BIRKENSTOCK ARIZONA BS BLUE 1005296 39 (6908414976)

zakończona
289,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • kolor: odcienie granatowego
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 39
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 1

opis

BIRKENSTOCK ARIZONA BS DRESS BLUE 1005296

Numer katalogowy: 1005296

Rozmiar: 39

EAN: 4052605931032

E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie: 7 zł
Paczka pocztowa priorytetowa: 11 zł
Przesyłka kurierska: 15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa: 17 zł

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
11,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

EGO-SPORT S.C.
ul. Wronia 3
71-221 Szczecin
Dodatkowe informacje

  • Na wszystkie produkty zakupione na naszych aukcjach "Kup Teraz" udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wady ukryte w obuwiu niezużytym. 
  • Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, obuwie po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt (za wyjątkiem reklamacji bezzasadnych). 
  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 
  • Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie nie zabrudzone oraz wywietrzone.
  • Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu. 
  • Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na nasz adres. 
  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. 
  • Reklamacji nie podlega: naturalne zużywanie się obuwia; obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji; obuwie źle dopasowane do stopy; różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry; obuwie użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem, dotyczy w szczególności obuwia halowego. 
  • W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy. 

 Reklamacja to normalna sprawa przy sprzedaży produktów. Jeśli stwierdzą Państwo niezgodności towaru z umową konsumencką, skazy itp., proszę o kontakt z nami, a gwarantujemy, że na pewno znajdziemy satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie i unikniemy niemiłych sytuacji. Możemy Państwa zapewnić, że nigdy świadomie nie wysyłamy towaru wadliwego, ale przy dużej sprzedaży może nam umknąć jakaś wada, o której nie wiemy. Staramy się dołożyć wszelkich starań, aby sumiennie i rzetelnie przeprowadzić z Państwem transakcję, o to samo prosimy Państwa. Jesteśmy tylko ludźmi i zawsze możemy się porozumieć ku obopólnemu zadowoleniu. Komentarz zawsze wystawiamy po otrzymaniu go od Państwa. 

 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  1.  imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

EGO-SPORT S.C.
ul. Wronia 3
71-221 Szczecin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony. Przelewy pieniędzy za zwrócony produkt realizujemy tylko za pomocą elektronicznych przelewów na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Nie odsyłamy pieniędzy za pomocą przekazów pocztowych. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. 

O sprzedającym

e-outlet1
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

320

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 511 705 359
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Już od 1995 roku prowadzimy sprzedaż obuwia sportowego, spełniając wszystkie normy oryginalności i jakości naszych towarów. Stawiamy na jakość najlepszych marek, dlatego sprzedajemy obuwie tylko renomowanych firm - VANS, CONVERSE, NIKE, ADIDAS, PUMA, REEBOK, FILA, TIMBERLAND, CROCS, LACOSTE i CATERPILLAR.

Zapewniamy 100-procentową oryginalność produktów.

Oferujemy na każdy sezon szeroki asortyment najciekawszych modeli z najnowszych kolekcji.

Dzięki doświadczeniu w branży, wiemy jak zaspokoić Państwa oczekiwania.

Od 2007 roku prowadzimy sprzedaż również w serwisie aukcyjnym ALLEGRO. Nasze doświadczenie daje Państwu gwarancję bezpiecznych zakupów i pewność rzetelnej obsługi po sprzedażowej, a liczba pozytywnych komentarzy potwierdza naszą wiarygodność i profesjonalizm.

Ci z Państwa, którzy zdecydują się skorzystać z naszej oferty, mogą być pewni, że zamówienie zostanie zrealizowane szybko i sprawnie i zapewne dołączą do grona naszych stałych, zadowolonych klientów.

Pozostałe informacje

WYMIANA

Rozumiemy, że mimo szczerych chęci mogą Państwo źle dobrać rozmiar butów. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt. Jeżeli jest to tylko możliwe (tzn. posiadamy dany rozmiar) istnieje możliwość wymiany butów. Koszty transportu pokrywa kupujący. Gdybyśmy nie posiadali rozmiaru na wymianę - gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów wysyłki. Pieniądze przelewamy na wskazane konto bankowe. W celu wymiany obuwia proszę zastosować się do poniższych wskazówek:

Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany oraz 15 zł na przesyłkę zwrotną. Proszę również do paczki włożyć dowód zakupu, jeśli wymiana dojdzie do skutku paragon zostanie odesłany wraz z wymienioną parą.Buty odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, ale nie informujemy o tym.

Przypominamy iż wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania. Oryginalny karton z butami powinien być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą.


WYMIANA TOWARU NA ŻYCZENIE KUPUJĄCEGO

Data: dd.mm.rrr

Imię i nazwisko osoby zamawiającej towar na Allegro (właściciela konta): ...........................

NICK (nazwa użytkownika) z Allegro: ..............................

Numer aukcji: .....................

Adres e-mail: ...........@..............

Cechy produktu, na jaki mamy wymienić odesłany towar:

Nr katalogowy lub nr aukcji: .............................

Marka i nazwa produktu oraz jego rozmiar .................................................

Inne uwagi: ...........................................................................

Towar otrzymany zwracam w stanie nienaruszonym wraz oryginalnym dowodem zakupu

...................................................................................

(podpis)