BIUSTONOSZ 4F ZIMA 17 STAD002 XS NAVY (6999599696)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
114,99 zł
z 5 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,99 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 2 600 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Gdów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.4 [kg]
  • marka: 4F
  • płeć: kobieta

opis

Masz Pytania? Skontaktuj się z Nami!

(12) 312 53 08
sport@mirapolnext.pl
BIUSTONOSZ 4F H4Z17-STAD002 XS NAVY
KOMFORTOWY I DOPASOWANY
    • TECHNOLOGIA 4DRY
    • ELEMENTY ODBLASKOWE


  • TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI
  • GWARANCJA 24 MIESIĄCE
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ


Bezpieczeństwo

zakupów

Zaufało nam już tysiące klientów! Wszystko za sprawą jasnych zasad, otwartości i wysokiej jakości usług.



Fachowe

doradztwo

Jeśli masz jakieś wątpliwości lub potrzebujesz informacji o produkcie skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści udzielą Ci odpowiedzi na każde pytanie!



Towar dostępny

na magazynie

Sprzedawane przez nas produkty znajdują się bezpośrednio na naszym magazynie. Oznacza to, że towar wysłany jest od razu po sfinalizowaniu zamówienia.



16 dni

na zwrot

W ramach odstąpienie od umowy na odległość zakupiony u nas towar możesz oddać bez podawania przyczyny aż do 16 dni od daty zakupu!



Pomoc

posprzedażowa

Na naszą pomoc możesz liczyć nie tylko przed ale i po dokonaniu zakupu! Jeśli potrzebujesz pomocy lub informacji o zakupionym produkcie nasi konsultanci chętnie Ci pomogą!





Damski biustonosz treningowy zapewniający średnie wsparcie.
Posiada dopasowany krój gwarantujący pełną, naturalną swobodę ruchów.

  • średnie wsparcie
  • elementy odblaskowe na froncie dla lepszej widoczności
  • technologia 4Dry odprowadza nadmiar wilgoci ze skóry
  • strefowa wentylacja na plecach wspiera przepływ powietrza
  • profilowane, usztywniane miseczki zapewniają stabilizację i podkreślają biust
  • taśma pod biustem z 3-stopniową regulacją na haftki gwarantuje ścisłe dopasowanie i zapewnia wsparcie podczas intensywnych ćwiczeń
  • wygodne regulowane ramiączka o kroju bokserki uwalniają łopatki, gwarantując lepszą swobodę ruchów
  • Producent 4F
    Kolekcja Jesień/Zima 2017
    Materiał
  • 90% poliester
  • 10% elastan>
  • Kolor Navy
    Rozmiar XS
    • BIUSTONOSZ 4F H4Z17-STAD002 XS NAVY
    Infolinia: (12) 312 53 08

    Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 20:00.


    Nowe zamówienia oraz fachowe doradztwo wew. 1

    sport@mirapolnext.pl

    Status realizacji zamówienia wew. 2

    status@mirapolnext.pl

    Reklamacje oraz pomoc posrzedażowa wew.3

    reklamacje@mirapolnext.pl




    Przesyłka

    kurierska

    24 H

    Ubezpieczenie



    Przesyłka

    InPost

    1 - 3 dni

    Ubezpieczenie



    Poczta

    Polska

    1 - 5 dni

    Ubezpieczenie




    Przelew

    bankowy

    Mirapol Next sp. z o.o., 32-420 Gdów 669, PKO BP 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685



    Płatność

    za pobraniem

    Płatność gotówkowa w momencie odbierania przesyłki z rąk kuriera



    Allegro

    PayU

    Bezpieczny i szybki system płatności online współpracujący z ponad 20 bankami w Polsce



    Raty

    PayU

    System ratalny w 100% online z decyzją ratalną w kilkanaście minut


    Mirapol Next Sp z o.o. Gdów 669, 32-420 Gdów, NIP: 6832084223, KRS: 0000522263

    Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
    Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
    Dostawa i płatność
    od 6,99 zł

    Lokalizacja: Gdów, Polska

    Aby mieć darmową dostawę, kup u www_mirapol_pl za co najmniej 2 600,00 zł.

