BIUSTONOSZ VIVISENCE FULL CUP WYSOKA JAKOŚĆ! 80D (6948190547)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,99 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
Zakupy od 119 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Białystok, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: biel
  • marka: Inna marka
  • rodzaj: usztywniany
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 80D

allegro@avaro.pl
85 734 12 82
pn.-pt. 8:00-18:00
Opłaty wg. stawek operatora.

Kontri sp. z o.o.
ul. Handlowa 6f
15-399 Białystok
REGON: 200084060




Vivisence 1028 biały 80D Biustonosz usztywniany



Kolor: biały

Rozmiar: 80D

OPIS PRODUKTU
Elegancki biustonosz usztywniany.
- miseczki oraz mostek wykonane są z wzorzystej, żakardowej dzianiny
- pionowe fiszbiny boczne zapobiegają marszczeniu się boczków
- pionowe fiszbiny w większych rozmiarach (od obwodu 80)
- druty podtrzymują i kształtują piersi
- wysoki mostek
- ramiączka regulowane, nieodpinane, różnej szerokości dostosowanej do rozmiaru
- metalowe haczyki do ramiączek
- tył oraz boczki wykonane są ze sprężystej siateczki
- z tyłu zapięcie na haftki
- haftka dwurzędowa z trzystopniową regulacją
- między miseczkami i na ramiączkach ozdobne kokardki
- bielizna pakowana jest w eleganckie pudełko, doskonale nadaje się na prezent

Skład: 68% poliamid, 16% bawełna, 12% elastan, 4% inne.



Tabela rozmiarów:



Co piszą o nas klienci?










wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_avaro_pl za co najmniej 119 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
...
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Kontri sp. z o.o.
Handlowa 6f
15-399 Bialystok
NIP: 966-184-83-06
REGON: 200084060
KRS: 0000258273

Avaro to prężnie rozwijająca się firma, specjalizująca się w sprzedaży wysyłkowej odzieży, bielizny, dodatków i akcesoriów dla kobiet na terenie całego świata.

Dlaczego warto zrobić zakupy w właśnie u nas? To proste!

1. Możesz kupić dowolną ilość produktów, a za przesyłkę zawsze zapłacisz tylko raz.

2. Zamówienia realizujemy codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku – dzięki czemu okres oczekiwania na przesyłkę skracamy do minimum.

3. Zawsze świeża oferta – u nas nowe produkty pojawiają się już co kilka-kilkanaście dni.

4. Oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości, a ich cena – zawsze atrakcyjna.

5. Profesjonalna obsługa klienta dostępna w godzinach 8-18 odpowie na wszelkie Twoje pytania. Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zawsze możesz nam go zwrócić.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

PUNKT 1.

ZASADY AUKCJI

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym a Kontri Sp. z o.o. – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym.

Koszty wysyłki i formy płatności określone są poniżej w części  zatytułowanej "KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI" (punkt 3.), koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

Czas realizacji zamówienia: na czas realizacji zamówienia składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia przez naszych pracowników oraz czas niezbędny wybranemu przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki.

Oferowane produkty podsiadamy na magazynie od ręki, dzięki czemu przesyłka jest kompletowana i przekazana do wysyłki w ciągu 24 godzin (w dni robocze od pon. do pt.). W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą kredytową, należy pamiętać, że czas kompletacji zamówienia liczy się od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie.

Czas dostarczenia paczki zależy bezpośrednio od wybranego w zamówieniu sposobu dostawy. Informację o dostępnych sposobach dostawy znajdziesz poniżej w części zatytułowanej "SPOSOBY DOSTAWY" (punkt 2.).

Kupujący zobowiązuje się odebrać przesyłkę. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, wraca ona do Sprzedającego. Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wskazaniu w komentarzu chęci odbioru zamówienia w siedzibie firmy.

