BEZGLUTEN Barszcz czerwony bezglutenowy (6910618745)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,70 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 249 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Bytom, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • cechy: nie zawiera glutenu
DANE FIRMY
Eko Straganik
Justyna Wiekiera
ul. Rynek 7/6
46-100 Namysłów
NIP: 752-139-17-22
KONTAKT
Justyna Wiekiera
tel: 603 539 265
sklep@ekostragan­ik.pl
REGULAMIN
Aktualny regulamin
dostępny na stronie
"o mnie"
PŁATNOŚĆ
71 1050 1881 1000 0091 4707 3481
PRZESYŁKA
Za przesyłkę do 25 kg
płacisz tylko raz

Przesyłki dostarcza:

BEZGLUTEN

gorący kubek

Barszcz czerwony bezglutenowy



BEZGLUTEN Barszcz czerwony bezglutenowy

Składniki: cukier, koncentrat buraka czerwonego (24 %), sól, maltodekstryna, tłuszcz drobiowy, ekstrakt drożdżowy, warzywa (czosnek, cebula), przyprawy (majeranek, pieprz czarny mielony, kminek mielony, liść laurowy), aromat wędzonki, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.

Wartość odżywcza w 100 ml (po przyrządzeniu):

Wartość energetyczna w 100 ml: 119 kJ/ 28 kcal

Tłuszcz: 0,5 g

w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g

Węglowodany: 5,9 g

w tym cukry: 5,4 g

Błonnik: <0,5 g

Białko: <0,3 g

Sól: 1,45 g

Masa netto: 18g

Okres przydatności do spożycia: 6 m-cy

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

Sposób przyrządzania:

zawartość torebki wsypać do kubka i zalać 200 ml wrzącej wody, dokładnie wymieszać.



Opisy i zdjęcia są własnością firmy Eko Straganik Justyna Wiekiera. Zgodnie z art. 116 prawa autorskiego, kopiowanie oraz zamieszczanie na innych stronach bez naszej zgody jest zabronione. Każde naruszenie naszych praw zostanie zgłoszone odpowiednim organom.

UWAGA!

podany koszt wysyłki dotyczy tylko jednej aukcji!

Jeśli zamówiłeś kilka produktów z kilku aukcji wybierz:

PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ LUB PACZKOMAT,

wtedy płacisz tylko raz za przesyłkę

do 25kg, maksymalny gabaryt 40x38x60cm!

wysyłka listem poleconym dotyczy zamówień "drobnych" produktów,
które mieszczą się w kopercie!

więcej informacji w zakładce:

"Informacje od sprzedającego" lub na "stronie o mnie"

Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszam do kontaktu:

email: sklep@ekostraganik.p­l lub telefon: 603-539-265 lub formularz: zadaj pytanie

Proszę o zapoznanie się z regulaminem!

Zapraszam na nasze pozostałe aukcje i życzę udanych zakupów!

Justyna :)

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u eko_straganik za co najmniej 249 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 71 1050 1881 1000 0091 4707 3481
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 40
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Eko Straganik
ul. Rynek 7/6
46-100 Namysłów
NIP: 7521391722
REGON: 161588570
UWAGA! . Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej, wybierając przesyłkę kurierską lub Allegro MiniPaczka InPost dostarczy ją listonosz InPost. . Wysyłka Allegro MiniPaczka InPost dotyczy zamówień drobnych produktów, które mieszczą się w kopercie o wymiarach: 8 x 36 x 26 cm (suma boków max 70cm), waga do 2 kg = 7,20 zł. . Jeśli zamówiłeś na kilku aukcjach wybierz Paczkomat lub przesyłkę kurierską a zapłacisz tylko raz za przesyłkę do 25 kg! . czas dostawy dotyczy dni roboczych: 1. Paczkomaty Allegro - dostawa do paczkomatu 1-3 dni - przelew 8,60 zł, pobranie 12,10 zł 2. Kurier InPost/DPD dostawa do domu w 24h - przelew 14,50 zł, pobranie 18,50 zł . Zamówienia opłacone przez PayU wysyłamy w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty (dotyczy zamówień w dni robocze, które zostały opłacone do godziny 09:00)!

kontakt

  • 603539265
    pn-pt 10:00 - 17:00, jeśli nie odbieram, proszę o sms - oddzwonię :)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Eko Straganik Justyna Wiekiera
Grota-Roweckiego 16/4
41-907 Bytom
Polska
darmowy zwrot
 
