BIURECZKO STOLIK LUDWIKOWSKI (6910592660)

zakończona
1 890,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)

Piękne francuskie biureczko, stolik ludwikowski.Ładna gięta forma wzbogacona piękną snycerką i dekoracyjnym rysunkiem drewna. Ten stylowy i elegancki mebel może służyć zarówno jako niewielki stoliczek, toaletka jak i niewielkie biureczko. Biureczko jest gotowe do użytku.

Wymiary:

blat: 54/90 cm

wysokość: 78 cm 

WIĘCEJ INFORMACJI : tel. 690 631 362                                        kontakt@mebleartdesign.pl

TRANSPORT MAŁĄ FIRMĄ PRZEWOZOWĄ

 KOSZT TRANSPORTU TYLKO 150 zł (W zależności od miejscowości - prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia kosztów przesyłki).Prosimy dokonać płatności za transport u kierowcy podczas odbioru przesyłki. 

Jeśli szukają Państwo jakichś mebli może mamy je u nas. Prosimy wysłać zapytanie a na pewno sprawdzimy czy mebel waszych marzeń nie jest dostępny w naszej ofercie nie wystawianej na aukcjach.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOWOLNEGO WYKOŃCZENIA i PRZEROBIENIA MEBLI 

WYKONUJEMY KOPIE MEBLI, MEBLE NA ZAMÓWIENIE 

Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje

WYSTAWIAMY RACHUNKI !!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

OCALIĆ TO CO WARTE OCALENIA ... Firma Meble Art Design powstała z miłości i pasji do wyjątkowych i wartych zachowania projektów mebli minionych epok. Pragniemy zachować piękno i czar dawnych projektów, które ponownie napełniamy życiem. Nasze meble to najczęściej meble w pojedynczych egzemplarzach,które poddajemy procesowi renowacji. W naszej ofercie znajdą Państwo antyki w stanie surowym,antyki po renowacji tradycyjnej lub redesignie w klimatach starej Francji,vintage, loftu;ciekawe projekty mebli z PRL'u w nowej modniejszej i nowocześniejszej odsłonie. WYKONUJEMY RÓWNIEŻ MEBLE OD PODSTAW, JAK I KOPIE MEBLI NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE Z wielką chęcią wyszukamy i wykonamy dla państwa przedmiot odpowiadający Państwa potrzebom i gustom.Jeśli poszukują Państwo jakiegoś mebla możemy Wam pomóc. Prosimy o kontakt mailowy ze zdjęciem lub opisem mebla a my odpowiemy czy jesteśmy w stanie zorganizować dla Państwa taki sam lub podobny przedmiot.

kontakt

  • 690631362
    INFOLINIA czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-21.30
  • kontakt@mebleartdesign.pl
    Wszelkie informacje dotyczące poszukiwanych mebli, aukcji, kupna, płatności, zwrotów,reklamacji

