BEZRĘKAWNIK / KAMIZELKA FUTERKOWA ROZMIAR 44 / XXL (6912023204)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,80 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Oława, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 44 (XXL)
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: inny wzór
  • kaptur: bez kaptura
  • kolor: biel, czerń

opis



© PanelReklamowy




DUŃSKA MARKA JEST CENIONA ZA NADZWYCZAJNĄ JAKOŚĆ ODZIEŻY.

Kolekcje to odzież zaprojektowane tak, aby podkreślić kobiece kształty niezależnie od ich rozmiaru.


KAMIZELKA FUTERKOWA

Zapinana na haftki
Wykonane z wysokiej jakości materiałów
Świetne do codziennych stylizacji
W pasie wiązana paskiem z eko-skóry


Rozmiar: 44

Kolor: biało-czarny

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u LatinaButik za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
9,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka:
12,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
8,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Regulamin sklepu internetowego 

Sklep internetowy Latina Butik, prowadzony jest przez firmę Intertel, wpisaną przez Prezydenta Miasta  Wrocławia do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy  znajduje się w Oławie.

Regulamin zakupów

1. Sklep Latina Butik prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. 

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie Latina Butik są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronie są  cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji  jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez  Klienta.

4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy faktury VAT.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i  firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w  cenniku dostawy.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

a. Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym  sklepie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego.  Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy  realizujemy zamówienie.

b. Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru.

c. Płatność online PayU

7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, Latina Butik zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

Przy niektórych towarach/usługach podany jest czas realizacji  zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa  od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu  należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.

Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Latina Butik  nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się  przez Pocztę Polską i firmę kurierską z umów obsługi przewozowej i  pocztowej.

8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z  pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu  realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać  doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę  albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają  nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z  określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia  ceny albo może odstąpić od umowy.

9. Sklep  ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu  zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała  dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy  termin ten może zostać wydłużony.

10. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od  momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie  przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy  produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar  będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych  od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to  możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub  zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

11. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta  wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do  klienta ponosi sklep.

12. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych  praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni  od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez  podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad  wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W  razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a  konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie  towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w  stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach  zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym,  nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt  oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania  w celu obejrzenia towaru. Zgodnie z ustawą,  możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz  zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez  konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z  wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na  adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki  zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy  oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni  roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww.  wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia  zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać  podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni  roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

13. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy  produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia  zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy  sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W  szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na  przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona  uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować  przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz  skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia  sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy  odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń  Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

14. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu  nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając  zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach  sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w  opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas  pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście  przewozowym przesyłki.

15. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby  opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były  zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne  podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego  producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane  techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w  dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z  rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia  od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od  umowy zawartej na odległość.

16. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

RADOSŁAW ROGALSKI
IWASZKIEWICZA 9
55-200 OŁAWA
Dodatkowe informacje

 

Intertel  Radosław Rogalski jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego  konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi  za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje,  wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na  podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na  latina.butik.allegro@gmail.com
Intertel  Radosław Rogalski  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w  terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym  okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Nieprawidłowości  związane z zakupionym produktem, Klient może zgłaszać pisemnie na  adres: ul. Iwaszkiewicza 9, 55-200 Oława, lub mailowo pod adres:  latina.butik.allegro@gmail.com

W  reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres, numer  zamówienia, numer konta bankowego i właściciela rachunku. W przypadku  rozpatrzenia reklamacji pieniądze zostaną zwrócone na konto.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RADOSŁAW ROGALSKI
IWASZKIWEICZA 9
55-200 OŁAWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący