BIAŁY PODZIĘKOWANIA gości CHRZEST roczek MAGNES (6950720678)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,19 zł
z 500 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Chełmża, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni

BIAŁE MAGNESY PODZIĘKOWANIA dla GOŚCI

Miły gest wdzięczności za przybycie względem zaproszonych gości na daną uroczystość.

Drewniany magnes uwieczni tę chwilę i na długo pozostawi ją w pamięci najbliższych.

Wykonany z płyty brzozowej surowej lub dekoracyjnej 3mm.

Oferta dotyczy dekoracji surowej, nie malowanej.

Cięta laserowo.

Z tyłu przyklejony jest magnes.

UWAGA

W TEJ AUKCJI KUPUJESZ MAGNESY W KOLORZE BIAŁYM (zdjęcie obok).

Zdjęcia ze sklejki brzozowej są tylko prezentacją produktu.

 

Wymiar 7x7cm

 

W CENĘ WLICZONY JEST INDYWIDUALNY GRAWER. MOŻESZ DODAĆ KRÓTKI TEKST LUB POZOSTAWIĆ TEN PRZYKŁADOWY.

PAMIĘTAJ ABY PODAĆ WSZYSTKIE DANE W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY.

ZWRACAJ UWAGĘ NA POLSKIE ZNAKI I POPRAWNĄ PISOWNIĘ.

Po zakupie podaj:

- wybrany rodzaj sklejki

- imię, datę, krótki tekst lub pozostaw ten przykładowy

Układ treści na magnesie oraz rodzaj czcionki może się różnić w zależności od długości indywidualnych personalizacji i możliwości ich układów na magnesie.

UWAGA

W TEJ AUKCJI KUPUJESZ MAGNESY W KOLORZE BIAŁYM (zdjęcie obok).

Zdjęcia ze sklejki brzozowej są tylko prezentacją produktu.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u lovedekor_pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 36 2490 0005 0000 4000 2804 9174
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni roboczych
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 9 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
PACZKA W RUCHu 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 9-10 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wybierając opcję dostawy Inpost lub Ruch prosimy wziąć pod uwagę brak terminowości dostaw tych przewoźników.

Inpost zgodnie z ich regulaminem deklaruje D+1 w dni robocze, co nie jest terminem gwarantowanym w rozumieniu prawa pocztowego.
Ruch zgodnie z ich regulaminem dostarcza przesyłki najpóźniej w 4 dniu roboczym następującym po dniu nadania przesyłki.

Nie zawsze deklarowany czas dostarczenia pokrywa się z rzeczywistym.
Wystawiam fakturę bez VAT

dane sprzedawcy

AlleDetal
Pluskowęsy 6
87-140 Chełmża
NIP: 8792344066
REGON: 340561695

Ciesz się w życiu drobiazgami.

Kiedyś spojrzysz za siebie i zobaczysz, że były to rzeczy wielkie.


My trzymamy się powyższego i z wielkim zamiłowaniem tworzymy dla Was różne dekoracje do domu i ogrodu. Znajdziecie u nas podziękowania dla gości, księgi gości, prezenty dla najbliższych, życzenia, pamiątki, dekoracje domu jak napisy, ramki na zdjęcia, zawieszki, dodatki do wnętrz i wiele innych. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, która nieprzerwalnie się poszerza i dostosowuje do Waszych potrzeb.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Kupując u nas godzisz się na poniższe warunki realizacji:

- wysyłamy 3 emaile (potwierdzenie transakcji, potwierdzenie księgowania, potwierdzenie wysyłki). Ze względu na ogrom zamówień pierwszeństwo ma ich realizacja, stąd prosimy o zminimalizowanie swoich zapytań i wysyłanie tylko takich, na które nie ma odpowiedzi w aukcji. Dziękujemy.

- w każdej z aukcji podany jest czas realizacji. Kupując w danej aukcji godzicie się na ten czas, zatem prosimy o nie zaniżanie nam oceny "w złości", gdyż kupując musieliście się liczyć z zapowiedzianym czasem i należy brać go pod uwagę dokonując zakupu.

