Biotrue 300 ml + pojemnik gratis ! (6541312573)

zakończona
28,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 12,90 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,90 zł
  • Przesyłka kurierska 16,90 zł
  • lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • producent: Bausch&Lomb
  • pojemność: 251 ml - 365 ml


Biotrue 300 ml + pojemnik na soczewki

W trosce o Twoje soczewki i stan Twoich oczu stworzono płyn do pielęgnacji soczewek kontaktowych dopasowany do fizjologii narządu wzroku.

Wielofunkcyjny płyn do soczewek Biotrue zapewnia naturalne nawilżenie gałki ocznej dzięki zastosowaniu substancji zwilżającej będącej również składnikiem filmu łzowego oraz wartości pH dopasowanej do odczynu prawidłowych łez.

Płyn wielofunkcyjny Biotrue ułatwia oczyszczanie soczewek, pomagając zapobiegać denaturacji pewnych białek zawartych we łzach, a także eliminuje drobnoustroje, dbając o zachowanie zdrowia.

BIOTRUE DZIAŁA JAK TWOJE OCZY !

Skład:

  • hialuronian,
  • sulfobetaina,
  • poloksamina,
  • kwas borowy,
  • boran sodu,
  • sól dwusodowa kwasu etylenodiaminotetrao­ctowego,
  • chlorek sodu



tel. 504 113 711, tel. 095 7499100 gg: 4710505 ; e-mail: sklep@intermarkt.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie soczewek kontaktowych wraz z płynem - koszt przesyłki wynosi tyle ile koszt przesyłki za płyn.
Przy zakupie więcej niż 1szt. płynu - koszt za przesyłkę każdego dodatkowego płynu 1 PLN w przypadku Poczty Polskiej.
Przy przesyłce kurierskiej - koszt przesyłki więcej niż 1-go płynu taki sam jak za 1 szt.
Zgadzam się na wysyłkę płynu na terenie Niemiec za pośrednictwem kuriera DHL. Cena wysyłki 28 zł.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Konto w serwisie Allegro.pl pod nazwą intermarkt_pl prowadzone jest przez: Krzysztofa Kowalewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą InterMarkt Krzysztof Kowalewski wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. ADRES SIEDZIBY FIRMY: ul. Pocztowa 3/13, 66-400 Gorzów Wielkopolski ADRES DO DORĘCZEŃ I ODBIORU OSOBISTEGO: ul. Prądzyńskiego 19-31 lok.8 parter, 66-400 Gorzów Wielkopolski NIP 5992015779, REGON 210447477 DANE DO PRZELEWÓW: InterMarkt: bank: Bank Zachodni WBK Konto: 80 1500 1416 1214 1002 7086 0000 Na przelewach prosimy o podanie dokładnych danych kupującego.

kontakt

  • 504113711
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
InterMarkt
Prądzyńskiego 19-31 lokal 8 a parter
66-400 Gorzów Wielkopolski
Polska
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: - pisemnie na adres: InterMarkt Krzysztof Kowalewski ul. Prądzyńskiego 19-31 lok.8 a parter 66-400 Gorzów Wielkopolski - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@intermarkt.pl. Jednocześnie w celu uniknięcia upomnienia od allegro prosimy o poinformowanie e-mailem o odstąpieniu od umowy serwisu allegro. Potwierdzenie o odstąpieniu od umowy wymagane jest również w procesie zwrotu prowizji od transakcji jaką pobiera allegro. Powyższe 2 warunki są niezbędne do uzyskania uzyskania szybkiego zwrotu całości środków. 2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to można wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): InterMarkt Krzysztof Kowalewski ul. Prądzyńskiego 19-31 lok.8 a parter 66-400 Gorzów Wielkopolski Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 3. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 4. W przypadku zakupu na aukcji innego towaru niż ten którego dotyczyła aukcja Kupujący zobowiązany jest do odstąpienia od umowy zgodnie z pkt. 1. Zwrot wpłaconych środków nastąpi po uzyskaniu akceptacji zwrotów prowizji pobranych przez allegro. W innym przypadku Kwota zwrotu będzie pomniejszona o prowizje allegro. Czas zwrotu uzależniony będzie od czasu rozpatrzenia sprawy przez allegro. W przypadku zwrotów w formie przelewu bankowego potracone zostaną koszty operacyjne w kwocie 3 PLN od każdego przelewu bankowego. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@intermarkt.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres,adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/ w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą serwisu Allegro.pl 2. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez serwis Allegro.pl Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 1.Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki (możliwa tylko dla klienta na którego zarejestrowane jest konto allegro). - Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. - Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą i płatności w systemie ratalnym za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl. 2. Termin płatności: - W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. - W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU 1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach produktu w zakładce Dostawa i płatności oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Klient kupujący kilka produktów na różnych aukcjach sprzedającego w celu wyliczenia kosztów przesyłki powinien w pierwszej kolejności dodać produkty do koszyka, wówczas zostanie mu wyliczony wspólny koszt wysyłki. 2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu: - Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. - Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. 3. Termin dostawy Produktu do Klienta podano w opisie danego produktu do którego należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki i podany jest on w dniach roboczych. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć maksymalnego terminu. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu. Przesyłki za pobraniem wysyłane są wyłącznie po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia z numeru podanego w danych allegro lub numeru odbiorcy przesyłki. Nie realizujemy przesyłek za pobraniem na aukcjach promocyjnych. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem Allegrowiczom z negatywnymi komentarzami i z ilością pozytywnych komentarzy mniejszą niż 20. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem do osób bez pełnej aktywacji konta oraz do klientów innych niż właściciele konta allegro z którego dokonano zakupu.