Biznes w przestrzeni etycznej Motywy metody (6483042960)

12 dni do końca
cena kup teraz
39,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
  • List ekonomiczny 9,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • lokalizacja: SANOK
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2007
  • kondycja: bez śladów używania
e-mail: sanarksiegarnia@gmai­l.com
tel: 510 092 753




Stron: 216
Format: 15.6x22.8cm
Rok wydania: 2007
Oprawa: Miękka



Biznes w przestrzeni etycznej. Motywy, metody, konsekwencje

Galata Stanisław

Dostęp do kurczących się zasobów naturalnych, coraz trudniejsze zdobywanie klientów - budują złudne przekonanie, że siłami napędowymi historii we współcze­snym świecie jest polityka i ekonomia. I tu historia zdaje się zataczać ?złośliwe? koło - zdobywanie przestrzeni życiowej w gospodarkach ekstensywnych drogą podbojów i grabieży zastępowane jest bardziej subtelnymi metodami budowania sieci zależno­ści słabszych od silniejszych, a używane tu demagogiczne uzasadnienia są jedynie pędem wyrastającym z korzenia zasadzonego już przez starożytnych so?stów, którzy za dobrze pojętą sztukę uważali umiejętność przekonywania w dyskusji, pozwalającą uznać za cnotę nawet niemoralne czyny. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studiujących problemy współcze­snego biznesu: studentów, naukowców, przywódców i zarządzających działaniami zespołowymi. Skłania, jeśli nie do zwolnienia wirującej beczki biznesu to przynajmniej do wywiercenia w niej otworów pozwalających na re?eksyjny ogląd współczesnego otoczenia. Lektura książki rodzi nurtujące, najpierw najbardziej wrażliwych, a w końcu wszystkich ludzi, pytanie: czy etyczne postępowanie w biz­nesie to dobry biznes?


Spis treści:

Wprowadzeni­e

Rozdział 1. Charakterystyka podstawowych pojęć

1.1. Biznes jako forma działań zespołowych
1.1.1. Działania zespołowe
1.1.2. Etyka a moralność

Rozdział 2. Początki systemów moralnych

2.1. Starożytność
2.1.1. Przedfilozoficzne interpretacje „dobra”, „cnoty” i „winy”
2.1.2. Sofiści i Sokrates
2.1.3. Platon i Arystoteles
2.2. Etyka w największych religiach
2.2.1. Chrześcijaństwo
2.2.2. Judaizm
2.2.3. Buddyzm
2.2.4. Islam

Rozdział 3. Nowożytna filozofia moralności

3.1. Teoria moralności
3.1.1. Kognitywizm i nonkognitywizm
3.1.2. Moralność pomyślności
3.1.3. Moralność obowiązk
3.1.4. Moralność uprawnień

Rozdział 4. Efektywność i ekonomiczność działań zespołowych

4.1. Sfera pozyskiwania i transformacji zasobów w aspekcie ekonomii i etyki
4.2. Sfera podziału dóbr w kontekście ekonomii i etyki
4.2.1. Studium przypadku - kapitalizm pracowniczy
4.3. Dobrobyt i bieda

Rozdział 5. Etyczna przestrzeń biznesu

5.1. Sposoby postrzegania współczesnego społeczeństwa
5.1.1. Wizja „unitariańska”
5.1.2. Wizja separatystyczna
5.1.3. Wizja integracyjna
5.2. Filary sukcesu w biznesie
5.3. Menedżer jako przywódca w działaniach zespołowych
5.4. Teoria doskonałości negocjacyjnej
5.4.1. Rodzaje i style negocjacji
5.5. Etyczne kodeksy zawodowe
5.5.1. Biznes ekologiczny
5.5.2. Kodeks etyczny

Zakończenie
Literatura
Spis rysunków, tabel i map




© PanelReklamowy



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74 2490 0005 0000 4000 7305 4744
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Od 01-08-2016 do 30-10-2016 możesz nabyć tytuły po określonej przez Siebie realnej cenie. Wystarczy zaproponować cenę (mailem) za interesujący Cię tytuł* a wystawię go prześlę nr aukcji. * nie dotyczy wydawnictw: Difin, Wydawnictwo Akademickie Żak.