Biurko 138x76x68cm OLCHA lub GRUSZA MEBLE BIUROWE (6541539479)

zakończona
948,33 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 120,40 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy


Końcówki serii

Metkownice

Taśmy do metkownic

Cenówki, etykiety

Koszyki i wózki sklepowe

Stendery

Sztuczna żywność dekoracyjna

Tabliczki informacyjne

Krajalnice i akcesoria

Manekiny, torsy, głowy

Szafy metalowe (biurowe, BHP)

Regał metalowy

Regały metalowe branżowe

Wyspy handlowe



Doradca klienta:

tel.(12) 296 47 28 lub 38

kom. 515 212 301
kom. 515 212 316

e-mail: abm.allegro@abm.com.­pl skype: sklep.abm.com.pl


ABM Spółka Akcyjna
ul. Gromadzka 46
30-719 Kraków
Zapraszamy:
pon-pt 9-17
tel./fax +48 12 296 47 00

Bank:

96 1160 2202 0000 0002 7995 8148

Odbiór osobisty 0,0 zł

Przesyłka kurierska: koszt ustalany indywidualnie po otrzymaniu informacji na temat miejsca dostawy.

Zalecamy odbiór osobisty. W przypadku wysyłki kurierem, Kupujący powinien sprawdzić zawartość opakowania w obecności kuriera (nawet jeśli nie ma śladów uszkodzenia) Tylko protokół spisany przez kuriera jest podstawą reklamacji.

Po dokonaniu zakupów standardowo wystawiamy paragon fiskalny. Faktura VAT na życzenie Klienta wg danych zawartych w formularzu płatności dostępnym po dokonaniu zakupów. W celu jednoznacznej identyfikacji, wszelką korespondencję należy prowadzić z adresu poczty elektronicznej zarejestrowanego na portalu Allegro.

Biurko pod komputer

Kod: A-P-QB35DSA-...

Wymiary:

Wysokość: 760 mm

Szerokość: 1380 mm

Głębokość: 680 mm

Cena: 948,33zł/brutto

Blat wykonany z płyty laminowanej (pokrytej filmem melaminowym) gr. 25 mm, pozostałe elementy z płyty gr. 18 mm.

Obrzeża PCV 2mm w kolorze płyty.

Biurko wyposażone w:

-przelotki do wyprowadzania kabli komputera

-biurko z półką pod klawiaturę

-szafkę i szuflady zamykane na kluczyk

Dostępna kolorystyka:

-Grusza polna A-P...-G
-Olcha górska A-P-...-OG

Kolory dostępne na zamówienie:


-Popiel A-P-...-P (14 dni)

-Klon A-P-...-K (14 dni)
-Limba czekoladowa A-P-...-LC (14 dni)
-Buk A-P-...-BK (14-21 dni)
-Dąb mleczny A-P-...-DM (14-21 dni)
-Orzech ciemny A-P-...-OHC (14-21 dni)
-Antracyt A-P-...-AN (14-21 dni)
-Antracyt + orzech ciemny A-P-...-AN/OHC (14-21 dni)
-Popiel + orzech ciemny A-P-...-P/OH (14-21 dni)

Wymiary:

Kolory dostępne od ręki:

Przykładowe aranżacje z wykorzystaniem naszych mebli Q:

Szukasz innych elementów wyposażenia sklepu lub biura? Zobacz nasze pozostałe aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 96 1160 2202 0000 0002 7995 8148
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 120,40 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kosz przesyłki ustalany indywidualnie po otrzymaniu informacji na temat miejsca dostawy.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ABM Spółka Akcyjna to polska spółka z tradycjami w branży wyposażenia sklepów, hurtowni, magazynów i biur. Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz sieci handlowych - jako producent mebli firma oferuje bogaty asortyment towarów dostępnych "od ręki" i realizuje zlecenia indywidualne. ABM zapewnia Klientom wysoką jakość w przystępnej cenie - estetyczne i bardzo funkcjonalne rozwiązania dostosowane do potrzeb sklepów różnych branż: supermarketów, sklepów spożywczych i delikatesów, piekarni, cukierni, sklepów i stoisk warzywno - owocowych, alkoholowych, sklepów ze zdrową żywnością, sklepów z konfekcją, bielizną, obuwiem, odzieżą i artykułami dla dzieci, sklepów papierniczych, sklepów z artykułami przemysłowymi, AGD, chemią i kosmetykami, dla sklepów jubilerskich, drogerii, aptek.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Kupujący, będący Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania, w miarę możliwości powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Towar należy odesłać na adres ABM S.A., ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków. Koszty zwrotu towaru w tym związane z zapewnieniem bezpiecznego opakowania, ubezpieczenia na czas transportu a także innym ryzykiem z tym związanym pokrywa Kupujący. Do zwracanego towaru musi być dołączony oryginał dowodu zakupu tzn. faktura VAT lub paragon (faktura do paragonu) lub inny dowód dokonania zakupu a także oryginalna karta gwarancyjna (jeżeli został wydana). 2. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone w szczególności z wykorzystaniem wzoru formularza (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Oświadczenie takie powinno zawierać w treści 1) Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (lista towarów) 2) Data zamówienia /odbioru* 3) Imię i nazwisko /Nazwa konsumenta (-ów): 4) Adres konsumenta (-ów) 5) Data i podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. 3. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres sklep@abm.com.pl. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres ABM Spółka Akcyjna, ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków. Dla zachowania 14 - dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia objęcia towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli umowa obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Konsument odstępujący od umowy ma obowiązek zwrócić towar ABM S.A. lub przekazać go osobie upoważnionej przez ABM do odbioru niezwłocznie, jednak nie później, niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. 8. Zwracane Towary należy odesłać na adres: ABM Spółka Akcyjna, ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków. 9. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w odniesieniu do umów: a. dostarczania Towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami; b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niestandardowa, wyprodukowana według indywidualnych specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

reklamacje

REKLAMACJE Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:abm.allegro@abm.com.pl W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Gromadzka 46, 30-719 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

pozostałe informacje

POZOSTAŁE INFORMACJE Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Prawo właściwe, język Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.