedajemy na naszych aukcjach bazują na wysokiej jakości ogniwach litowo-jonowych. W tych zamiennikach, instaluje się ogniwa o pojemności 2200mAh. Cztery rzędy takich ogniw dają rzeczywistą pojemności baterii 8800mAh.
KOMPATYBILNE Z LAPTOPAMI (może nie zawierać wszystkich typów):
Aspire 2930
Aspire 2930-582G25Mn
Aspire 2930-593G25Mn
Aspire 2930-733G25Mn
Aspire 2930-734G32Mn
Aspire 2930-844G32Mn
Aspire 2930G
Aspire 2930Z
Aspire 2930Z-322G25Mn
Aspire 2930Z-343G16Mn
Aspire 4230
Aspire 4235
Aspire 4240
Aspire 4315
Aspire 4315-2904
Aspire 4330
Aspire 4336
Aspire 4530
Aspire 4530-5267
Aspire 4530-5350
Aspire 4530-5627
Aspire 4530-5889
Aspire 4530-6823
Aspire 4535
Aspire 4535G
Aspire 4540
Aspire 4540G
Aspire 4715
Aspire 4715Z
Aspire 4715Z-3A0512C
Aspire 4730
Aspire 4730-4516
Aspire 4730-4947
Aspire 4730Z
Aspire 4730ZG

Aspire 4736

Aspire 4736-2
Aspire 4736G
Aspire 4736G-2
Aspire 4736Z
Aspire 4736ZG
Aspire 4736ZG-2
Aspire 4740
Aspire 4740G
Aspire 4740G- 432G50Mn
Aspire 4740G-332G50Mn
Aspire 4925G
Aspire 4930
Aspire 4930G
Aspire 4935
Aspire 4935G
Aspire 4935G-644G32Mn
Aspire 4937
Aspire 4937G
Aspire 5235
Aspire 5236
Aspire 5300
Aspire 5335
Aspire 5335Z
Aspire 5338
Aspire 5535
Aspire 5535-704G32Mn
Aspire 5536
Aspire 5536G
Aspire 5542
Aspire 5542-1462
Aspire 5542-5989
Aspire 5542G
Aspire 5542-M23

Aspire 5735
Aspire 5735Z
Aspire 5735Z-582G16Mn
Aspire 5737Z Aspire 5738
Aspire 5738-2
Aspire 5738DG
Aspire 5738DZG
Aspire 5738G
Aspire 5738G-2
Aspire 5738PG
Aspire 5738PZG
Aspire 5738Z
Aspire 5738Z-2
Aspire 5738ZG
Aspire 5738ZG-2
Aspire 5740
Aspire 5740-13
Aspire 5740-13F
Aspire 5740-15
Aspire 5740-15F
Aspire 5740-5144
Aspire 5740-5513
Aspire 5740-5749
Aspire 5740-5780
Aspire 5740-6491
Aspire 5740D 3D
Aspire 5740DG
Aspire 5740DG-332G50Mn
Aspire 5740G
Aspire 5740G-336G50Mn
Aspire 5740G-524G64Mnb
Aspire 5740G-5309
eMachine D620
Gateway TC72C Series
Gateway TC73C Series
Gateway TC78C Series
ODPOWIEDNIK ORYGINALNYCH BATERII O SYMBOLACH:

AS-2007A, AS07A31, AS07A32, AS07A41, AS07A42, AS07A51, AS07A52, AS07A71, AS07A72, AS2007A, BT.00603.036, BT.00603.041, BT.00604.022, BT.00604.024, BT.00605.018, BT.00607.012, BT.00607.013, BT.00607.014, BT.00607.019, BT.00607.020, BTP-AS4520G, LC.AHS00.001, MS2219, MS2220, Z01, Z03

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z zakupu lub po zakupie stwierdzisz, iż towar jest gorszy niż opisany w ofercie - przyjmiemy zwrot i pokryjemy koszty przesyłek. Ważne aby towar nie nosił śladów użytkowania i opakowanie nie było uszkodzone. Zamiar zwrotu należy zgłosić do 10 dni od otrzymania towaru, następnie proszę odesłać listem poleconym (zwracamy koszty tylko takiej wysyłki pocztowej).
Technologia ogniw:
Liczba ogniw:
Pojemność:
Napięcie:
Temperatura pracy i przechowywania:
Opakowanie baterii:
Zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem:
Zabezpieczenie przed przeładowaniem:
Zabezpieczenie przed przegrzaniem:
Waga:
Gwarancja:
Li-Ion (Litowo-Jonowe)
12 szt.

