Biznes plan / biznesplan + wniosek Dotacja PUP (6541595164)

zakończona
250,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • lokalizacja: Pabianice
  • stan: nowe



© PanelReklamowy




    Jeśli jesteś zainteresowany dotacją na rozpoczęcie działalności to skorzystaj z Naszej atrakcyjnej oferty. NAPRAWDĘ WARTO!!!!

Zasady aukcji

Abyśmy mogli rozpocząć pracę nad dokumentacją, muszą Państwo:
    Zakupić usługę poprzez opcję KUP TERAZ
    Przesłać odpowiedzi na pytania (są one niezbędne, bez nich nie jesteśmy w stanie rozpocząć prac). Pytania te znajdują się w e-mailu podsumowującego Państwa zakup, który przesyła Serwis Allegro pod tytułem: "Kupiłeś przez Kup Teraz - nr.: xxxxxxxxx - Biznes plan / biznesplan pod dotację .....".
    Dokonać wpłaty poprzez najodpowiedniejszą dla Państwa formę.

Po zaksięgowaniu wpłaty i otrzymaniu wszystkich odpowiedzi na pytania rozpoczynamy pracę nad dokumentacją. Staramy się jak najszybciej wykonać zleconą usługę, gdyż doskonale wiemy, że czas jest bardzo istotnym i cennym elementem, dlatego najczęściej termin realizacji jest krótszy od tego co podajemy na Naszych aukcjach.
W momencie zakupu przez Państwa naszych usług akceptują Państwo nasz regulamin dotyczący gwarancji zasady i następujące warunki:
    Odpowiedzi na pytania należy przesłać wszystkie razem w jednej wiadomości e-mail.
    Odpowiedzi na pytania muszą być jak najbardziej szczegółowe.
    Wszelkie prace nad dokumentacją rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty, otrzymaniu kompletnych odpowiedzi oraz po przesłaniu zdania o następującej treści: "Rezygnuję z prawa do odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży zawartej na odległość przed upływem 10 dni od momentu jej zawarcia" (*umożliwi nam to natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usługi a tym samym szybszą realizację dokumentacji).
    W przypadku nie otrzymania rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży zawartej na odległość nie rozpoczniemy prac nad Państwa dokumentacją przed upływem 10 dniu od momentu zakupu usługi.
    Po zakupie i zaksięgowaniu należności (lecz przed przesłaniem rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży) istnieje możliwość rezygnacji z naszych usług do 10 dni od momentu zakupu usługi, tylko i wyłącznie po przesłaniu na adres korespondencyjny firmy formularza rezygnacji, który można pobrać TUTAJ
    Po zakupie, zaksięgowaniu należności i przesłaniu rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży
    NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI Z USŁUGI A TYM BARDZIEJ OTRZYMANIA ZWROTU PIENIĘDZY.

Wszystkie te warunki i zasady zostały stworzone by uniknąć nieprzyjemnych, stresujących dla obu stron sytuacji jak i również by nasza współpraca z Państwem była owocna i przyjemna. Dlatego właśnie zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o przemyślane zakupy.

Przedmiot aukcji



PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST PROFESJONALNE I KOMPLEKSOWE SPORZĄDZENIE W WERSJI ROZSZERZONEJ DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO OTRZYMANIA DOTACJI NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PRZEZ OSOBĘ BEZROBOTNĄ ZAREJESTROWANĄ W URZĘDZIE PRACY Z KAŻDEGO MIASTA NASZEGO KRAJU PRÓCZ WARSZAWY. ZAINTERESOWANYCH Z WARSZAWY ZAPRASZAM NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJI.WERSJA ROZSZERZONA DOKUMENTACJI SKŁADA SIĘ ZE WSZYSTKICH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ DANY URZĄD PRACY, NAJCZĘŚCIEJ JEST TO WNIOSEK Z ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ FORMULARZ INFORMACJI PRZEDSTAWIANYCH PRZY UBIEGANIU SIĘ O POMOC DE MINIMIS ORAZ Z PROFESJONALNEGO BIZNESPLANU. W ZALEŻNOŚCI OD WYMAGAŃ DANEGO URZĘDU PRACY, DOKUMENTACJA TA JEST RÓŻNA ALE MY DOPASOWUJEMY SIĘ DO KAŻDYCH WYMAGAŃ I WYTYCZNYCH URZĘDÓW W KTÓRYCH PAŃSTWO SĄ ZAREJESTROWANI.

