białe złoto pierścionek 14K cyrkonie - pb477cy/14 (6931099712)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
629,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna gratis
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kamień : cyrkonia
  • materiał: złoto, złoto białe
  • rodzaj: klasyczne, wyrób jubilerski

+48 607 320 630

rokarte@rokarte.pl

Poniedziałek-piątek 9:00-18:00

Sobota 9:00-14:00

ZŁOTY PIERŚCIONEK ROKARTE

MODEL: pb477cy/14



masa przybliżona (gram): 2,000 - 2,300
próba złota: 585 / 14K
kolor złota: białe
kamienie: cyrkonie
wymiary kamienia głównego: 7 x 5 mm
wymiary korony: 10 x 8 mm
rozmiary: 11,12, 13, 14, 15,16, 17, 18, 19, 20... dopasujemy na życzenie

realizacja zamówienia: do 3 dni roboczych - jesteśmy producentem

ROKARTE Katarzyna Karkutt-Miłek


ul.Łagiewnicka 54/56 lok.318
91-463 Łódź


REGON: 100888100
NIP: 8291524248


e-mail: rokarte@rokarte.pl

Tel. 607-320-630



Zobacz inne nasze wyroby
Panel aukcji dostarcza UltraPanel
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02 1140 2004 0000 3702 6985 0492
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Niemcy 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Wielka Brytania 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Czechy 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Irlandia 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni roboczych
Słowacja 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Szwecja 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni roboczych
Holandia 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Litwa 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Norwegia 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Włochy 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni roboczych
Francja 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Belgia 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Dania 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Hiszpania 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-11 dni roboczych
Austria 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku wysyłki za granice Polski, koszt przesyłki będzie ustalony indywidualnie.
W tym wypadku koszt przesyłki ponosi kupujący.
Nie wysyłamy paczek za granice Polski za pobraniem.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek
Łagiewnicka 54/56 lok. 318
91-463 Łódź
NIP: 829-152-42-48
REGON: 100888100

Witaj, kupiłeś przedmiot:   Jeżeli Masz możliwość to skorzystaj z płatności  "PayU" jeżeli nie to bardzo prosimy o dokonanie wpłaty na rachunek podany pponiżej.  Proszę podać w tytule przelewu nr aukcji, oraz swój nick, zapobiegnie to ewentualnym pomyłkom. Przedmiot zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie o czym poinformujemy e-mailem Dziękujemy za zakupy naszym sklepie i zapraszamy ponownie. zespół Rokarte


02 1140 2004 0000 3702 6985 0492

Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek

Łagiewnicka 54/56 lok. 318 

91-463 Łódź 

REGON: 100888100 

NIP: 829-152-42-48

pozostałe informacje

Klient ma prawdo do wyboru następujących form dostarczenia towarów: 1) przesyłka kurierska 2) przesyłka pocztą polską. § 10 Koszty dostarczenia towaru ponosi Klient, przy czym koszty te są podawane w Sklepie Internetowym przy składaniu zamówienia oraz w zakładce "cennik dostaw". § 11 Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru formy płatności innej, niż płatność za pobraniem, jest uprzednie dokonanie płatności za zamówiony towar. § 12 Sprzedawca dostarcza towar Klientowi wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży towarów, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury. Prośbę o fakturę VAT należy wpisać w rubrykę „uwagi” po dokonaniu zakupu lub bezpośrednio na adres e-mail: rokarte@rokarte.pl § 13 Czas realizacji zamówienia na towary zamówione w Sklepie Internetowym wynosi nie więcej niż 10 dni roboczych, z zastrzeżeniem dłuższego terminu w przypadku zamówień indywidualnych. Termin na dostawę towaru biegnie od dnia wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Przesyłając do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, Sprzedawca może poinformować Klienta o przewidywanym terminie dostawy. § 14 Sprzedawca informuje, że każdy z prezentowanych w Sklepie internetowym wyrobów jest niepowtarzalny i może różnić się nieznacznie od innych egzemplarzy, w szczególności masą wyrobu (dla przykładu ze względu na rozmiar lub rodzaj użytych kamieni szlachetnych), w tym poszczególnych elementu biżuterii. Powyższa okoliczność wynika z faktu, że wyroby Sprzedawcy w znacznej mierze wykonywane są ręcznie. § 15 Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Prawo odstąpienia od umowy § 16 Klient, będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może zwrócić zakupiony w Sklepie Internetowym towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Odstąpienie od umowy sprzedaży towarów może zostać dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, umowę sprzedaży towarów uznaje się za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. § 17 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów: 1) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 4) zawartej w drodze aukcji publicznej. § 18 W przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. § 19 Sprzedawca zwróci Klientowi należność za odesłany przez Klienta towar, w tym koszty dostarczenia towaru, w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwrotnie towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: ROKARTE Katarzyna Karkutt-Miłek ul.Łagiewnicka 54/56 lok.318 91-463 Łódź Tel. 607-320-630 e-mail: rokarte@rokarte.p l Ja/My(*) ................................................................................ niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży Następujących rzeczy(*)................................................................................................... umowy dostawy następujących rzeczy(*)....................................................................................umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) ............................................................................................................... Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ......................../......................... Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ................................................................................................................................. Adres konsumenta(-ów) ................................................................................................................................................ Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ................................................................ Data ....................................................... (*) Niepotrzebne skreślić. 1. Firma Rokarte Katarzyna Karkutt - Miłek zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis. 2. Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom oraz osobom trzecim. 3. Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Rokarte - Katarzyna Karkutt - Miłek
Łagiewnicka 54/56 lok. 318
91-463 Łódź
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

   Prawo odstąpienia od umowy  § 16   Klient,  będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta, może zwrócić zakupiony w Sklepie Internetowym towar bez  podania przyczyny i ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów zgodnie z art. 27  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Odstąpienie od umowy  sprzedaży towarów może zostać dokonane poprzez wypełnienie formularza  odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, stanowiącego Załącznik nr 1 do  Regulaminu. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od  otrzymania towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się  od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje  wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od  objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku  odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, umowę sprzedaży towarów uznaje  się za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od  umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.  Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o  odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy  inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek  zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie upoważnionej przez  Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od  dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi tylko bezpośrednie  koszty zwrotu towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób  wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania towaru.  § 17   Prawo  odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach określonych  szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów: 1)      świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 2)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 3)      w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami, 4)     zawartej w drodze aukcji publicznej.  § 18   W  przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży  towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę  usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie  zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia  od umowy.  § 19   Sprzedawca  zwróci Klientowi należność za odesłany przez Klienta towar, w tym  koszty dostarczenia towaru, w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia  Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów.  Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na  inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Klienta do chwili otrzymania  zwrotnie towarów lub dostarczenia przez  Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek
Łagiewnicka 54/56 lok. 318 bud.A
91-463 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje 1. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ROKARTE Katarzyna Karkutt-Miłek ul.Łagiewnicka 54/56 lok.318 91-463 Łódź Tel. 607-320-630 e-mail: rokarte@rokarte.pl. Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jest producentem wybranych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W odniesieniu do towarów, których producentem nie jest Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek , producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie gwarancją Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako sprzedawcy. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Postanowieniea końcowe 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Na nasze produkty, udzielana jest dwuletnia gwarancja. Warunkiem jest dowód zakupu, tzn. paragon lub faktura vat. Szczegóły znajdują się w zakładce "Warunki reklamacji"