8800mAh (115.44Wh)

11.1V (kompatybilne również z 10.8V)
0° - 60°
fabryczny karton, folia antystatyczna
TAK
TAK
TAK
596 g
12 miesięcy


Dodano 2013-04-09 11:46
!UWAGA!
BATERIA z większą ilością ogniw (9CELL, 12CELL) jest WIĘKSZA gabarytowo, dzięki temu udało się ZWIĘKSZYĆ pojemność. Takie rozwiązanie powoduje, że zamiennik zazwyczaj wystaje poza obrys laptopa, ale nie utrudnia to pracy oraz dostępu do portów. Jedynie w niektórych modelach mogą pojawić się problemy przy współpracy ze stacją dokującą. BATERIE ze standardową ilością ogniw (6CELL, 8CELL) są takich samych gabarytów jak ich odpowiedniki.
[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06­sM/bMEs55ZGa50ByS46h­VjN33d9df9J+8AueBEvo­6M+oe[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Team
Zachodnia 18
53-644 Wrocław
NIP: 895-169-92-45
REGON: 022060019

TeamSeller

Zachodnia 18

63-644 Wrocław

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

wejście do sklepu znajduje się w podwórzu

od ulicy Litomskiej 22 - 24


Regulamin Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl 

I. Postanowienia ogólne 

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez TEAM Kamila Niklasz. 

2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:  

a. adres poczty elektronicznej: teamseller@wp.pl, 

b. pod numerem telefonu: +48 602600022 

c. formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce „pytanie do sprzedającego”. 

II. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

1. Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-25-25-995, REGON 140762508,Kapitał zakładowy 33 976 500,00 PLN; 

2. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 

3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu; 

4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.); 

5. Regulamin – niniejszy dokument; 

6. Sklep Internetowy (Sklep) – Sklep internetowy prowadzony w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Sprzedawcę; 

7. Sprzedawca – Kamila Niklasz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TEAM Kamila Niklasz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Zachodnia, 18, 53-644 Wrocław, NIP: 8951699245 REGON: 022060019; 

8. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów; 

9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem; 

10. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827). 

III. Zasady korzystania ze Sklepu  

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie. 

2. Klient zobowiązany jest w szczególności do: 

3. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, 

4. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, 

5. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), 

6. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy, 

7. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, 

8. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, postanowieniami regulaminów serwisu www.allegro.pl, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. 

9. Klient może korzystać ze Sklepu jedynie na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie oraz regulaminach Allegro.pl, które są dostępne w serwisie www.allegro.pl. 

IV. Dostawa 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta, 

2. Zamówienia. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: 

3. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD,  

4. za pośrednictwem operatora pocztowego,  

5. dostarczone do Paczkomatu, 

6. odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy. 

7. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

8. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy.  

9. Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. V pkt. 2. 

V. Ceny i metody płatności 

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

2. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

3. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

4. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy); 

5. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

6. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 

7. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

IX. Dane osobowe 

1. Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Sprzedawca.  

2. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2014.1182) wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

3. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. 

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

2. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

3. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. 

4. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl 5. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

XI. Postanowienia końcowe 

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie i regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 

4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 

5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16-08-2017

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
TeamSeller
Zachodnia 18
53-644 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy


1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia 

o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

a ) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b ) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c ) umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d ) umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.


VII. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na TEAM Kamila Niklasz

ul. Zachodnia 18, 53-644 Wrocław, na adres poczty elektronicznej: TEAMSELLER@wp.pl, numer telefonu +48 602600022.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.


VIII. Gwarancje

1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.

2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru.