Biurko dębowe seria "SĘK" postarzana (6912079715)

zakończona
2 500,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor mebla: dąb naturalny
  • szerokość mebla (cm): 110.00 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 80.00 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 60.00 [cm]
Biurko dębowe seria "SĘK"

2500 zł

Dane: Biurko z kolekcji "SĘK" to nasza nowa propozycja mebli dębowych.Nowy, ciekawy wygląd mebli sprawi, że każde wnętrze nabierze niepowtarzalnego charakteru. Meble są wykonywane z litego dębu rustykalnego(sęki i pęknięcia)...szczegó­ły na zdjęciach. Biurka wykonujemy na zamówienie -można wymiary, ilość szuflad itp ...


Rozmiar:

wysokość- 80
szerokość- 110

głębokość- 60

Czas realizacji: około 30 dni

Stolarstwo Szarafin Adam Szarafin

Malachin ul Ogrodowa 7

89-650 Czersk

NIP: 5551795995

Informacja – laczkarz@wp.pl www.szarafin.pl

Telefoniczny – Ewa 511 956 619 pon.-piątek 8:00-15:00

Telefoniczny – Adam 509 274 963 pon.-piątek 8:00-15:00

laczkarz@wp.pl
Przesyłka kurierska 100 zł
Odbiór osobisty

Celem naszego zespołu pracowników jest wytworzenie produktu o jak najwyższej jakości, który będzie cieszył nabywcę przez wiele lat.
Zapraszamy Państwo do zapoznania się z naszą ofertą na kolejnych stronach witryny.

Projektujemy i wykonujemy unikatowe meble na indywidualne zamówienia naszych klientów. Możemy także wykonać obiekty według powierzonego projektu. Podejmując się wykonania nietypowych zleceń sprawiamy, że niewykonalne staje się możliwe do wykonania!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 150,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
możliwość wysyłki

dane sprzedawcy

"Stolarstwo Szarafin" Adam Szarafin
ogrodowa 7
89-650 Malachin
NIP: 555-179-59-95
REGON: 771470540

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
"Stolarstwo Szarafin" Adam Szarafin
ogrodowa 7
89-650 Malachin
 
adres do zwrotu:Stolarstwo SzarafinMalachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Reklamacje oraz zwroty prosimy kierować na podane niżej adresy w zależności od formy wysyłki : Adres korespondencyjny dla przesyłek pocztowych :Stolarstwo Szarafin Malachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk511956619Adres dla przesyłek kurierskich:Stolarstwo SzarafinMalachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk511956619 wzór pisma odstąpienia od umowy: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Stolarstwo SzarafinMalachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk511956619 Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów), numery oferty w Allegro (numery aukcji) Data zawarcia umowy (data), data odbioru towaru (data) Imię i nazwisko: (imię i nazwisko kupującego)Nick z allegro: (nazwa użytkownika)Adres: (adres kupującego)Data: (data odstąpienia od umowy)Dane do przelewu: (numer konta) Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru koszt ten ponosi Kupujący. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;11) zawartej w drodze aukcji publicznej;12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

W przypadku reklamacji gwarancyjnej towaru, kupujący jestzobowiązany do dostarczenia na swój koszt, reklamowanego towaru wraz z opisem usterki, danymi adresowymi oraz dowodem zakupu. Gwarancja udzielana jest na 24 miesiące chyba że w aukcji jest inna informacja. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów reklamacji, być może usterkę można będzie łatwo usunąć bez potrzeby odsyłania towaru, ewentualnie skontaktujemy Państwa bezpośrednio z serwisem, dzięki czemu reklamacja zostanie uwzględniona i rozwiązana błyskawicznie. PROSIMY NIE ODSYŁAĆ TOWARU BEZ UPRZEDNIEGO KONTAKTUReklamacje oraz zwroty prosimy kierować na podane niżej adresy w zależności od formy wysyłki :Adres korespondencyjny dla przesyłek pocztowych :Stolarstwo SzarafinMalachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk509274963Adres dla przesyłek kurierskich:Stolarstwo SzarafinMalachin ul Ogrodowa 789-650 Czersk509274963 Opis procedury reklamacyjnej: 1, Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem laczkarz@wp.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.2,Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.3,Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.4,Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.5,Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniemZobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.Pozostałe informacje Cechy świadczenia - zgodne z opisem aukcji Sposoby kontaktu: laczkarz@wp.pl511956619poczta tradycyjną na adres korespondencyjny