- wysyłki staramy się realizować od poniedziałku do czwartku. Naszym celem jest jak najbardziej zminimalizować ryzyko uszkodzeń w drodze do Państwa.

- w okresie przedświątecznym mimo, że nie jest to obowiązkowe zalecamy sprawdzanie zawartości paczki w obecności przewoźnika.

- w przypadku niezadowolenia z towaru bardzo prosimy o nie wystawianie nam niepochlebnej opinii (chyba że już naprawdę wyczerpiecie wszystkie inne drogi porozumienia z nami :-) ). Apelujemy o świadome kupowanie, czyli korzystanie ze swoich praw konsumenta. Każda sytuacja jest do rozwiązania - spróbujmy poszukać złotego środka. Jest to dużo przyjemniejsze niż bezsensowne potyczki i pretensje. 


Uwaga, wybierając opcję dostawy Inpost lub Ruchem prosimy wziąść pod uwagę możliwość wydłużonej realizacji zamówienia ze względu na nieterminowe doręczenia przesyłek przez tych przewoźników. Nie zawsze deklarowany czas przewoźnika pokrywa się z rzeczywistym. Deklaracje przewoźników: - regulamin Inpost: "Deklarowany czas doręczenia przesyłki to D+1 w dni robocze (co nie jest terminem gwarantowanym w rozumieniu prawa pocztowego)." - regulamin Ruch: "Operator dostarcza przesyłki do Punktu wskazanego przez Nadawcę najpóźniej w czwartym dniu roboczym następującym po dniu nadania Przesyłki. Lista i  mapa  Punktów dostępne są na Stronie WWW."


Cenimy sobie konstruktywną krytykę. Wierzymy, że po drugiej stronie monitora są ludzie a nie ludziska. Każda Wasza uwaga (najlepiej na email lovedekor@wp.pl) jest dla nas istotna. 

 Tworzenie dekoracji, które Wy kupujecie daje nam wiele satysfakcji. A jeszcze więcej, gdy wiemy, że wywołaliśmy nimi radość.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AlleDetal
Pluskowęsy 6
87-140 Chełmża
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia  kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o  odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

• pisemnie: Pluskowęsy 6, 87-140 Chełmża;

• mailowo: lovedekor@wp.pl;


Możesz skorzystać z dołączonego przykładowego wzoru formularza.


 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

•  dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc  zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od  objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony  – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

• dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:

•  Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: Pluskowęsy 6, 87-140 Chełmża.

•  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

•  Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego  płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe  koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które  obowiązany jest ponieść konsument:

• Jeżeli konsument wybrał  sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

• Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki  od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

•  świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną  zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci  prawo odstąpienia od umowy;

• w której przedmiotem świadczenia  jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji  konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

•  w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w  zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• w której  przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

•  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

•  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
AlleDetal
Pluskowęsy 6
87-140 Chełmża
PL
Dodatkowe informacje

 Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu  rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży  zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca  2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie  Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176  ze zm.). 


Naszym obowiązkiem jest dostarczenie towaru bez wad. Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi do dwóch lat od momentu wydania rzeczy Kupującemu.


Reklamację możesz złożyć m.in. :

 - pisemnie na adres: Pluskowęsy 6, 87-140 Chełmża;

 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lovedekor@wp.pl


W przypadku odstąpienia od umowy  jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba  że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o  konieczności poniesienia tych kosztów. 

 W przypadku reklamacji pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: Pluskowęsy  6, 87-140 Chełmża. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób  jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione,  Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się  znajduje. 


Postępowanie reklamacyjne będziemy się starać zakończyń jak najszybciej, nie w dłuższym terminie niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

• Zgodnie z art. 558 § 1  Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za  Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

•  Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na  Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z  Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia  Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za  utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do  przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie  przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

zczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod  adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy  Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub  adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o  rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej  informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w  sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego  ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez  Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych  należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie  Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod  adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii  konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach  8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod  adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR  stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem  kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do  pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem  internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.