bezprzewodowy licznik Sigma Sport BASE 1200 WL (6483857187)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,00 zł
z 10 kompletów
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • typ: bezprzewodowy
  • stan: nowy
strona o mnie inne nasze aukcje kontakt
mBank

77 1140 2004 0000 3502 3109 2890

Baltrade sp. z o.o.
al. Gen. J. Hallera 132
80-416 Gdańsk

W tytule przelewu prosimy
podać login Allegro!
bezprzewodowy licznik / komputer rowerowy Sigma Base BC 1200 WL
[!hurtid=14153!/]
EAN: 4016224019601
[!ean=4016224019601!­/]
kod producenta: 01960
[!manufacturerscode=­01960!/]

nowy model z odświeżonej serii Baseline
niezawodny licznik renomowanego producenta!
duży i czytelny wyświetlacz
intuicyjna obsługa
łatwe resetowanie i zmiana ustawień
możliwy montaż na mostku kierownicy





Wersja bezprzewodowa.

Nowy model z odświeżonej serii Baseline. Duży, czytelny wyświetlacz o wysokim kontraście i intuicyjna obsługa zaspokoją potrzeby każdego rowerzysty.

Instrukcja w języku polskim. 24-miesięczna gwarancja.

Oryginalnie, fabrycznie zapakowany komplet: licznik, uchwyt na kierownicę, bezprzewodowy czujnik prędkości, magnes i elementy montażowe.

Łatwy i szybki dostęp do wszystkich funkcji licznika.

Możliwość szybkiego resetowania wartości.

Łatwy i szybki montaż, także na mostku kierownicy!

Wodoodporna obudowa.

Licznik przechodzi w stan czuwania po 5 minutach nieaktywności. Wybudzenie licznika wymaga wciśnięcia głównego przycisku.

Zasilany dwiema bateriami CR2032 (w komplecie).

Funkcje prędkości Funkcje czasu Funkcje dystansu
•prędkość aktualna (km / mile)
•prędkość średnia
•tendencja prędkości
(porównanie średniej z aktualną)
•prędkość maksymalna
•zegar
•czas dzienny
•całkowity czas przejazdów
•dystans dzienny
•całkowity przejechany dystans
Pozostałe funkcje Dodatkowe informacje
•termometr
•ustawienie kontrastu (3 poziomy)
•resetowanie pojedynczych funkcji
•prosta konfiguracja
•oszczędzanie baterii (czuwanie)
•menu w siedmiu językach




Sprawdź inne nasze aukcje - za wysyłkę płacisz tylko raz!
Akumulatorki

Ładowarki do akumulatorków

Baterie specjalistyczne i słuchowe

Karty pamięci, pamięci pendrive

Pełen regulamin zakupu naszych towarów na Allegro znajdziesz tutaj .
xxxkategoriayyylatar­kizzz
Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów (zdjęć, kodu HTML, opisów itp.) znajdujących się na tej stronie bez zgody firmy Baltrade jest zabronione!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 77 1140 2004 0000 3502 3109 2890
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy jednoczesnym zakupie większej liczby przedmiotów z naszych aukcji za wysyłkę zawsze płacisz tylko jeden raz!!!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Konto everactive zarejestrowane w serwisie Allegro.pl prowadzone jest przez firmę: Baltrade sp. z o.o. al. Gen. J. Hallera 132 80-416 Gdańsk tel.: 58 552-20-20 NIP 584-02-02-116 REGON 190945517 K.R.S. 0000599859 Nr GIOŚ E0006872WBW Rejestr Przedsiębiorców - Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Główny zakres działalności gospodarczej wg PKD: 4690Z

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania towaru. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Przykładowy wzór oświadczenia: http://www.hurt.com.pl/doc/wzor_oswiadczenia_o_odstapieniu_od_umowy_po_25.12.2014.pdf W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy we wskazany przez Państwa sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem pieniędzy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Prosimy przekazać lub odesłać nam towar na adres naszej siedziby niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, czyli dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów m.in.: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 2) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 3) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zwracane produkty prosimy przesyłać na adres: Baltrade sp. z o.o al. Gen. J. Hallera 132 80-416 Gdańsk

reklamacje

Produkty oferowane w naszym sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Baltrade odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi. W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail reklamacje@baltrade.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi Baltrade. W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:e-mail: reklamacje@baltrade.pl tel. 58 5522020 wew. 8 Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres: Baltrade sp. z o.o. al. Gen. J. Hallera 132 80-416 Gdańsk Mając na względzie pozytywną współpracę z Klientami dążymy do możliwie najkorzystniejszego dla Klienta rozwiązania zgłaszanej reklamacji. Informujemy także o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji np. w formie mediacji prowadzonej przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej.

pozostałe informacje

UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru ewentualnego naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ponieważ ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji. Na wskazany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail otrzymają Państwo numer nadawczy przesyłki. Kurier dostarcza przesyłki zwykle w godzinach od 8 do 17. Zdarza się niestety, że Klienci w tych godzinach są nieobecni pod adresem dostawy, a kurier może wykonać próbę dostawy tylko 2 razy! Kurier może telefonicznie skontaktować się z Państwem celem ustalenia godziny dostawy, jednak nie jest to jego obowiązek. Dlatego zachęcamy, aby skontaktować się z firmą kurierską telefonicznie i ustalić godzinę kiedy kurier będzie dostarczał przesyłki w Państwa rejonie (miejscowości). Aktualny numer telefonów do infolinii firmy kurierskiej GLS: 804 262 262, dla telefonów komórkowych: (46) 814-82-20 Mogą Państwo także śledzić przesyłkę na stronie internetowej GLS - https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek. Uwagi dotyczące składania reklamacji przesyłek za pośrednictwem Paczkomatów 24/7. Przy odbieraniu paczki z Paczkomatu prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki należy zainicjować procedurę reklamacyjną zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w Paczkomacie.