Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White (6950722852)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
569,00 zł
z 99 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 65,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 85,00 zł
Zakupy od 1 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wieliczka, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor mebla: biały
  • kształt blatu: prostokątny
  • producent: Black Red White
  • głębokość mebla (cm): 66 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 120 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 75 [cm]
  • materiał korpusu: płyta laminowana
  • materiał blatu: płyta laminowana
  • liczba szuflad: 1
  • liczba półek: 1
  • kolor frontów: biały
  • wykończenie: połysk
  • montaż: meble do samodzielnego montażu
  • przeznaczenie: biuro, gabinet
twojemeble.pl
MODEL
Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White
Marka
Twoje Meble brw Collezione
Producent
Black Red White
Symbol
BIU1D1S/8/12
Termin realizacji
Maksymalny czas dostawy wynosi 2 tygodnie
Pomieszczenie
Biuro, gabinet
Kolor
Nazwa
biały / biały wysoki połysk
Atrybuty
Szerokość
66 cm
Wysokość
75 cm
Długość
120
Ilość drzwi
1-drzwiowe
Ilość szuflad
1-szuflada
Styl
Nowoczesny
Materiał
Laminat/Folia
Półka pod klawiature
Nie
Stan produktu
Samodzielny montaż
Rodzaj biurka
Młodzieżowe/Nowoczesne
Cechy charakterystyczne
punktator
zaokrąglone krawędzie
punktator
biurko nie posiada wysuwanej półki pod klawiaturę
punktator
oryginalne uchwyty
punktator
biała, modna kolorystyka
Wykonanie
punktator
wysokiej jakości elementy: prowadnice FGV z domykiem, uchwyty Schwinn, zawiasy HETTICH, okucia Häfele
punktator
płyta wiórowa, płyta MDF, płyta HDF

Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White
Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White
Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White
Biurko Białe Połysk Azteca Black Red White

ZOBACZ
POZOSTAŁE
PRODUKTY:

twojemeble.pl MEBLE TAPICEROWANE
twojemeble.pl KOMODY
twojemeble.pl SZAFY
twojemeble.pl WITRYNY
twojemeble.pl REGAŁY
twojemeble.pl ŁÓŻKA
twojemeble.pl BIURKA
twojemeble.pl STOŁY
twojemeble.pl KRZESŁA
twojemeble.pl MEBLE DO SALONU I JADALNI
twojemeble.pl POKÓJ MŁODZIEŻOWY
twojemeble.pl SYPIALNIA
twojemeble.pl BIURO
twojemeble.pl PRZEDPOKÓJ

JAK REALIZUJEMY ZAMÓWIENIE

twojemeble.pl ZAMÓWIENIE
Marzysz o pięknych wnętrzach? Świetnie! Czym prędzej przyjmiemy, sprawdzimy i potwierdzimy Twoje zamówienie, by niezwłocznie przekazać je do realizacji.
twojemeble.pl PRODUKCJA
Wykfalifikowani specjaliści, obsługujący najnowocześniejsze urządzenia w jednym z zakładów produkcyjnych, zaczną tworzyć wyjątkowe meble - specjalnie dla Ciebie!
twojemeble.pl KONTAKT
Gdy Twoje meble będą już gotowe, natychmiast poinformujemy Cię o planowanym transporcie. Już za chwilę będziesz cieszyć się nowym, pięknym wnętrzem swojego domu!
twojemeble.pl DOSTAWA
Atletycznie zbudowani mężczyźni z należytą troską zapakują przesyłkę na samochód, który bezpiecznie dowiezie ją pod wskazany adres. Mamy nadzieję, że zakupione meble zachwycą Cię równie mocno jak nas!

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ):

DLACZEGO MY:

twojemeble.pl
1. AUTORYZOWANY PRZEDSTAWICIEL BLACK RED WHITE NA ALLEGRO Kupując u nas otrzymujesz nowy, pełonowartościowy towar w oryginalnym opakowaniu, który pochodzi bezpośrednio z fabryki producenta.

twojemeble.pl
2. BEZPIECZNY TRANSPORT Tylko my oferujemy NAJTAŃSZY, BEZPIECZNY transport mebli na terenie całej Polski.
twojemeble.pl
3. INFOLINIA Masz pytanie? Zadzwoń 801-009-561 LUB 533-355-377. Przez 7 dni w tygodniu chętnie pomagamy i udzielamy informacji na każdym etapie realizacji zamówienia.
twojemeble.pl
4. PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH Każdy Twój zakup jest ubezpieczony przez serwis Allegro do kwoty 10 000 ZŁ.
twojemeble.pl
5. SZYBKA DOSTAWA Zamówienia wysyłamy wyspecjalizowaną firmą transportową.
twojemeble.pl
6. GWARANCJA Na wszystkie produkty udzielamy 24-MIESIĘCZNEJ GWARANCJI PRODUCENTA.
twojemeble.pl
7. DOŚWIADCZENIE Działamy na rynku od 2003 ROKU prowadząc największy interentowy sklep meblowy w Polsce.
twojemeble.pl
8. RÓŻNE FORMY PŁATNOŚCI Oferujemy wszelkie dostępne formy płatności, tak abyś mógł wybrać coś dla siebie.
twojemeble.pl
9. 100% SATYSFAKCJI Nasi profesjonalni doradcy chętnie odpowiedzą na każde pytanie. Dołożymy także wszelkich starań, aby meble dostarczyć w jak najkrótszym czasie. Gdy nie spęłnią one Twoich oczekiwań możesz je zwrócić w ciągu 14 DNI.
twojemeble.pl
10. SZEROKA OFERTA Znajdziesz u nas pełną ofertę mebli producenta Black Red White