pozostałe informacje

ZAKUP MEBLI Transakcje przeprowadzamy sprawnie i rzetelnie dbając o życzliwą i bezkonfliktową atmosferę, na którą liczymy również z Państwa strony. Sklep internetowy Meble Art Design działa pod adresem sklep.mebleartdesign.pl oraz wystawia aukcje w serwisie allegro. ZAKUP MEBLI - AUKCJE, KUP TERAZ 1. Zamówienia są wysyłane wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto firmowe. 2. Do zamówienia na prośbę KLIENTA dołączany jest rachunek.Rachunek jest doręczany Klientowi wraz z zamówionymi towarami lub osobno listem poleconym. NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT. 3. Obowiązuje regulamin allegro Artykuł 6. również w zakresie odwoływania i zakończenia aukcji przed czasem. 4. Na wpłatę czekamy 7 dni. 5. W przypadku braku wpłaty po 6 dniach od daty zakończenia aukcji wysyłamy maila ponaglającego do uregulowania należności. Po 14 dniach w przypadku braku wpłaty zwracamy się z prośbą do Allegro o zwrot prowizji. Przypominamy, że zawierają Państwo umowę kupna, więc pochopne licytowanie nie jest najlepszym pomysłem. W sprawie nie wywiązania się z warunków umowy rozpoczynamy procedurę prawną. 6. Równie poważnie traktujemy pochopne wystawianie komentarzy neutralnych lub negatywnych bez próby wcześniejszej rozmowy z nami. Zawsze staramy się żeby nasze transakcje przebiegały z najwyższą starannością z naszej strony - zgodnie z przyjętymi zasadami i regulaminem. Pamiętajmy, że nieuzasadnione negatywne lub neutralne komentarze pociągną za sobą nasze dalsze działania sądowe - w celu ich usunięcia oraz odszkodowawcze za nieuzasadnione narażenie dobrego imienia firmy. 7. KOSZTY PRZESYŁKI pokrywa KUPUJĄCY. TRANSPORT 1. Zamówione meble wysyłamy w ciągu 2 - 31 dni roboczych od czasu zaksięgowania wpłaty. 2. Informacje dotyczące ceny i sposobu transportu umieszczamy w opisie aukcji. 3. W trosce o bezpieczeństwo Państwa przesyłek i oszczędzenia Państwu i nam rozczarowań organizujemy bezpieczny transport małymi firmami transportowymi które są osobnymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki temu mamy pewność, że meble dotrą do Państwa w stanie nienaruszonym. Jest to zadanie wymagające zorganizowania transportu zbiorczego w określony rejon kraju tak aby cena takiego transportu była atrakcyjna , niewygórowana i porównywalna z cenami firm kurierskich.Trzeba zatem troszkę poczekać aż w danym rejonie zbierze się kilku klientów do których będą dostarczane przesyłki. Prosimy o wykazanie cierpliwości gdyż czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć do 31 dni od daty zaksięgowania wpłaty. Jak tylko firma transportowa odbierze od nas przesyłkę przesyłamy informację mailem chyba że przesyłka ma dotrzeć w ciągu 2-3 dni po odbiorze od nas wtedy kontaktuje się z Państwem tylko firma przewozowa.Nie przesyłamy informacji o planowanej przesyłce ze względu na to że firma przewozowa często zmienia terminy przyjazdu do nas i nie wiemy czy po poinformowaniu Państwa termin odbioru od nas przesyłki nie ulegnie zmianie. Dokładny czas dostawy po odbiorze od nas paczki ustala już z Państwem osoba z firmy transportowej. Jeśli przesyłka jest od nas odbierana nie znaczy to , że w dniu następnym będzie u Państwa. Samochód może jeszcze jechać w inne rejony kraju po kolejne przesyłki a do Państwa dotrzeć po tygodniu lub nawet dłuższym czasie. Istnieją również wypadki losowe rzadkie ale może się zdarzyć np. awaria samochodu a firma transportowa nie dysponuje dużą flotą i przesyłka będzie dostarczona dopiero po naprawie samochodu.W takich wypadkach prosimy o wyrozumiałość. NIE ODPOWIADAMY za ewentualne opóźnienia firmy transportowej po odbiorze od nas paczki. PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje bezpośrednio U KIEROWCY podczas odbioru przesyłki. Ponieważ organizacja tego typu transportu jest skomplikowanym przedsięwzięciem logistycznym prosimy aby Państwo bezwzględnie byli gotowi do odbioru przesyłki w umówionym terminie. Szczegóły dotyczące terminu dostarczenia ustala z Państwem kierowca. Przesyłki są dostarczane również w weekendy i późnych godzinach wieczornych . Ponieważ nie jest to kurier a prywatna firma kierowca nie zostaje na miejscu tylko jedzie dalej, w przypadku gdy nie odbiorą Państwo przesyłki mimo wcześniejszych ustaleń przesyłka jedzie dalej a Państwo zostaną obciążeni kosztami ponownego jej dostarczenia. Również ze względu na możliwy długi czas oczekiwania na przesyłkę w przypadku Państwa nieobecności, wyjazdu itp. jesteście Państwo zobowiązani do poinformowania nas o tym abyśmy przesunęli termin transportu i dostarczenia przesyłki. Jeśli taka informacja do nas nie dotrze , przesyłka od nas wyjedzie i nie będzie odebrana ze względu na nieobecność również zostaną Państwo obciążeni ponownym jej wysłaniem. Prosimy również o łatwy kontakt pod podanymi do firmy transportowej telefonami- w przypadku