BIOKOMINEK wolnostojący JUNE komoda bio kominek~ (6912163471)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 50,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Jedlińsk, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • szerokość (cm): 70
  • waga (z opakowaniem): 21 [kg]
  • wysokość (cm): 59
  • rodzaj: portalowe
  • uszkodzony: nie
  • kolor: biały, czarny

opis

Oferowany produkt:

Biokominek JUNE biały stojący

Numer katalogowy:

##JUNE##

Informacje o produkcie:

  •    bezpośrednio od producenta
  •    wyposażony w bezpieczną biowkładkę
  •    nowoczesny design
  •    mobilny - możemy go przenosić w dowolne miejsce
  •    24 miesiące gwarancji

Dane techniczne:

Rodzaj paliwa: biopaliwo z biologicznego alkoholu

Waga (kg): 21

Materiał wykonania: mdf, stal malowana proszkowo

Szerokość (cm): 58,9

Wysokość (cm): 70

Głębokość (cm): 25

Kolor: biały

Rodzaj biokominka: wolnostojący

Pojemność biowkładki (l): 1,2

Czas spalania paliwa BIO-DECO: 1 l. biopaliwa

spala się od 2 do 5 godz.

(w zależności od ustawienia wielkości płomienia)

Biokominki nie uznają ograniczeń, nie wymagają skomplikowanej instalacji ani podłączenia do przewodu kominowego, są proste w montażu oraz w obsłudze, sprawdzą się zarówno w przestronnym domu, jak i mniejszym mieszkaniu. Biokominki to również doskonałe rozwiązanie na aranżację wnętrz, ponieważ bogata oferta produktów umożliwia realizację najbardziej oryginalnych pomysłów.

Wyposażenie biokominka (standard):

- Pojemnik na biopaliwo: wkład absorbujący/chłonny umieszczony w biowkładce zapewnia bezpieczeństwo użytkowania biokominka oraz wyklucza ryzyko rozlania się paliwa, nawet w przypadku przewrócenia się pojemnika. Pojemnik na biopaliwo wykonany ze stali nierdzewnej. (UWAGA!! Jednorazowo do pojemnika można wlać 50% pojemności biowkładki. Większa ilość płynu spowoduje, że płyn wyleje się po ewentualnym przechyleniu biopojemnika.)

- Rączka regulująca do pojemnika.

 

Sposób montażu:

- Wolnostojący, nie wymaga montażu, do postawienia w dowolnym miejscu.

Dostawa i płatność
od 50,00 zł

Lokalizacja: Jedlińsk, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
50,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
50,00 zł
kolejna sztuka
50,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja:

Wszystkie produkty dostępne na aukcjach allegro firmy Kratki.pl Marek Bal są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Producent udziela 2 lat gwarancji na sprawne działanie biokominka od momentu zakupu produktu. Nabywca biokominka zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją obsługi i montażu. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Kratki.pl Marek Bal
Wsola, ul. Gombrowicza 4
26-660 Jedlińsk
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE:


Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje  ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej  weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.  W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany  jest poinformować o tym Sprzedawcę. 
Reklamacja powinna zawierać:  
Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, opis wady Produktu.  Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu. 
Reklamacje należy kierować na adres:  
Kratki.pl Marek Bal,  
Wsola, ul. Gombrowicza 4,  
26-660 Jedlińsk. 
reklamacje@kratki.com  
fax 48 384 44 88 wew. 106  
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez  Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony  Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje  uznaniem reklamacji za uzasadnioną. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona  przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera  Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą  podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Kratki.pl Marek Bal
Wsola ul.W. Gombrowicza 12- Hala O
26-660 Jedlińsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY  

Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. 


Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:  


świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, umów zawartych w drodze aukcji publicznej  umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


Do skutecznego odstąpienia od umowy, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. 


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się na stronie dostępnej pod adresem: https://kratkiportal.s3.eu-central-1.amazonaws.com/2016/08/23/01-09-55/formularz-odstapienia.pdf. 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można składać mailowo na adres: internet@kratki.com lub faxem pod numer 48 384 44 88 wew. 106 lub pisemnie na adres: Kratki.pl Marek Bal, Wsola, ul.  