Przesyłki są wysyłane na adres Kupującego podany w serwisie Allegro, jeśli adres ma ulec zmianie Kupujący powinien zaznaczyć to w formularzu dostawy lub wysłać wiadomość do Sprzedającego. Przy wpłacie na konto Kupujący powinien podać swój Nick z Allegro oraz numer aukcji. Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego.

Dane do przelewu:

Kontri Sp. z o.o.

ul. Handlowa 6f

15-399 Białystok

Numer konta

Citi Bank

43 1030 1074 0000 0000 8382 4115

Kupujący może odstąpić od umowy zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat są dostępne powyżej w części zatytułowanej "ZWROT".Towar kupiony na aukcjach Sprzedającego objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. Czytaj więcej poniżej w części zatytułowanej "REKLAMACJE". Sprzedający komentarze za zrealizowane transakcje wystawia raz w miesiącu w odpowiedzi na otrzymane wcześniej od Kupujących.

Kontakt: Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”.

PUNKT 2.

SPOSOBY DOSTAWY

Paczkomaty InPost

Przesyłka z zamówieniem jest dostarczana do wskazanego Paczkomatu w ciągu maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (dni robocze od poniedziałku do piątku). O możliwości odbioru paczki firma Paczkomaty InPost powiadamia adresata SMS-em oraz e-mailem. Odbiór przesyłki jest możliwy całą dobę w ciągu 3 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do Paczkomatu. Po upływie czasu przewidzianego na odbiór przesyłki w Paczkomacie zostanie ona przeniesiona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie będzie czekała na odbiór kolejne 11 dni roboczych. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Adresy Paczkomatów oraz Oddziałów InPost wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat

Poczta Polska

Czas dostawy Pocztą Polską wynosi maksymalnie 48h od momentu wysłania przesyłki (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku odbiorcy pod wskazanym adresem, doręczyciel pozostawi w skrzynce awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać we wskazanej w awizo placówce Poczty Polskiej w ciągu 7 dni roboczych. Adresy placówek Poczty Polskiej wraz z godzinami ich otwarcia są dostępne na stronie: http://placowki.poczta-polska.pl/#komunikat

Poczta kurierska DPD

Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską DPD wynosi maksymalnie 24h od momentu jej wysłania (w dni robocze od poniedziałku do piątku). Istnieje możliwość "śledzenia" przesyłki na stronie firmy kurierskiej, o czym powiadomimy mailowo w potwierdzeniu nadania paczki.W sytuacji, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem do doręczenia, pozostawi awizo. Awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższej placówce kuriera. Adresy placówek DPD są dostępne na stronie: http://www.dpd.com.pl/

ODBIÓR OSOBISTY jest możliwy tylko po umieszczeniu w komentarzu informacji, iż są Państwo zainteresowani właśnie taką formą odbioru zamówionego towaru. W innym wypadku odbiór osobisty nie będzie możliwy

Odbiór osobisty

Zamówienia z formą odbioru – odbiór osobisty w Białymstoku są gotowe do odbioru w terminie wskazanym poniżej:

Zamówienia złożone:

W poniedziałek - czwartek: odbiór zamówienia -> następny dzień roboczy w godzinach 08:00-16:00

W piątek - niedziela: odbiór zamówienia -> poniedziałek w godzinach 08:00-16:00

Dokładna lokalizacja siedziby Avaro.pl:

ul. Handlowa 6f

15-399 Białystok

WYSYŁKA ZAGRANICZNA

Realizujemy wysyłkę także poza granice Polski. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką wysyłką prosimy o kontakt z nami poprzez zakładkę „zadaj pytanie”.

PUNKT 3.

KOSZTY DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI:

Poniżej prezentujemy wykaz opłat za przesyłkę zamówienia złożone z opcją dostawy na terenie Polski.