Przygotujemy profesjonalną, konkurencyjnie cenowo i skuteczną dokumentację pod dotację z Urzędu Pracy (czyli z Funduszu Pracy). Każda dokumentacja jest tworzona przez nas pod indywidualne potrzeby Klientów oraz wymagania Urzędu Pracy. Zapewniamy profesjonalną i kompleksową analizę strategiczną, marketingową jak i finansową. Opieramy się wyłącznie na realnych danych ekonomicznych.
NIE STOSUJEMY SZABLONÓW, KAŻDY PROJEKT JEST TWORZONY OD NOWA I NIE MA MOŻLIWOŚCI SPOTKANIA CHOCIAŻBY PODOBNEJ DOKUMENTACJI.
Dokumenty wykonane przez nasza kadrę stanowią komplet dokumentów umożliwiających otrzymanie dotacji z Urzędu Pracy.

Istniejemy na rynku od 1989 roku, gdzie doradztwem finansowo-ekonomiczn­o-marketingowym zajmujemy się od 2008 roku na rynku ogólnopolskim. Jesteśmy nowoczesną, wdrażająca przyszłościowe rozwiązania grupą doradców. WspÓłpracują z nami gremia ekspertów ze środowisk akademickich oraz menadżerowie i konsultanci z wieloletnią praktyką w polskich i międzynarodowych korporacjach. Posiadamy wysokiej klasy ekspertów, analityków finansowych oraz biegłych księgowych z bogatym doświadczeniem w praktyce. Swoje usługi kierujemy przede wszystkim do osób zamierzających rozpocząć własną działalność gospodarczą jak i również do małych i średnich przedsiębiorstw. Celem naszej firmy jest wykazanie, że nie tylko duże przedsiębiorstwa mogą się rozwijać dzięki pomocy funduszy unijnych. To właśnie osoby bezrobotne i małe firmy powinny korzystać z pomocy jaką oferuje Unia Europejska i dzięki niej realizować swój rozwój oraz dbać o to, by być konkurencyjnymi z nowym, szerokim, europejskim rynku. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym, wiedzy i doświadczeniu jesteśmy profesjonalną i kompleksową firmą obsługującą klientów drogą on-line na całym świecie.



PODSUMOWUJĄC, BIORĄC UDZIAŁ W TEJ AUKCJI OTRZYMACIE PAŃSTWO:

    WNIOSEK wraz z niezbędnymi załącznikami;
    BIZNESPLAN (szczegółowy opis przedsiębiorstwa, plan marketingowy, strategia rozwoju przedsiębiorstwa, analiza kadrowa, strategia finansowa, analiza finansowa, analiza konkurencji, prognozy sprzedaży, zapotrzebowanie klientów, analiza rynku, analiza SWOT, plan inwestycyjny).


W CENIE OFERUJEMY:

    wypełniony (zgodnie z Państwa danymi) wniosek
      kompletny Biznes Plan;
    wersje elektroniczne + papierowe dokumentacji przesłane na wskazane adresy (za dodatkową opłatą rekompensując nasze koszty);
    wysoką jakość usług;
    możliwość nanoszenia zmian;
    poprawki i korekty w zakresie pierwszego złożenia dokumentacji.