pozostałe informacje

Nasze meble są ekologiczne, 100% naturalne, realizowane z drewna pochodzącego z Polskich Lasów Państwowych. Realizowane przez doświadczonych rzemieślników, z najwyższą starannością i zgodnie z prawdziwą sztuką stolarską. Za pięknem Naszych mebli, kryje się praca i doświadczenie gromadzone przez pokolenia. Ważne jest by drewno było odpowiednio przesortowane, miało prawidłową wilgotność. Następnie poddane zostaje wysokiej jakości obróbce i wykończeniu. Solidna konstrukcja i wysoka jakość drewna, gwarantują trwałość i wiele lat użytkowania. Informacje ogólne Meble wystawione na bezpośrednie działanie promieni słonecznych mogą po pewnym czasie zmienić swój pierwotny kolor. Również zbyt wysoka i długotrwała wilgotność lub przesuszone powietrze może negatywnie wpływać na drewno, dlatego: -meble powinny stać co najmniej 1 metr od źródła ciepła (kaloryfery, grzejniki elektryczne, ogrzewanie podłogowe itp.) -wszelkie zabrudzenia powinny być natychmiast usuwane -stawiając gorące, bardzo zimne lub wilgotne przedmioty na meblach, prosimy stosować podstawki w celu uniknięcia plam lub odkształceń -do pisania itp. prosimy zawsze używać podkładów, aby na powierzchni nie powstały zarysowani -meble powinny być ustawiane na poziomym podłożu, w przeciwnym razie ulegną odkształceniu, dostosowując się do nierówności podłoża Konserwacja powierzchni olejowanych Drewno olejowane jest bardziej wrażliwe na zabrudzenia niż drewno lakierowane, dlatego też wymaga trochę większej ostrożności podczas użytkowania. Warstwa oleju jest cienka, dlatego po pewnym czasie zużyty olej może miejscowo wsiąkać w drewno. Nie jest to wada i nie stanowi powodu do reklamacji. Olej powinien być w takim przypadku, ponownie naniesiony, aż do momentu, kiedy przestanie wsiąkać. W przeciwnym razie powierzchnia wygląda na niewykończoną. Prosimy przy tym uważać, aby olej rozprowadzić równomiernie, by nie powstały na powierzchni ciemniejsze miejsca. Prosimy nie używać: -żadnych środków konserwujących lub czyszczących, które nie są dostosowane do drewna -żadnych środków w aerozolu -przy wykańczaniu naturalnego materiału szlachetnego takiego jak drewno występują również drobne nieregularności, przebarwienia lub mikro rysy, które podkreślają urodę tego produktu i nie stanowią uzasadnionego powodu do reklamacji. Przy wersji mebla z postarzeniami lub barwieniem, ważne jest by wziąć pod uwagę fakt, iż w efekcie wykańczania ręcznego nie będą one nigdy identyczne Konserwacja powierzchni lakierowanych W tym celu polecamy naturalne pasty, wyprodukowane na bazie wosku, bezbarwne lub w kolorze Państwa mebli. Należy nanieść cienką warstwę pasty miękką szmatką, wzdłuż włókna drewna. Meble powinny być woskowane regularnie 1-2 razy do roku lub częściej, w zależności od intensywności ich użytkowania. Poprzez woskowanie powierzchnia drewna nie tylko jest zakonserwowana, ale także staje się piękniejsza. Mebel nie może mieć kontaktu z rozpuszczalnikami, gdyż lakier nie jest odporny na ich działanie. Konserwacja powierzchni emaliowanych Emalia to powłoka wrażliwa na zarysowania, łatwo ulega obtłuczeniu. Do mebli wykończonych taka powierzchnią, wystarcza miękka szmatka i ciepła woda z odrobiną płynu do mycia naczyń. Aby uniknąć uszkodzeń, nie można używać środków zawierających rozpuszczalniki, środków szorujących, ściereczek mikrofazowych i urządzeń parowych. Gwarancją nie są objęte: -uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowania przechowywania i konserwacji mebli -uszkodzenia mechaniczne: obicia, podrapania otarcia -uszkodzenia wynikłe z naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez, lub na zlecenie Kupującego -nie uwzględniamy reklamacji na pęknięcia drewna wzdłuż usłojenia czy innych zmian wynikających z naturalnej pracy surowca. -zmiany zachodzące w meblach, będące efektem naturalnych procesów starzenia (zmiany barwy drewna lub połysku lakieru) -dopuszczalne różnice w odcieniu naturalnych elementów drewna, gdyż zróżnicowanie odcieni wynika ze struktury i kolorystyki drewna użytego do produkcji zależnej od warunków siedliskowych drzew -widoczne promienie rdzeniowe drewna(błyszcz), stanowiące jeden z elementów jego budowy anatomicznej Reklamacja Dział reklamacji w ciągu 14 dni rozpatrzy zasadność Państwa reklamacji i poinformuje o tym telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty e-mail (na adres e-mail podany w formularzu reklamacyjnym). Realizacja/gwarant: Stolarstwo SZARAFIN ul.Ogrodowa 7 Malachin; 89-650 Czersk; t. 511 956 619, laczkarz@wp.pl