KONTAKT

twojemeble.pl
E-MAIL:
allegro@twojemeble.pl
twojemeble.pl
TELEFON
STACJONARNY:
801 009 561
twojemeble.pl
TELEFON
KOMÓRKOWY:
533 355 377
twojemeble.pl
PON. - PT.
9:00 - 21:00
SOB. - NIEDZ.
9:00 - 18:00

METODY
PŁATNOŚCI

twojemeble.pl
najszybsza i najbezpieczniejsza forma płatności
twojemeble.pl
możliwość rozłożenia płatności w czasie
twojemeble.pl
możliwość wpłaty bezpośrdenio na numer konta firmy
twojemeble.pl
płatność przy odbiorze towaru
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SmA-BRW2 za co najmniej 1 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 65,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 15 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Istniejemy na rynku od 2003 roku. Uwielbiamy piękny design, ekologiczne materiały wysokiej jakości i dbałość o najdrobniejsze szczegóły. Współpracujemy z najlepszymi polskimi producentami mebli, którym nasze wartości są bliskie. Pomagając meblować polskie domy realizujemy misję zmieniania rzeczywistości, która nas otacza, na lepsze. Pragniemy, by zakup mebli w Internecie był prosty i przyjemny, a nasze usługi na najwyższym poziomie. Satysfakcja Klienta, stały rozwój i innowacja to nasze trio, za którym stoi sukces. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 21:00
  • sobota - niedziela 09:00 - 18:00

pozostałe informacje

1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 

1.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Oficjalnego sklepu Black Red White, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

1.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Oficjalnego sklepu Black Red White podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. 

1.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Oficjalnego sklepu Black Red White jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Oficjalnym sklepie Black Red White, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 

1.4. Zawarcie Umowy Sprzedaży 

1.4.1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia. 

1.4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia. 


2. SPOSOBY PŁATNOŚCI 

2.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 

2.1.1. Płatność za pośrednictwem systemu PayU. 

2.1.2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: 

2.1.2.1. Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 

2.1.2.2. Numer rachunku: 18 1020 2892 0000 5802 0574 3788 

2.1.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 

2.1.4. Płatności w systemie ratalnym - Raty PayU 


3. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY 

3.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu: 

3.1.1. Przesyłka kurierska (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). Firma kurierska pracuje pn-pt, w godz. 10-16. 

3.1.2. Transport własny Sprzedawcy (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). 

3.1.3. Odbiór osobisty – miejsca i terminy odbiorów wskazywane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz na stronie przedmiotu Oficjalnego sklepu Black Red White. 

3.2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

3.3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie przedmiotu Oficjalnego sklepu Black Red White. 

3.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 do 10 tygodni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: 

3.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub za pośrednictwem PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. 

3.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 


4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

4.1. Umowy zawierane poprzez Oficjalny sklep Black Red White zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

4.2. W sprawach nieuregulowanych powyżej, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

4.3. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Omega Meble Sp. z o.o.
Jedynaka 15
32-020 Wieliczka
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY   


1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  

1.1. pisemnie na adres: ul. Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka;  

1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@twojemeble.pl;   



2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dostępny jest u Sprzedawcy.Zwracany towar należy odesłać na swój koszt na adres magazynu:  

Omega Meble Sp. z o.o.  

ul. Jedynaka 15  

32-020 Wieliczka  

Z wyraźnym dopiskiem ZWROT 14 DNI  

Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.   



3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  



4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.   



5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Partner Meble FORTE). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   


6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Produkt na adres:  ul. Jedynaka 15  32-020 Wieliczka.   


7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.   


8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  

8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Partner Meble FORTE, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Koszt odesłania towaru to 300zł z VAT.

8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Omega Meble Sp. z oo.
Jedynka 15
32-020 Wieliczka
PL
Dodatkowe informacje

 1. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE   


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.   


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.   


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  

1.3.1. pisemnie na adres: ul.Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka  

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@twojemeble.pl  


1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.   


1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.   


1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:  

ul. Jedynaka 15,  

32-020 Wieliczka. 

 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.   


1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.   


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR   


2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.   


2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.1214).  

2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.  

2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące