BETON dekoracyjny tynk komplet 6 m2 (6482068978)

zakończona
159,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: OPTIMUM i Punkty Partnerskie
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
  • uszkodzony: nie


Infolinia 33 846 44 20

Witam Przedmiotem tej aukcji jest innowacyjny produkt Optimum

BETON dekoracyjny tynk architektoniczny


grunt + tynk + lakier

Wydajność do 6 m2!!!
przy jednowarstwowej aplikacji

w cenie 159,99 zł z VAT


VIDEO - film instruktażowy

ZOBACZ JAK SAMODZIELNIE WYKONAĆ



W skład zestawu wchodzą:

1. 1 x 1l gruntu kwarcowego na stabilne powierzchnie gładkie, śliskie (płyty GK, OSB, gładzie itp.)


2. 5kg tynku dekoracyjnego na bazie spoiw mineralnych.


3. 1x1l bezbarwny lakier (półmat) impregnujący - zabezpiecza powierzchnię i "ożywia kolor"

lub

4. 1 x pasta perłowa (0,3l) - srebrna

nadaje metaliczny odcień dekorowanej powierzchni.

Po dokonaniu zakupu proszę podać informację odnośnie wyboru warstwy zabezpieczającej (lakier półmat czy pasta metaliczna).

Tylko u nas kupisz produkt najwyższej jakości w przystępnej cenie.
Tylko na Allegro.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń.
.

Kontakt

Ewa Łaski
tel: 509 834 312
ewa@gotele.com.pl

Zasady aukcji

Koniecznie zobacz stronę "O MNIE" Jak postępować aby transakcja została szybko sfinalizowana. Sprawdź gdzie ewentualnie możesz odebrać towar w Twojej okolicy nie ponosząc kosztów przesyłki.


Płatności

Bank Spółdzielczy o/Zator 31 8136 0000 0017 6356 2000 0010

Zapisz

Zapisz

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 31 8136 0000 0017 6356 2000 0010
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

OPTIMUM Sp. z o.o. jest producentem farb, tynków i lakierów dekoracyjnych, akcesoriów malarskich oraz wyłącznym dystrybutorem na Polskę, hiszpańskich narzędzi malarskich KRIPXE. Prowadzimy szkolenia dla wykonawców, pracowników punktów handlowych, projektantów w zakresie prawidłowej aplikacji naszych systemów dekoracyjnych oraz obsługo oferowanych narzędzi. Zapraszamy do współpracy. dawidallegro@gotele.com.pl, tel. 509 834 050

kontakt

  • 509834312
    Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 7:00-16:00
  • ewa@gotele.com.pl
    Masz pytania odnośnie oferowanych produktów? Napisz wiadomość e-mail (24h) lub zadzwoń (7:00-16:00)

