Biały Jeleń PRObiotic emulsja do higieny intymnej (6911202593)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,80 zł
z 21 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,20 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,00 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: SOSNOWIEC, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Biały Jeleń PRObiotic

emulsja do higieny intymnej

Hipoalergiczna, specjalistyczna emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń PROBIOTIC utrzymuje higienę i pielęgnuje miejsca intymne, utrzymuje naturalną równowagę immunologiczną skóry miejsc intymnych, zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewnia komfort i długotrwałą świeżość, łagodzi objawy podrażnień typu pieczenie i świąd.

Poj. 265 ml

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: SOSNOWIEC, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u abcuroda1 za co najmniej 399,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Paczka48
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
20,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
20,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Rosja
pierwsza sztuka
20,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Abc-Uroda.com
Rydza Śmigłego paw.nr 52
41-219 SOSNOWIEC
woj. śląskie

  • wtorek - piątek 10:00 - 14:00
  • sobota 10:00 - 12:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktówznajdujących się w sklepie.

Widoczna w okienku wartość "1" jest nieaktualna. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Abc-Uroda.com
Rydza Śmigłego paw.nr 52
41-219 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

 RĘKOJMIA

  • Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  • Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
  • W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  • Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
  • - złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  • Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  • Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
  • - żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • - żądać usunięcia wady.
  • Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  • Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  • W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
  • Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającegodostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny,a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §4.
  • Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  • Sprzedającyw terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
  • - oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny,
  • - oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
  • - żądania wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • - żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

  • Sprzedającyodpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  • Roszczenie Konsumentao usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat odmomentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.
  • W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
  • W terminach określonych w §4 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  • W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
  • Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi zawady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §4z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
  • Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsumentzłożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
  • Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Abc-uroda.com
Rydza Śmigłego paw. nr52
41-219 Sosnowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
abcuroda1
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1805

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 503918368
poniedziałek
zamknięte
wtorek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Abc-uroda.com

41-219 Sosnowiec

ul. Rydza Śmigłego paw.nr52

Pozostałe informacje

email: zamowienia@abc-uroda.com
telefon: 503918368