Gombrowicza 12- Hala O, 26-660 Jedlińsk. 


Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.  W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 50,00 PLN brutto w przypadku palety, lub 15 PLN brutto w przypadku paczki do 30kg. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

O sprzedającym
kratkipl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

793

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 48 677 86 33
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro pod nazwą Użytkownika „kratkipl” pod adresem (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=12508608&order=m) oraz „kratki_pl” pod adresem (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=649180&order=m), prowadzona jest przez firmę Kratki.pl Marek Bal, ul. Gombrowicza 4, 26-660 Jedlińsk, numer telefonu: 48 677 86 33, fax 48 370 14 44, e-mail: internet@kratki.com, NIP 796-115-80-07, REGON 670814979, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.

Zasady korzystania z serwisu Allegro, sposób zawierania umowy i przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych opisane są w Regulaminie Allegro, dostępnym pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php.

Wszelkie dane kontaktowe Sprzedawcy znajdują się na stronie oferty oraz stronie „Informacje od sprzedającego”, dostępnej pod adresem: http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/12508608/aboutSeller – dla nazwy użytkownika „kratkipl”  oraz http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/649180/aboutSeller – dla nazwy użytkownika „kratki_pl”


PŁATNOŚCI

Ceny podane na aukcjach Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. O całkowitej kwocie Zamówienia Kupujący informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia.

Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdują się na stronie oferty w zakładce „Dostawa i płatność”.

Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura lub inny dowód potwierdzający zakup Produktu).

Kupujący nie będący osobą fizyczną w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:

  • płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,
  • płatności internetowe,
  • płatność za pobraniem.

Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.

W przypadku wyboru sposobu płatności: płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy.

W przypadku wybrania sposobu płatności: płatności internetowe Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia.

W przypadku wybrania sposobu płatności: płatność za pobraniem, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż 48 godzin po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie, nie dotyczy sytuacji złożenia zamówienia w trakcie lub bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy – w takim wypadku termin obliczany jest od pierwszego dnia pracującego następującego po dniu wolnym od pracy).

W przypadku wyboru sposobu płatności: płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, płatności internetowe, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

Kupujący niebędący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Faktury przesyłane będą na wskazany przez Kupującego podczas Rejestracji adres e-mail w formie pliku PDF, umożliwiającego pobranie oraz wydruk. W przypadku chęci skorzystania przez Kupującego z formy papierowej faktur, wymagana jest pisemna dyspozycja zmieniająca niniejszy punkt.


DOSTAWA

Informacja o dostępnych sposobach i warunkach dostawy znajdują się na stronie oferty w zakładce „Dostawa i płatność”.

Kupujący może odebrać zamówione produkty za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Pekaes.

Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia. Zamówione Produkty dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszty dostawy ponosi Kupujący.

Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.


GWARANCJA

Produkty oferowane na aukcjach Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” objęte są gwarancją jakości na sprawne działanie Produktu wyszczególnionego na dokumencie zakupu. Gwarancji udziela Sprzedawca.

Szczegółowa informacja na temat warunków udzielonej gwarancji widnieje w opisie na poszczególnych stronach aukcji Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” .

Gwarancja jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu).

Okres gwarancyjny przyznany na każdy sprzedawany Produkt jest zróżnicowany – w zależności od Produktu oraz jego części składowych. Produkt może składać się bowiem z wielu odrębnych części i dla różnych części będą miały zastosowanie inne okresy gwarancji.

Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego.

Podstawę do bezpłatnego wykonania napraw gwarancyjnych stanowi karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna bez daty, pieczęci, podpisów, jak również z poprawkami dokonanymi przez osoby nieupoważnione traci ważność.

Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie po upływie okresu gwarancji.

Wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwej obsługi, magazynowania, nieumiejętnej konserwacji, niezgodne z warunkami określonymi w instrukcji obsługi i eksploatacji oraz wskutek innych przyczyn, niezawinionych przez producenta, powodują utratę gwarancji.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji za pośrednictwem serwisu Allegro (Centrum Sporów) lub wyspecjalizowanych instytucji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może ponadto złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.

Niniejszy dokument obowiązuje od dnia 10.08.2015 roku.