kiedy firma nie może się z Państwem skontaktować przez kilkanaście godzin a ma dostarczyć przesyłkę również ponowne jej wysłanie będzie kosztem dla Państwa. Firma zwykle kontaktuje się na dzień do 2 przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli nie jest w stanie skontaktować się z Państwem zmienia trasę i jedzie dostarczać kolejne paczki. Dlatego jeśli często Państwo nie odbierają telefonów z różnych względów prosimy o podawanie numerów dodatkowych, które są odbierane również, kiedy jesteście np. Państwo w pracy, nie są wyciszane , wyłączane lub nie znajdują się poza zasięgiem itp. 4. Jeżeli jest to zbyt długi termin dla Państwa proponujemy odbiór osobisty lub zamówienie firmy kurierskiej we własnym zakresie. W takim wypadku biorą Państwo pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie przesyłek podczas transportu. Ponieważ cena transportu obejmuje zarówno zapakowanie jak i dostarczenie paczki, w przypadku samodzielnego organizowania transportu zostanie naliczona opłata za przygotowanie mebla do wysyłki obejmująca koszty starannego zapakowania przesyłki.Wyżej wymienioną opłatę należy przelać zanim wydamy paczkę kurierowi. Kwotę podajemy po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym z Państwem Jednak ze względu na częste uszkodzenia przesyłek nie polecamy Państwu tej formy transportu. Jeśli zdecydujecie się Państwo na tę formę przesyłki najlepiej poszukać strony w wyszukiwarce kurierzy on- line i porównać oferty wysyłek zarówno pod względem ceny jak i możliwości przesyłek wielkogabarytowych. Do tego celu będą potrzebne wymiary i waga paczki ( lub paczek -niektóre części mebli są pakowane osobno) - aby uzyskać tę informację należy wcześniej się z nami skontaktować. 5. Ze względu na znaczącą ilość uszkodzeń mebli wysyłanych firmami kurierskimi, tylko niektóre nasze meble sami wysyłamy takimi firmami. Muszą to być jednak niewielkie meble,których prawdopodobieństwo uszkodzenia jest znikome. PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje przelewem wraz z kwotą za zakupiony mebel. 6. Prosimy o otwarcie i sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera również wtedy kiedy nie są widoczne zewnętrzne uszkodzenia opakowania. Jeśli przyjmiecie Państwo przesyłkę bez zastrzeżeń bo opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń a okaże się,że zawartość jest uszkodzona będziecie państwo musieli wg. regulaminu firm kurierskich udowodnić, że uszkodzenie powstało podczas transportu. Nie muszę mówić, że firmy kurierskie robią wszystko aby nie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenie i takie reklamacje są po prostu odrzucane.Przypominamy również że kurier ma obowiązek poczekać jeśli klient chce sprawdzić przesyłkę. Reklamacje związane z uszkodzeniem mebla będą rozpatrywane tylko po spisaniu protokołu p rzez kuriera w chwili odbioru przesyłki. Protokół powinien zawierać opis uszkodzeń zarówno opakowania jeśli takie są jak i opis uszkodzeń zawartości, datę i czas dostawy. Jeśli kurier wypełni protokół odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypełnienie nowego formularza. Tylko poprawnie wypełniony protokół szkody uprawnia do reklamacji towaru. Jeśli nie dopełnią państwo obowiązku sprawdzenia przesyłki przy kurierze i spisania protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia mebla podczas transportu nie będą rozpatrywane.Pozostanie Państwu samodzielne dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej. Podkreślamy, że każdy wysłany przez nas przedmiot jest sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany.Protokół oraz zdjęcia z uszkodzeniami należy wysłać jak najszybciej mailem ,MMS-em, lub pocztą na adres korespondencyjny Meble Art Design ul.Klemensiewicza 18/39, 70-136 Szczecin. Pozwoli to nam na szybkie uruchomienie działań reklamacyjnych.Przypominamy po raz kolejny, że przyjęcie przesyłki, podpisanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu szkody powstałej w transporcie. 7. Odbiór osobisty jest możliwy w Szczecinie. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej opcji prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów. 8. W przypadku nie odebrania przez Państwa przesyłki zostaną Państwo obciążeni kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. Kwotę za zwrot przesyłki i ponowne jej wysłanie należy wpłacić na konto Sprzedającego.Przesyłka będzie wysłana ponownie dopiero po dokonaniu wpłaty.9. Jeśli dane kontaktowe Klienta ulegną zmianie klient jest zobowiązany do ich niezwłocznej aktualizacji. W przypadku niemożności skontaktowania się z klientem w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia przedmiot zamówienia ulega przepadkowi na rzecz SKLEPU, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Meble Art Design
ul. Chmielewskiego 20 c
70-028 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