Darmowy zwrot dotyczy: Allegro MiniPaczka InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost. . 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. . 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: a) pisemnie na adres: ul. Grota-Roweckiego 16/4, Bytom; b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ekostraganik.pl; . 8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. . 8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. . 8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. . 8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. . 8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Grota-Roweckiego 16/4, Bytom. . 8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. . 8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. . 8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. . 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW. . 9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. . 9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.. . 9.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.. . 9.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.. . 9.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. . 9.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. . 9.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. . 9.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. . 9.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

reklamacje

Informację, dotyczącą reklamacji znajdą Państwo na naszej stronie http://ekostraganik.pl/reklamacja-towaru . 6. REKLAMACJA PRODUKTU. . 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.. . 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. . 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:a) pisemnie na adres: ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom. b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ekostraganik.pl;. . 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.. . 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.. . 6.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.. . 6.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561 [1] Kodeksu cywilnego. . 7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR. . 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php 3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.. . 7.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:. 1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).. 2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.. 3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl.. 4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

pozostałe informacje

Regulamin Allegro jest dostępny pod adresem: Regulamin Allegro Znajduje on zastosowanie do umów zawieranych między Sprzedającym, a Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedający, Allegro, Kupujący, Towar) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Allegro. . Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące Sprzedającego oraz Transakcji zawieranych ze Sprzedającym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro: . I Dane Sprzedającego Justyna Wiekiera prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: EKO STRAGANIK JUSTYNA WIEKIERA, adres miejsca prowadzenia działalności ul. Rynek 7/6, 46-100 Namysłów, i adres do korespondencji: ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7521391722, REGON 161588570, adres poczty elektronicznej: sklep@ekostraganik.pl . Nazwa Konta Sprzedającego: EKO_STRAGANIK . II Dane kontaktowe Sprzedającego Adres do korespondencji: ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom. Adres poczty elektronicznej: sklep@ekostraganik.pl. Numer telefonu kontaktowego: + 48 603 539 265 (koszt połączenia standardowy - zgodnie z taryfą właściwego operatora). . III Istotne właściwości Towaru Istotne właściwości Towaru wystawionego na Transakcji określone są w opisie danej Transakcji i udostępnione w Allegro. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru dowodzie zakupu. . IV Cena Towaru Cena Towaru będącego przedmiotem danej Transakcji podana jest w opisie danej Transakcji zgodnie z jej rodzajem i wyrażona jest w złotych polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła. Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie danej Transakcji, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej. . V Zasady zapłaty ceny Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. - Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego. - Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl (spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu). . Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego: ING Bank Śląski S.A., numer rachunku: 71 1050 1881 1000 0091 4707 3481. . W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności. . VI Koszt oraz termin i sposób dostawy . Koszt dostawy: jest wskazany w opisie danej Transakcji. Termin dostawy: wynosi do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), chyba, że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. . Termin ten należy liczyć w następujący sposób: - W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego. - W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. . Dostępne sposoby dostawy lub odbioru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: - Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa. - Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa. - Przesyłka paczkomatowa, przesyłka paczkomatowa pobraniowa - Odbiór osobisty pod adresem: ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom. – po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru. . Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. . X Prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie ciągłe lub okresowe zawartej na czas nieoznaczony Nie dotyczy Transakcji Sprzedającego na platformie handlowej Allegro oraz umów zawieranych w ich wyniku.. Jeżeli czas trwania umowy o świadczenie ciągłe lub okresowe nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony zastrzegły krótszy termin wypowiedzenia. . XI Informacje dotyczące procedury zawierania umowy sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro . Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa: - czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy, - skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty; - zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy; - metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych. . W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie . Allegro, który dostępny jest tutaj: Regulamin Allegro. . Sprzedający do każdej przesyłki Towaru dołącza dowód zakupu. . Umowa między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. . XII Usługi świadczone drogą elektroniczną. . Sprzedający wystawia Towary korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa Allegro. . Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Regulamin Allegro określa w szczególności: - rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, - warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, - warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, - tryb postępowania reklamacyjnego, - dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną. . W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj: Regulamin Allegro. . XIII Dane osobowe. Administrator danych osobowych:Justyna Wiekiera prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EKO STRAGANIK JUSTYNA WIEKIERA, adres miejsca prowadzenia działalności ul. Rynek 7/6, 46-100 Namysłów, i adres do korespondencji: ul. Grota-Roweckiego 16, Bytom, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7521391722, REGON 161588570, adres poczty elektronicznej: sklep@ekostraganik.pl. . Dane zbierane przez Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. . Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania- Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. - Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora. - W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ekostraganik.pl. . Dobrowolność podania danych osobowych .Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są także każdorazowo wskazane na stronie internetowej platformy handlowej Allegro. . Zapraszamy na nasze aukcje i życzymy udanych zakupów!