Biała Perła ProPerio DZIĄSŁA tylko 15,99 wysyłka (6542547836)

zakończona
12,05 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]


© PanelReklamowy

Biała Perła

ProPerio Zdrowe Dziąsła

Enzymatyczno-ziołowa pasta do zebów z dodatkiem cynku

pasta do zębów 75 ml

Opis działania:

Pasta Biała Perła ProPerio jest dedykowana osobom mających problemy z wrażliwymi zębami i dziąsłami, a pragnącymi wybielić zęby. Pasta jest oparta na enzymatyczno-ziołowe­j formule ochronnej dziąseł i wybielania zębów. Pasta zapewnia trzykierunkowe działanie:

bakteriostatyczne - enzymy takie jak Glucose Oxydase, Amylase, Amyloglucosaide zmniejszają i utrudniają rozwój bakterii wywołujących stany zapalne,

łagodzące podrażnienia- za które odpowiada Salvia officinalis extract i Bisabolol, czyli aktywny składnik rumianku,

wzmacniające - ziołowe składniki aktywne wzmacniają dziąsła.

Zawartośc fluoru 1300ppmF

Pasta Biała Perła Properio zapewnia codzienną pielęgnację całej jamy ustnej: zębów, dziąseł i języka. Pasta może być stosowana 2 razy dziennie i ma postać delikatnego żelu. Przy używaniu pasty jest zalecane stosowanie miekkiej lub bardzo miękkiej szczoteczki do zębów.

Stosowanie:

Szczotkować zęby miękką lub średnią szczoteczką dwa razy dziennie. Pasta może być stosowana na szczoteczki elektrycznej

Skład:

Aqua, Sorbitol, Glycerin, Silica, Cellulose Gum, Sodium Citrate, Sodium Lauryl Sulfate,Mentha Piperita Oil, Potassium Nitrate, Sodium Saccharin,Citrus Limon Peel Oil, Sodium Fluoride, Xanthan Gum, Glucose Oxidase, Menthol, Amylase, Amyloglucosidase, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Salvia Officinalis Extract, Bisabolol, Agrimonia Eupatoria Extract, Methylparaben

Producent:

Vitadirect

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 17 1140 2004 0000 3902 7561 3088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 573-398-447
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-18:00

reklamacje

Procedura reklamacyjna 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ringo@all4you.strefa.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.