Forma płatności:

Przedpłata na konto:

1. InPost -> 9.00 zł

2. Poczta Polska -> 10.00 zł

3. Poczta kurierska DPD -> 14.00 zł

Płatność przy odbiorze:

1. Poczta Polska -> 14.00 zł

2. Poczta kurierska DPD -> 19.00 zł

Płatność przy odbiorze

Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki.

Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku).

Przedpłata na konto (przelew)

Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany poniżej numer konta bankowego.

Dane do przelewu:

Kontri Sp. z o.o.

ul. Handlowa 6f

15-399 Białystok

Numer konta:

Citi Bank

43 1030 1074 0000 0000 8382 4115

Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku).

Gotówka (Odbiór osobisty)

Odbierając zamówiony towar w siedzibie firmy, można dokonać płatności gotówką.

USTALENIE SWOJEGO ROZMIARU

Ponieważ nie istnieją jednakowe standardy miar obowiązujące dla całej branży odzieżowej, lecz są one zróżnicowane w zależności od projektantów, prosimy korzystać z poniższych informacji będących przewodnikiem po rozmiarach, sposobach mierzenia obowiązujących w naszej witrynie. Jeśli nie znasz swojego rozmiaru, łatwo go sprawdzisz z pomocą centymetra/miary krawieckiej. Biust: przeprowadź centymetr dookoła ciała, pod ramionami, w najszerszej części klatki piersiowej. Talia: zmierz obwód prowadząc centymetr dookoła najwęższej części talii. Pamiętaj, aby centymetr był stosunkowo luźny i nie opinał mierzonej partii ciała. Biodra: zmierz obwód bioder prowadząc centymetr dookoła najszerszej części ciała – między talią a udami. Długość nogawki: znajdź najbardziej wygodną parę spodni i zmierz nogawkę, po wewnętrznej stronie od krocza do końca nogawki. Sugerujemy dodać 2 cm do otrzymanego wyniku ze względu na możliwość skurczenia się tkaniny w praniu.

CO MIERZYĆ?

Dla swetrów, bluzek, koszul oraz sukienek: przeprowadź centymetr dookoła ciała, pod ramionami, w najszerszej części klatki piersiowej. Dla spodni i jeansów: należy wziąć pod uwagę 3 pomiary: talia, biodra i wewnętrzną długość nogawki. Dla spódnic: zmierz obwód prowadząc centymetr dookoła najwęższej części talii. Pamiętaj aby centymetr był luźno, nie opinał mierzonej partii ciała.

TABELA ROZMIARÓW

Zakupy odzieży przez internet nie muszą być wielką niewiadomą! Przy każdym produkcie zmieściliśmy tabelę rozmiarów. Aby dokładnie ustalić rozmiar niezbędny do zamówienia odzieży należy zmierzyć się i porównać wymiary swojego ciała z wymiarami podanymi w tabeli. Pomiary wykonujemy taśmą centymetrową stojąc w pozycji wyprostowanej i swobodnie oddychając. Wzrost – mierzymy w linii prostej od wierzchołka głowy do stóp stojąc bez obuwia, ze złączonymi stopami. Obwód klatki piersiowej – mierzymy poziomo w największym jej obwodzie. Obwód pasa – mierzymy poziomo w miejscu największego przewężenia tułowia. Obwód bioder – mierzymy poziomo wokół pośladków w największym ich obwodzie. Długość boczna – mierzymy wzdłuż bioder, od talii, do stóp. Obwód pod biustem – mierzymy poziomo poniżej piersi.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Kontri Sp. z o.o.
Handlowa 6f
15-399 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

PUNKT 1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT 


Ile mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu? 

Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. W przypadku odbioru osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w sklepie. 


Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy? 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybranej formie: -> za pomocą jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy LUB -> przy pomocy formularza dostępnego TUTAJ: 

Ja _____________________________ (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy_____________________________________ Data odbioru _______________________________________________________________ Imię i nazwisko _____________________________________________________________ Adres ____________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli jest przesyłany w wersji papierowej) _________________________________________________________________________ Data _____________________________________________________________________ 


Gdzie wysłać oświadczenie? 