 

1.Bardzo prosimy o przemyślane zakupy gdyż koszty transportu zwrotnego są pokrywane przez Was.  Prezentowane przedmioty posiadają opis, zdjęcia można też przed kupnem zadać dodatkowe pytania.

2.KLIENT może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania mu rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl  lub za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39  70-136 Szczecin przed jego upływem. Koszty zwrotu zakupionego towaru obciążają Klienta.

3.Towary zakupione w cenach promocyjnych   w ramach wyprzedaży organizowanych sezonowo, NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI.

4.Odstąpienie odumowy nie jst możliwe w przypadku mebli wykonywanych na indywidualne zamówiennie wg. specyfikacji klijenta. MEBLE wykonane na indywidualne zamówienie pod klienta nie podlegają zwrotowi.

5.Zakupiony towar jeśli jest nieuszkodzony i nie używany można zwrócić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia. Koszty transportu zwrotnego i dowozu mebla do Meble Art Design pokrywa Kupujący. Zwrot kwoty zakupu  następuje przelewem  z chwilą dostarczenia mebla i oceny jego stanu - uszkodzeń ,śladów użytkowania.  Jeśli takowe zostaną stwierdzone kwota nie zostanie zwrócona a Kupujący będzie zobowiązany do odbioru mebla lub zapłaty za przesyłkę zwrotną  w ciągu 7 dni.

Zwrot może nastąpić tylko poprzez nasz transport. Nie przyjmujemy zwrotów za pośrednictwem firm kurierskich i za pobraniem. Jeśli chcą Państwo zwrócić mebel prosimy o kontakt w celu ustalenie kiedy ktoś ze współpracujących z nami firm będzie w Państwa okolicy. Kwotę za transport zwrotny należy uregulować u kierowcy podczas odbioru od Państwa przesyłki. Przypominamy również, że meble powinny być należycie zabezpieczone do transportu - w taki 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Meble Art Design
ul.Chmielewskiego 20c
70-028 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

 

1.Gwarancja na  meble wynosi 12 miesięcy i obejmuje jedynie meble , które sprzedawane przez nas jako meble po renowacji.

2. Gwarancja obejmuję naprawę ukrytych wad przedmiotu, które powstały przed odbiorem mebla przez klienta a które ujawnią się w okresie użytkowania.

Wszelkie wady ukryte nie będące skutkiem niewłaściwego transportowania prosimy zgłaszać niezwłocznie   po otrzymaniu przesyłki lub wystąpienia wady w trakcie użytkowania w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

3.W pierwszej kolejności wyroby uszkodzone lub wadliwe zostaną odesłane do Nas celem dokonania stosownych napraw. Jeśli mebel po dokonaniu napraw nie stracił swojej wartości użytkowej jest odsyłany do Klienta.

Należy pamiętać, że w przypadku produktów unikatowych, wykonanych ręcznie, pojedynczych egzemplarzy trudnych do odtworzenia w identycznej postaci nie możemy zagwarantować, iż produkt zostanie wymieniony na taki sam, jeśli naprawa nie będzie możliwa. W tej sytuacji Meble Art Design  zaproponuje zwrot pieniędzy.

