Biokominek czarny 900x400 z szybą ZESTAW Gratisy! (6541307434)

zakończona
359,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Jedlińsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 11.40 [kg]
  • wysokość (cm): 40
  • szerokość (cm): 90
  • rodzaj: wiszące
  • uszkodzony: nie

Oferowany produkt:

Biokominek Delta 2 czarny
400 x 900 mm
w kolorze: czarnym
+szyba + zestaw do aromaterapii + kamyki

Numer katalogowy: ##DELTA2/AROMATERAPI­A/GREENTEA##


Informacje o produkcie:
  • biokominek wiszący w kolorze czarnym
  • wyposażony w szybę
  • bezpośrednio od producenta
  • wyposażony w bezpieczną biowkładkę
  • nowoczesny design
  • aż 3 możliwości montażu
  • 24 miesiące gwarancji


Wyposażenie biokominka (standard):
Pojemnik na biopaliwo - pojemność: 1,2 l (jednorazowo napełniamy 50% pojemności)
- wkład absorbujący/chłonny umieszczony w biowkładce zapewnia bezpieczeństwo użytkowania biokominka oraz wyklucza ryzyko rozlania się paliwa, nawet w przypadku przewrócenia się pojemnika
Rączka regulująca do pojemnika Tak
Szyba do biokominka Tak
2 kołki montażowe Tak
Instrukcja obsługi Tak
Montaż:
Sposób montażu naścienny
narożny
indywidualna zabudowa
Montaż naścienny biokominek można zawiesić na ścianie przy użycu kołków montażowych
Montaż narożny biokominek można zamontować w narożniku pod każdym kątem, bez używania dodatkowych listew montażowych, które zwiększają cenę biokominka i pozwalają montować biokominek tylko pod jednym kątem
Indywidualna zabudowa wymiary wnęki pod zabudowę
(szerokość x wysokość x głębokość) 651 x 286 x 142 mm
Dylatacja bezpieczna odległość od ściany (1,5 cm) pozwala na obieg powietrza wokół biokominka, bez dodatkowych listew montażowych
Informacje dodatkowe:
Czas spalania paliwa
BIO-DECO
1 l. biopaliwa - od 2 do 5 godz.
(w zależności od ustawienia wielkości płomienia)
Waga 8,4 kg
Materiał obudowy / Kolor stal malowana proszkowo / czarny strukturalny
Materiał pojemnika na biopaliwo stal nierdzewna
Gwarancja 24 miesiące

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 48 384 44 88
    Czynne poniedziałek-piątek 8:00-18:00 i w soboty 8:00-15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach: świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego, dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, umów zawartych w drodze aukcji publicznej umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się na stronie „O mnie”, dostępnej pod adresem: https://kratki.pl/public/images/szablon/Formularz_odstapienia_Kratki_pl.pdf. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można składać mailowo na adres: reklamacje@kratki.pl lub faxem pod numer 48 384 44 88 wew. 106 lub pisemnie na adres: Kratki.pl Marek Bal, Wsola, ul. Gombrowicza 4, 26-660 Jedlińsk. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 60,00 PLN brutto w przypadku palety, lub 12 PLN brutto w przypadku paczki do 30kg. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.

reklamacje

REKLAMACJA Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę. Reklamacja powinna zawierać Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, opis wady Produktu. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu. Reklamacje należy kierować na adres: Kratki.pl Marek Bal, Wsola, ul. Gombrowicza 4, 26-660 Jedlińsk 7. reklamacje@kratki.pl fax 48 384 44 88 wew. 106 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.

pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE Sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro pod nazwą Użytkownika „kratkipl” pod adresem (http://allegro.pl/my_page.php?uid�) oraz „kratki_pl” pod adresem (http://allegro.pl/my_page.php?uid�), prowadzona jest przez firmę Kratki.pl Marek Bal, ul. Gombrowicza 4, 26-660 Jedlińsk, numer telefonu: 48 384 44 88, fax 48 370 14 44, e-mail: internet@kratki.pl, NIP 796-115-80-07, REGON 670814979, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Zasady korzystania z serwisu Allegro, sposób zawierania umowy i przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych opisane są w Regulaminie Allegro, dostępnym pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedawcy znajdują się na stronie oferty oraz stronie „O mnie”, dostępnej pod adresem: http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/12508608/aboutSeller – dla nazwy użytkownika „kratkipl” oraz http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/649180/aboutSeller – dla nazwy użytkownika „kratki_pl” PŁATNOŚCI Ceny podane na aukcjach Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. O całkowitej kwocie Zamówienia Kupujący informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia. Szczegółowe informacje o dostępnych formach płatności znajdują się na stronie oferty w zakładce „Dostawa i płatność”. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon fiskalny, faktura lub inny dowód potwierdzający zakup Produktu). Kupujący nie będący osobą fizyczną w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty: płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy, płatności internetowe, płatność za pobraniem. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 a) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 5 b) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 5 c) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż 48 godzin po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie, nie dotyczy sytuacji złożenia zamówienia w trakcie lub bezpośrednio przed dniem ustawowo wolnym od pracy – w takim wypadku termin obliczany jest od pierwszego dnia pracującego następującego po dniu wolnym od pracy). W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 5 a), b) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną. Kupujący niebędący konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.), w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Faktury przesyłane będą na wskazany przez Kupującego podczas Rejestracji adres e-mail w formie pliku PDF, umożliwiającego pobranie oraz wydruk. W przypadku chęci skorzystania przez Kupującego z formy papierowej faktur, wymagana jest pisemna dyspozycja zmieniająca niniejszy punkt. DOSTAWA Informacja o dostępnych sposobach i warunkach dostawy znajdują się na stronie oferty w zakładce „Dostawa i płatność”. Kupujący może odebrać zamówione produkty za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Raben. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia. Zamówione Produkty dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Koszty dostawy ponosi Kupujący. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Produkty wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu. GWARANCJA Produkty oferowane na aukcjach Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” objęte są gwarancją jakości na sprawne działanie Produktu wyszczególnionego na dokumencie zakupu. Gwarancji udziela Sprzedawca. Szczegółowa informacja na temat warunków udzielonej gwarancji widnieje w opisie na poszczególnych stronach aukcji Użytkownika „kratkipl”, „kratki_pl” . Gwarancja jest określona na dany okres od daty zakupu (na podstawie karty gwarancyjnej lub / z dokumentem zakupu). Okres gwarancyjny przyznany na każdy sprzedawany Produkt jest zróżnicowany – w zależności od Produktu oraz jego części składowych. Produkt może składać się bowiem z wielu odrębnych części i dla różnych części będą miały zastosowanie inne okresy gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego Produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. Podstawę do bezpłatnego wykonania napraw gwarancyjnych stanowi karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna bez daty, pieczęci, podpisów, jak również z poprawkami dokonanymi przez osoby nieupoważnione traci ważność. Uprawnienia Kupującego z tytułu udzielonej gwarancji wygasają automatycznie po upływie okresu gwarancji. Wszelkie uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwej obsługi, magazynowania, nieumiejętnej konserwacji, niezgodne z warunkami określonymi w instrukcji obsługi i eksploatacji oraz wskutek innych przyczyn, niezawinionych przez producenta, powodują utratę gwarancji. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.). POSTANOWIENIA KOŃCOWE Wszelkie spory między Stronami rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji za pośrednictwem serwisu Allegro (Centrum Sporów) lub wyspecjalizowanych instytucji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może ponadto złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Jednakże w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu w tym za pośrednictwem mediacji, właściwość Sądu określana będzie według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej. Niniejszy dokument obowiązuje od dnia 10.08.2015 roku.