CZAS REALIZACJI:

W ciągu 3 - 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty oraz przesłania odpowiedzi na pytania (zawarte w e-mailu, który otrzymają Państwo od razu po zakupie) otrzymają Państwo dokumentację. Najczęściej termin realizacji jest krótszy, staramy się jak najszybciej wykonać zleconą usługę gdyż doskonale wiemy, że czas jest w tym przypadku najważniejszy. Sporządzenie szczegółowej i kompleksowej analizy otoczenia, rynku docelowego, ekonomiczno - finansowej, strategii i wiele innych zagadnień które znajdziecie Państwo w dokumentacji przygotowanej przez nas wymaga trochę czasu.



WYSOKOŚĆ DOTACJI:

Maksymalna wysokość dotacji z Urzędu Pracy może wynieść maksymalnie sześciokrotność przeciętnego wynagrodzenia w minionym kwartale. 09 lutego 2016 r. Główny Urząd Statystyczny ogłosił, iż przeciętne wynagrodzenie w czwartym kwartale 2015 r. wyniosło 4066,95 zł, przez co maksymalna kwota dotacji z Urzędu Pracy o jaką można się obecnie starać wynosi obecnie 24 401,70 zł [data aktualizacji - luty 2016]. Należy jednak pamiętać, że w roku 2015 Urzędy Pracy otrzymały znacznie mniej pieniędzy na ten cel, niż miało to miejsce w latach poprzednich. Dlatego też wiele Urzędów Pracy samodzielnie określa maksymalną kwotę dofinansowania, o jaką się można starać.



Szczegółowych informacji należy szukać w regulaminach przyznawania dotacji danego Urzędu Pracy.



KONTAKT:

email: kontakt_e-mailowy

gg: 18475776



FAKTURA VAT:

Na każdą zamówioną u nas usługę otrzymują Państwo od nas Fakturę VAT.

Gwarancja

Nie chcemy i nie będziemy zapewniać Państwa o 100% skuteczności świadczonych usług umożliwiających otrzymanie dotacji unijnej, gdyż jest to niemożliwe. Na pozytywną weryfikację a tym samym na powodzenie pomysłu na biznes (na pozytywną ocenę komisji) składa się bardzo wiele czynników, między innymi jest to:

    pomysł na biznes;

    doświadczenie zawodowe;

    ukończone kursy, szkolenia;

    innowacyjność;

    oryginalność;

    lokalizacja siedziby firmy;

    rzeczowy wkład własny;

    pieniężny wkład własny;

    i oczywiście napisana przekonywująca dokumentacja.

Dlatego dajemy gwarancję iż w przypadku odrzucenia wniosku z naszej winy zwrócimy pieniądze.

§1

  • Reklamację odnośnie odrzucenia dokumentacji z Naszej winy należy zgłosić drogą elektroniczną czyli poprzez e-mail.

§2

  • Reklamację należy zgłaszać do 10 dni od dnia wystawienia decyzji Urzędu, jednak nie później niż 40 dni od momentu otrzymania od Nas pełnej dokumentacji. Po tym czasie reklamacje nie będą rozpatrywane.

§3

  • Po zgłoszeniu reklamacji należy przesłać do siedziby naszej firmy na swój koszt oryginał pisma otrzymanego ze swojego Urzędu Pracy, zawierającego decyzję o odmowie z powodu błędnie przygotowanej dokumentacji. Pismo musi dotyczyć osoby na którą przygotowywaliśmy dokumentację.

§4

  • Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymanego pisma.

§5

  • O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

§6

  • Zwrot całej kwoty nastąpi w sytuacji, gdy wszystkie określone przez Urząd błędy powstały z naszej winy.

§7

  • Nie ponosimy odpowiedzialności na złe dane osobowe oraz informacje (o które prosimy po zakupie u nas usługi) podane przez Kupującego.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 38 1140 2004 0000 3602 5441 8357
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,30 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,20 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie się Naszą ofertą i zapraszamy do korzystania z oferowanych usług, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z Naszymi zasadami.
Wystawiam faktury VAT