4.Uszkodzony produkt można dostarczyć osobiście ,jeśli jest przesyłany to koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Meble Art Design  natomiast pokrywa koszty odesłania naprawionego przedmiotu oraz zwraca koszty wysłania uszkodzonego towaru  jeśli reklamacja okaże się zasadna.

Reklamacje należy składać mailowo na adres kontakt@mebleartdesign.pl  w tytule wpisując REKLAMACJA lub listownie na adres korespondencyjny Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39  70-136 Szczecin. Prosimy o dokumentacje zdjęciową. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Jeśli reklamacja będzie uznana otrzymują państwo drogą mailową informacje o czasie dostarczenia osobistego mebla lub czasie transportu (dostarczenie mebla tylko za pośrednictwem wysyłanej przez nas firmy transportowej - opłata za transport u kierowcy). Czas realizacji naprawy reklamacyjnej zależy od  rodzaju uszkodzenia i ewentualnych prac  renowacyjnych. Maksymalny czas realizacji wynosi 3 miesiące od dostarczenia do nas mebla.

5. Jeżeli Klient stwierdzi niezgodność dostarczonych towarów z zamówieniem wówczas zobowiązany jest niezwłocznie wysłać zawiadomienie o zauważonych wadach  bądź niezgodności mailem na adres: kontakt@mebleartdesign.pl lub pocztą na adres: Meble Art Design Anna Włodarczyk, Meble Art Design Anna Włodarczyk ul. Klemensiewicza18/39  70-136 Szczecin.

Jeśli klient zauważy niezgodność dostarczonego towaru w chwili dostarczenia przesyłki  prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod nr. 690631362. Jeśli w trakcie rozmowy ustalimy faktyczną niezgodność Klient nie będzie zobowiązany do odbioru przesyłki i opłaty za transport.

 Jeżeli dostarczone towary są niezgodnie ze złożonym zamówieniem wyłącznie ilościowo, wówczas Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Meble Art Design o zaistniałej niezgodności, a Meble Art Design prześle Klientowi na swój koszt brakujące towary.

Meble Art Design  rozpatrzy reklamacje dotyczącą niezgodności dostarczonych towarów po odbiorze przesyłki w terminie 14 dni od zgłoszenia zawiadomienia. W przypadku uznania reklamacji towar niezgodny z zamówieniem wymieniony zostanie na właściwy ( pod warunkiem, że wcześniej wysłany towar będzie  nie uszkodzony i nie będzie nosił śladów użytkowania), a jeżeli jest to niemożliwe Meble Art Design zaoferuje do wyboru Klienta: inny towar dostępny w sklepie internetowym lub zwróci równowartość ceny zakupionego towaru. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącego niezgodności towaru , Meble Art Design pokryje koszt jego przesłania do Meble Art Design i prześle właściwy towar na swój koszt.

Gwarancja nie obejmuje:

1.Mebli , które nie są po renowacji i noszą ślady użytkowania oraz mebli oczyszczonych ze starych powłok przygotowanych do dalszych prac wykończeniowych.

1. Uszkodzeń mebla powstałych  z winy Kupującego. Należą do nich uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego montażu, nieprawidłowego ustawienia,  użytkowania, konserwacji czy przechowywania mebli. Są to m.in. wgniecenia, obtarcia, zarysowania, ślady po postawieniu gorących przedmiotów, zniszczenia powłok w wyniku używania niewłaściwych środków do czyszczenia mebli, zniszczenia wynikające z kontaktu z wodą. Ponieważ meble są wykonane z drewna  mają prawo się rozsychać mimo, że zostały poddane zostały gruntownej renowacji. Rozeschnięcia nie podlegają reklamacji zwłaszcza, że są one zwykle skutkiem warunków w jakich stoi mebel i naturalnego zachowania drewna w tych warunkach- np. trzymanie mebla w pomieszczeniu o dużej wilgotności i niskiej temperaturze zimą a latem nagrzanego i suchego. Stare meble są delikatne i prosimy wziąć to pod uwagę przed ich zakupem.