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
    pierwsza sztuka
    7,20 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    3 dni robocze
    Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
    pierwsza sztuka
    8,60 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    2
    czas realizacji
    1-2 dni robocze
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    15,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    3
    czas realizacji
    1 dzień roboczy
    PACZKA W RUCHu
    pierwsza sztuka
    6,99 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    2-3 dni robocze

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Odbiór osobisty
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    -
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    25,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    3
    czas realizacji
    1 dzień roboczy

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    12 miesięcy dla przedsiębiorców
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    dla firm rękojmia wyłączona

    Adres do reklamacji

    Mirapol Next Sp. z o.o.
    Łapanowska 104
    32-420 Gdów
    Dodatkowe informacje

    Przesyłka została dostarczona uszkodzona:

    Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy  dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia  (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej  przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia.
     

    DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl
    Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego niżej.
     

    InPost: Jeśli Twoja  przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest  uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody.  Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia  ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem  formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje
     

    Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to  jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta  Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).
    Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki,  wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.
     

    Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania  priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero  po upływie 14 dni od nadania przesyłki:
    https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/ 


    W przypadku chęci skorzystania z  gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym  serwisem producenta.


     

    Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):
     

    W celu reklamacji zakupionego produktu,  który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając  z formularza dostępnego poniżej:


    https://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapol_pl/zloz

    Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    16 dni

    Adres do zwrotu

    Mirapol Next Sp. z o.o.
    ul. Łapanowska 104
    32-420 Gdów

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

    Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni* od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na podany powyżej adres. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapolnext_pl/zloz *termin na odstąpienie od umowy w naszym sklepie to 16 dni

    O sprzedającym
    www_mirapol_pl
    99,7%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    16892

     

    56

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    5,0

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • 12 312 53 10
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 20:00
    sobota
    08:00 - 13:00
    niedziela
    zamknięte

