BIEL/FUKSJA -PRZEPIEKNA SUKNIA KOKARDA 128/134 (6541697550)

zakończona
189,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: SZYBKA WYSYLKA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 128 [см]
  • wiek dziecka: 8 lat +
  • kolor: inny kolor

Strona o Mnie.

Zobacz moje komentarze.

Dodaj mnie do ulubionych.

Zadaj pytanie sprzedajacemu.

Zapraszam na inne moje aukcje.

juli_kori@poczta.onet.pl

Tel. kom. : 665069240

Gadu-Gadu: 16223721

Info :

FIRMA JULI-KORI

NIP:883-164-06-86

Przed zakupem proszę o zapoznanie się z zasadami jakie panują na moich aukcjach, dokonanie zakupu jest jest równoznaczne z akceptacją moich zasad!!! STRONA O MNIE

Paczka - 15 zl

Pobranie - 20 zl

Za pobraniem

Wpłata na konto

MultiBank

03114020170000410211703792

Niesamowicie piękna kreacja

Prawdziwe dzieło sztuki z unikatowej ekskluzywnej kolekcji Nowa, oryginalna, z USA Idealna na specjalną uroczystość, urodzinowe przyjęcie, ślub czy pamiątkowe zdjęcie jedyna i niepowtarzalna

Przepiękna i efektowna suknia uszyta z satyny i tiulu w kolorze białym oraz satynowej szarfy w kolorze fuksji.

W pasie ozdobna satynowa szarfa w kolorze fuksji.

Dól sukni uszyty jest z czterech warstw materiału.

2 wierchnie warstwy - tiul

Trzecia warstwa - satyna

Spodnia warstwa - podszewka ma doszytą usztwyniajacą siateczkę, która dodaje sukni objętośći

Z tyłu suknia zapinana jest na guziczki i zapinana ozdobną satynową szarfą z dwoma kwiatmi, które dodaja sukni niepowtarzalnego uroku

rozmiar 8- 128/134 cm długść całkowita sukni (mierzona od ramienia)OK 100 cm szerokość w pasie 65 cm szerokość pod paszkami 68cm



SUKNIA KOLORZE BIAŁYM Z SZARFA W KOLORZE FUKSJI DOSTĘPNA OD RĘKI!!

KOLORY PONIŻEJ NA INNYCH MOICH AUKCJACH I NA ZAMÓWIENIE !!

CZAS OCZEKIWANIA NA SUKNIĘ NA ZAMÓWIENIE OK 14 DNI ROBOCZYCH
ZAMAWIAM PO ZAKSIĘGOWANIU PRZELEWU NA KONCIE

DOSTĘPNE KOLORY NA ZAMÓWIENIE!!!

Zapraszam na inne moje aukcje

JEŻELI SUKNIA KTÓRĄ KUPIŁEŚ NIE BĘDZIE PASOWAŁA NA TWÓJĄ CÓRCIĘ - BĘDZIE ZA DUŻA LUB ZA MAŁA (KUP TERAZ) MOŻESZ WYMIENIĆ JĄ NA INNĄ LUB JĄ ODESŁAĆ A JA ZWRÓCĘ CI PIENIĄŻKI ZA SUKNIĘ


@AuctionCreator JULI_KORI

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u JULI_KORI za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
 
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: juli_kori@poczta.onet.pl 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę. 6. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: Agnieszka Lis Śnieżna 10 57- 300 Kłodzko 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 6. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu.

pozostałe informacje

Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy JULI_KORI prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu i portalu aukcyjnego Allegro.pl na podstawie niniejszego Regulaminu Firma JULI_KORI nie jest importerem towarów wystawionych na aukcjach jest jedynie pośrednikiem między zbywcą a kupującym. JULI_KORI jest przedstawicielem zagranicznych dystrybutorów oraz producentów odzieży. Wszystkie prezentowane ubranka są fabrycznie nowe, sprowadzone bezpośrednio od zagranicznego producenta z Chin i USA i dostępne od ręki, chyba że w opisie aukcji jest zaznaczone inaczej 2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wyjątek stanowią towary wyświetlone na aukcjach Sklepu, z wyraźnie zaznaczoną w opisie wadą fizyczną. Przedmioty te można nabyć w niższej cenie. Zamówienia 1. Zamówienia można składać w następujący sposób: poprzez system zamówień portalu Allegro.pl . 2. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć, że Pracownik Sklepu będzie kontaktować się telefonicznie w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości. 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem platformy Allegro.pl, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. 4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na aukcjach internetowych Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy. 5. W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie Klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Sklepu. 6. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sklep również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. 7. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Dokładny opis procedury reklamacyjnej znajduje się w §6 niniejszego regulaminu. Płatności 1. Klient ma do wyboru formy płatności: płatność przelewem (przedpłata), płatność elektroniczna za pośrednictwem PayU S.A. (elektroniczna). 2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia. 3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 4. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie. Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej. 2. Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.