zwroty

czas na zwrot: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacji 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ewa@gotele.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Zobowiązuję się na dostarczenie sprzedanych rzeczy bez wad (z wyłączeniem tych, które powstały w wyniku transportu z winy kuriera po prawidłowym zapakowaniu przesyłki) Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Zanim klikniesz KUP TERAZ zapoznaj się dokładnie z opisem przedmiotu oraz warunkami płatności / dostawy. Nie odwołujemy aukcji (oczywiście zdarzają się wyjątki – wszyscy jesteśmy ludźmi). Komentarz jako pierwszy wystawia kupujący. Po dokonaniu zakupu koniecznie potwierdź ten fakt poprzez e-mail (zadaj pyt. sprzedającemu lub wypełnij formularz zakupu/dostawy). W czasie zakupu określ: jaki chcesz otrzymać kolor danego produktu (jeśli taki występuje) Np. Farba Piaskowa kol. GOBI. formę płatności / przesyłki (przedpłata na konto bankowe lub wysyłka za pobraniem) potwierdź adres dostawy (jeśli taki jak w allegro) lub podaj inny. Konieczne jest podanie numeru aktualnego i aktywnego telefonu kontaktowego! jeśli chcesz otrzymać fakturę vat koniecznie zaznacz to w mailu i podaj dokładne dane. W przeciwnym wypadku wystawiamy paragon fiskalny. Klienci którzy otrzymali zakupiony towar wraz z paragonem, a chcieliby otrzymać fakturę vat, zobowiązani są poinformować nas o tym pisemnie (e-mail) oraz dostarczyć paragon, do OPTIMUM Sp. z o.o.Pl. Kilińskiego 2, 32-660 Chełmek, w ciągu 7 dni od daty jego wystawienia. W przeciwnym wypadku transakcja nie będzie finalizowana, a po 7 dniach podjęte zostaną odpowiednie kroki. Zakupione towary wysyłamy zazwyczaj w od poniedziałku do czwartku firma kurierską FedEx / OPEK (paczki do 30kg brutto czyli towar razem z opakowaniem). Czytaj dokładnie opisy aukcji (koszt wysyłki po wpłacie 20,00 zł lub za pobraniem 25,00 zł za 1 paczkę do 30 kg). Przewidywany czas dostawy przez kuriera to 24-48h od chwili wysłania. Średni czas realizacji zamówienia od momentu kliknięcia KUP TERAZ i wysłania przelewu lub potwierdzenia zakupu za pobraniem, to 4 dni robocze. Jeśli waga towaru przekracza 100 kg zalecamy wysyłkę towaru na palecie . Co daje jednorazowy koszt 100 zł brutto , istnieje możliwość zbicia tej ceny w zależności od wysokości zamówienia. Towar wysyłany paletą może mieć dowolną wagę (do 700 kg BRUTTO CZYLI RAZEM Z PALETĄ) natomiast cena pozostaje bez zmian! Zakupione przedmioty na różnych naszych aukcjach mogą zostać wysłane w jednej paczce jeśli ich łączna waga nie przekroczy 30kg. Czyli płacisz za jedną przesyłkę. Np. 2 x 10L Farby EKO+ NIE możemy wysłać w jednej paczce ponieważ każda z nich waży ok 16kg. (Istotne: 10L farby to nie 10, a 16kg). Wysłać możemy np. 20kg Gotele i 5L EKO+ w jednej paczce (ok 27kg), ale uwagi na charakter produktu (farby) przesyłka w takiej konfiguracji może zostać uszkodzona podczas transportu co nie jest zależne od OPTIMUM. Jeśli życzysz sobie aby każdy produkt był spakowany w odrębnej paczce – zaznacz to jasno w mailu kontaktowym potwierdzającym zakup. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone, ale ewentualna reklamacja zostaje rozpatrzona dopiero wtedy, kiedy pracownik OPTIMUM otrzyma rzetelnie wypełniony Protokół Szkody (lub jego czytelne zdjęci / skan). Jeśli więc zdarzyło by się, iż dostarczona do Ciebie przesyłka jest uszkodzona (np. Farba wylana) masz obowiązek, w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki, wezwać Kuriera, który dostarczał Ci przesyłkę, a on sporządzi w/w protokół. Dopiero wtedy Optimum rozpatruje reklamacje i ewentualnie wysyła towar ponownie. Zwróć szczególną uwagę na to aby Kurier rzetelnie wypełnił protokół szkody. Np. Jeśli w paczce było wypełnienie– ścinki papierów, podwójny karton, oznaczenia taśmą i tp. - musi to być wyraźnie zaznaczone w protokole! Gdy zdecydujesz aby zakupiony przez Ciebie towar, o wadze 1kg (tylko pojedyncze sztuki), został wysłany za pośrednictwem Poczty Polskiej – wyraźnie zaznacz to w mailu potwierdzającym zakup. Pocztą wysyłamy produkty tylko1 kg. Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych pkt handlowych - nie ponosząc dodatkowych kosztów za transport, skontaktuj się ze mną mailowo lub telefonicznie, (zanim dokonasz wpłaty na konto) i zapytaj o taką możliwość. Płatność za zakupiony towar uregulujesz przy ewentualnym odbiorze !!!