Oświadczenie należy wysłać na adres zwroty@avaro.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji: Kontri Sp. z o.o., ul. Handlowa 6f, 15-399 Białystok. 


Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej? 

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. 


Ile mam czasu na odesłanie towaru? 

Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu. 


Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną? 

Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. Do przesyłki prosimy dołączyć:wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z zamówionym towarem, paragon zakupu lub fakturę. 


Gdzie wysłać przesyłkę zwrotną? 

Avaro.pl – sklep internetowy 

ul. Handlowa 6f 

15-399 Białystok 

z dopiskiem (zwrot) 


Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. 


Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie? 

Należność za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możliwe formy zwrotu należności: 


  • przelew na konto – w tym przypadku, w formularzu zwrotu należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność, 
  • zwrot przekazem pocztowym - w tym przypadku, w formularzu zwrotu prosimy o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5 dni roboczych od momentu jego nadania. 

W przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy. 


Czy w związku z odstąpieniem od umowy ponoszę jakieś dodatkowe koszty? 

Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do sprawdzenia zgodności produktu z zamówieniem. 


PUNKT 2. WYMIANA PRODUKTU 


Aby dokonać wymiany towaru na inny należy: zwrócić produkt - prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1. "ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ZWROT" – my zwrócimy Państwu należność. Zamówić nowy produkt - na nowe produkty prosimy złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami transportu – niezależnie od odesłanego towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Kontri Sp. z o.o.
ul. Handlowa 6f
15-399 Białystok
PL
Dodatkowe informacje

 

Prosimy pamiętać, że Kontri Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada  wobec  klienta za niezgodność zakupionego towaru z zawartą umową  sprzedaży i ma  prawny obowiązek dostarczenia klientowi towarów bez  wad. 


W jaki sposób mogę zareklamować towar?


Reklamacji towaru można dokonać:wysyłając wiadomość e-mail na adres:


  • zwroty@avaro.pl
  • lub drogą pocztową na adres Kontri Sp. z o.o., ul.  Handlowa 6f, 15-399 Białystok.   

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną? 


Przesyłkę  reklamacyjną należy wysłać na adres: Kontri Sp. z o.o. ul. Handlowa 6f  15-399 Białystok. Do przesyłki prosimy dołączyć: 


  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób  doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona
  • paragon zakupu  lub fakturę. 

Prosimy  o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który  uchroni go  przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w  twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową.   


Wysłałem reklamację i co dalej?


O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą  e-mailową bądź telefoniczną. 

 

W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona? 


Kontri Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w  terminie do 14 dni.  


Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji? 


Koszt  wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę   reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także   pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. 

 

Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów  prawa: 


Wg obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę  mogą Państwo:


  • złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od  umowy, chyba że  Kontri Sp. z o.o. niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla  Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo  wadę taką usunie.  Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do  ceny  wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do   wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli   wada towaru jest nieistotna; 
  • żądać wymiany towaru na wolny  od wad albo  usunięcia wady.  Kontri Sp. z o.o. ma obowiązek wymienić  wadliwy towar na wolny od wad  albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla  Kupującego. Z zastrzeżeniami i na  zasadach określonych we właściwych  przepisach Kodeksu cywilnego. 

Jeżeli  kupującym jest Konsument, może  zamiast zaproponowanego przez Kontri  Sp. z o.o. usunięcia wady żądać  wymiany towaru na wolny od wad albo  zamiast wymiany towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  towaru do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest  niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez Kontri  Sp. z o.o. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość  towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 


Kontri  Sp. z o.o. odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującego.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od  wad  przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady,  jednak w  przypadku zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu  przedawnienia  nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym  mowa w zdaniu  pierwszym.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń -  platforma ODR 


Konsument  może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości  polubownego  rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może  złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej  platformy internetowej  ODR, dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/