BIODERMA SENSIBIO H2O płyn micelarny 500ml OKAZJA (6542127097)

zakończona
39,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: inna marka
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

BIODERMA

LABORATORIE DERMATOLOGIQUE

SENSIBIO H2O

500 ml

PŁYN MICERALNY DO OCZYSZCZANIA TWARZY
I ZMYWANIA MAKIJAŻU

DO SKÓRY WRAŻLIWEJ

TERMIN WAŻNOŚCI : 03.2017
Płyn jest nowy, oryginalny i nieużywany.

Wskazania:

Innowacyjny płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania skóry wrażliwej i alergicznej, do codziennego stosowania.

Właściwości:

Stawiając na innowacje, BIODERMA była pionierem w dziedzinie płynów micelarnych; stworzony specjalnie dla skóry wrażliwej, normalnej i suchej, płyn micelarny Sensibio H2O delikatnie oczyszcza skórę twarzy i wokół oczu, usuwa nawet wodoodporny makijaż


Micele zawarte w płynie skutecznie zmiękczają zanieczyszczenia, nie naruszając naturalnej równowagi skóry (bez mydła, fizjologiczne pH)

Łagodzące i zmniejszające przekrwienia składniki aktywne zapobiegają podrażnieniom często towarzyszącym oczyszczaniu skóry

Płyn micelarny Sensibio H2O jest doskonale tolerowany przez skórę twarzy i wokół oczu (testowany pod kontrolą okulistów)

Bezzapachowy
Nie zawiera alkoholu ani fenoksyetanolu
Butelka 500 ml

Sposób użycia:

Płyn micelarny Sensibio H2O to niezwykle łagodny płyn oczyszczający Nasącz wacik płynem micelarnym Sensibio H2O i oczyść skórę twarzy i wokół oczu i/lub usuń makijaż
Powtarzaj te czynności do chwili, kiedy wacik będzie czysty
Płyn micelarny Sensibio H2O nie wymaga spłukiwania, ale niezbędne jest osuszenie skóry- delikatnie osusz skórę, przykładając do twarzy czysty ręcznik bawełniany
Płyn micelarny Sensibio H2O można stosować codziennie- rano i wieczorem

ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE, ZA WYSYŁKĘ KURIEREM (POCZTEX Ekspres 24) LUB PRZEZ PACZKOMATY 24/7 PŁACISZ TYLKO RAZ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ I RODZAJ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW !!! PRZY WYSYŁCE POCZTEX KURIER48 ZA KAŻDY DODATKOWY PRZEDMIOT MUSISZ DOLICZYĆ DODATKOWO 0,50 ZŁ !!!
Koszt wysyłki pobraniowej kurierem POCZTEX Ekspres 24 wynosi 22 zł, a przez PACZKOMATY 24/7 wynosi 15 zł !!!

Odbiór osobisty możliwy w siedzibie firmy po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu !!!

Wystawiam Faktury Vat na życzenie kupującego.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 77 1140 2004 0000 3102 4495 1476
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Sprzedający na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych (rękojmia). Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego za wady (rękojmia). Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych, serwisowych i nie udziela dodatkowych gwarancji na sprzedawane rzeczy. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów W celu realizacji uprawnień z tytułu rękojmi Konsument zobowiązany jest najpierw telefonicznie lub mailowo poinformować Sprzedającego o tym fakcie, niezwłocznie po wykryciu wady Produktu. Po poinformowaniu Sprzedającego o fakcie uzasadniającym złożenie reklamacji, Kupujący dołącza do odsyłanego produktu lub wysyła na adres / adres e-mail Sprzedającego pismo reklamacyjne zawierające następujące dane: -pełne dane osobowe Konsumenta; -numer Zamówienia; -przyczynę i opis reklamacji; -żądanie wymiany produktu na nowy lub żądanie zwrotu pieniędzy; -dane właściciela i nr rachunku bankowego Konsumenta, na który maja zostać zwrócone pieniądze. Sprzedający w terminie 14 dni ustosunkuje się do roszczeń Konsumenta. Po upływie tego terminu uważa się, że Sprzedający uznał za uzasadnione złożone oświadczenie lub żądanie Konsumenta. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedającego. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedającego zgodnie z procedurą reklamacyjną. Reklamowany Produkt powinien być zabezpieczony tak, aby nie uległ dalszemu zniszczeniu i w ten sam sposób, w którym został do Kupującego wysłany.

pozostałe informacje

REGULAMIN COSMETICS2007