Prosimy o zapoznanie się z techniką wykończeni i metodami pielęgnacji  odpowiednimi dla określonego typu wykończenia – np. inaczej pielęgnujemy i czyścimy meble olejowane, woskowane, politurowane, lakierowane. Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.

2.   Różnica w odcieniu mebla- meble  są poddawane renowacji tradycyjnej lub malowane i patynowane ręcznie przy użyciu specjalistycznych preparatów do artystycznego malowania mebli. Ręczne malowanie oznacza, że nie ma dwóch identycznie pomalowanych mebli, dotyczy to również kompletów krzeseł. Kolor krzeseł domawianych w późniejszym czasie  ma prawo nieznacznie się różnić.

-w stosunku do tego co pokazywał monitor  ( różnica taka wynika z ustawień monitora, możliwości technicznych sprzętu, rodzaju karty graficznej itp.). Oczywistym jest, że jest to poza naszym wpływem.

3. Nierównomierne wybarwienie lub nierówności, które wynikają z naturalnych właściwości drewna.

4.   Zamki i ewentualnie jeśli są w komplecie klucze  - są to elementy, które szybko się zużywają – w większości mebli są oryginalne często bez klucza, więc nie możemy zweryfikować ich poprawnego działania. Niekiedy dodajemy klucze wzorcowe (nie oryginalne, dorobione lub pasujące do zamka klucze z późniejszego okresu). Nie wymieniamy oryginalnych zamków na nowe. Nowe mechanizmy można spotkać jedynie wtedy kiedy w zakupionym przez nas meblu do renowacji takiego zamka brakowało.

5.   Uchwytów do zawieszenia- w przypadku mebli, które możemy zawiesić (witryny, półki, szafki itp.).Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, w przypadku jego nadmiernego obciążenia w stosunku do wytrzymałości uchwytów do zawieszenia. Jeśli planują Państwo obciążyć mebel w znacznym stopniu niektóre uchwyty należy wymienić na właściwe do wagi mebla i planowanego obciążenia.

6.   Naturalne zużywanie się mebli - np. powłoki szelakowej.

7. Zainfekowanie larwami owadów – meble antyczne, które są przez nas odnawiane są chronione specjalistycznymi preparatami zarówno w celu usunięcia ewentualnych szkodników jak i w celu wykluczenia zagnieżdżenia się drzewie pasożytów.

8Tapicerka - wszelkie plamy, wytarcia, porwania, wgniecenia, marszczenia tkaniny w związku z normalnym zużywaniem się tapicerki w trakcie jej użytkowania lub powstałe z winy użytkownika.

INFORMACJE O STANIE MEBLI

Większość mebli dostępnych w sklepie Meble Art Design są to meble drewniane -stare , używane , zwykle będące antykami. Meble zostały poddane pełnej renowacji  różnymi technikami , odświeżeniu lub częściowej naprawie, mogą to być również meble przed renowacją, których stan oceniamy na dobry

Dokładamy wszelkich starań aby meble zrobione przez nas i poddane renowacji były zrobione z najwyższą starannością.

Jeśli piszemy, że mebel "jest gotowy do wstawienia" nie oznacza to, że został poddany pełnej renowacji. Stan takiego mebla oceniamy na dobry, funkcjonalny i użytkowy może on jednak posiadać jednak pewne ślady użytkowania.

Meble stare mają prawo posiadać pewne ubytki, które nie podlegają naprawie- zresztą w tym tkwi ich urok-brak efektu sztuczności . W meblach również celowo są zostawiane pewne niedoskonałości i ubytki zwłaszcza przy zastosowaniu  technik  postarzania lub w przypadku mebli, które celowo mają mieć zachowany urok starego drewna.

Z uwagi na różne oczekiwania klientów nie jesteśmy w stanie napisać w opisie wszystkiego.Przed zakupem prosimy o zapoznanie się ze  stanem mebla. Jeśli mają państwo pytania dotyczące stanu mebla lub chcą obejrzeć więcej zdjęć prosimy o kontakt mailowy i podanie numeru telefonu. Oddzwonimy do Państwa w celu udzielenia szczegółowych informacji.

Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.

W sprawach spornych obowiązuje:

Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)