    Pozostałe informacje

    Kontakt: 12 312 5302 AGD agd@mirapolnext.pl 12 312 5303 Dla Dziecka dziecko@mirapolnext.pl 12 312 5304 Dom i Ogród dom@mirapolnext.pl 12 312 5305 Elektronika elektronika@mirapolnext.pl 12 312 5306 Odzież i Obuwie odziez@mirapolnext.pl 12 312 5307 RTV rtv@mirapolnext.pl 12 312 5308 Sport i Turystyka sport@mirapolnext.pl 1.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ Kupując u nas nie jesteś skazany na jedną formę zapłaty. Zamiast tego możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie spośród kilku dostępnych możliwości: - Przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: Mirapol Next sp. z o.o. 32-420 Gdów 669 NIP 6832084223 PKO Bank Polski 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 tytuł przelewu:nick + numer aukcji - Przelew poprzez serwis PayU - Płatność za pobraniem, czyli zapłata gotówką dopiero w momencie odbioru paczki - Płatność gotówką w naszej siedzibie – tylko przy odbiorze osobistym. - Raty Payu - całkowicie online, bez wychodzenia z domu - więcej informacji na stronie pod linkiem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Po dokonaniu transakcji i zaksięgowaniu przelewu natychmiast wysyłamy paczkę wybraną przez państwa drogą. Mogą państwo wybierać między przesyłką kurierską, tradycyjną pocztą, oraz systemem paczkomatów InPost. Należy jednak pamiętać, że poczta i paczkomaty nie są w stanie transportować towarów wielkogabarytowych.Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy Siódemka, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków docierają one do Państwa już kolejnego dnia po dokonaniu transakcji. Towar, który wysyłamy, zawsze jest odpowiednio zapakowany, aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi szkoda w transporcie. Co więcej, jest on ubezpieczony. Wszystkie firmy kurierskie pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2.ODBIÓR OSOBISTY Każdy zamówiony przez państwa towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdowie pod adresem: ul. Łapanowska 104 32-420 Gdów 3.NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 1. Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia? Jak długo muszę czekać na otrzymanie przesyłki? Drogi kliencie, jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie przed godziną 12:00, a opłata za produkt i przesyłkę została zaksięgowana, to paczkę wyślemy jeszcze tego samego dnia. W sytuacji kiedy wybrany został sposób opłaty „Za pobraniem” nie czekamy na zaksięgowanie pieniędzy, a przesyłkę wysyłamy natychmiast po kliknięciu. Od tego momentu czas dostawy paczki zależny jest od firmy kurierskiej, najczęściej zamyka się on w 24 godzinach od nadania. Należy pamiętać, że powyższe zasady obowiązują tylko w dni robocze, a paczka nadana w piątek prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek. 2. Jaki jest kolor zamawianego produktu i jego parametry techniczne? Co wchodzi w skład zestawu? Zarówno specyfikacja, jak i kolor każdego dostępnego u nas produktu zawsze uwzględnione są w opisie lub w tytule aukcji. Podobnie sprawa ma się z informacjami na temat zawartości danego zestawu. Dokładamy starań aby opisy były jak najdokładniejsze, jeśli jednak masz wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji. 3. Czy produkt X jest dobry? Czy jest wygodny? Czy jest ładny? Czy nadaje się dla dziewczynki/chłopca? Drogi kliencie, na wszystkie te i inne im podobne pytania nie jesteśmy w stanie udzielić jednoznacznej i satysfakcjonującej odpowiedzi, gdyż nigdy nie będzie ona obiektywna. Jakość produktu i wygoda jego użytkowania zawsze sprowadzają się do indywidualnej oceny. W przypadku pytań o walory wizualne ta uwaga jest jeszcze bardziej zasadna. Z tego powodu zachęcamy do dokładnego czytania i oglądania naszych aukcji, gdzie zawieramy dokładne opisy (także rozmiaru danego produktu) oraz wysokiej jakości zdjęcia. 4. Czy na zakupiony przedmiot jest gwarancja? Jak najbardziej. Zdecydowana większość produktów, którymi handlujemy, objęta jest gwarancją producenta i to z producentem należy się kontaktować w pierwszej kolejności, jeśli przedmiot jest wadliwy. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest oczywiście okazanie dowodu zakupu: Jeśli jest to paragon, to długość gwarancji wynosi 24 miesiące, jeśli faktura VAT – 12 miesięcy. W razie wszelkich wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji. Nasi specjaliści zawsze chętnie służą radą i pomocą. 5. Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT jako dowód zakupu? Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Najwygodniej jest poinformować nas o tym przy dokonaniu zakupu wypełniając stosowne pola w formularzu dostawy. Wtedy przy przesyłce zamiast paragonu znajdzie się właśnie faktura VAT. 6. W przesyłce nie znalazłem dowodu zakupu. W przypadku firm kurierskich dowód zakupu zawsze umieszczamy na zewnątrz paczki, w odpowiednio zabezpieczonym okienku obok listu przewozowego. Jest naklejony w widocznym miejscu, więc zachęcamy do rozpoczęcia poszukiwań właśnie tam. W przypadku wysyłek listowych dowód zakupu znajduje się wewnątrz koperty bąbelkowej wraz z towarem. 7. Jaki mam czas na zapłatę za swoje zamówienie w przypadku płatności przelewem? Na zapłatę za dokonane zamówienie czekamy 14 dni kalendarzowych. W tym czasie towar jest zarezerwowany, natomiast po upływie terminu zamówienie zostaje anulowane, a towar wraca "na półkę". 4.REGULAMIN 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.2. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Reklamacji firmy MirapolNext.pl. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. 5. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 6. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 7. Informacje dotyczące punktów zbierania zużytego sprzętu można uzyskać na stronach internetowych gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania.Wykaz podmiotów zajmujących się zbieraniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie Polski, w tym na terenie Gminy Gdów znajduje się również na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, pod adresem http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php. U9JRK4