BESTWAY POKRYWA PLANDEKA BASENU SOLARNA 58241 305 (6541585266)

zakończona
29,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • lokalizacja: Gorzyce
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
11 1140 2004 0000 3702 7565 5295

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

SOLARNA POKRYWA

NA BASEN o śr. 305 cm

BESTWAY 58241



Każdy posiadacz basenu ogrodowego powinien wiedzieć że musi
zadbać o czystość zarówno wody jak i basenu.
W utrzymaniu czystości pomoże nam pokrywa, zapobiegająca wpadaniu do basenu liści, wody deszczowej oraz innych znieczyszczeń

Pokrywa solarna dzięki zastosowanej technologii pęcherzyków utrzymuje ciepłą wodę w basenie. W zestawie znajduje się torba do przechowywania pokrywy.

OFEROWANA POKRYWA PRZYSTOSOWANA JEST
DO BASENÓW STELAŻOWYCH
O WYMIARACH 305

Dzięki energii słonecznej pozwala podgrzać wodę
w basenie oraz utrzymać jej ciepło.


PRODUKT NOWY
PROSTO OD PRODUCENTA


BŁYSKAWICZNA WYSYŁKA KURIERSKA


kod produktu : 31512

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 11 1140 2004 0000 3702 7565 5295
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
kod produktu : 31512

Błyskawiczna przesyłka. Wysyłamy pocztą albo kurierem siódemką.
Towary najwyższej jakości prosto od producenta.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 727 01 49 09
    kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 7:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci przelewem bankowym kwotę za towar + najtańszy koszt wysyłki z danej aukcji, na której został dokonany zakup. Zwrot zostanie wykonany w terminie nie dłuższym, niż 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając je na Nasz adres e-mail bądź wkładając je do zwracanej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy z Naszej strony, adres formularza : www.espimo.pl/odstapienie.pdf Przesyłkę należy nadać na adres Siedziby Firmy : OLISKO.PL ul. Piaskowa 125 44-350 Gorzyce Do przesyłki prosimy dołączyć potwierdzenie zawarcia umowy (najlepiej paragon / kopia faktury / potwierdzenie przelewu itp.). KOSZT ZWROTU RZECZY: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Firma OLISKO zobowiązuje się dostarczać rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym firmy OLISKO,lub w formie pisemnej na adres Siedziby Firmy. Kupujący nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem reklamowanego towaru do siedziby firmy. Po uzgodnieniu z Klientem, zostanie podesłany kurier po reklamowany towar bądź zostaną w całości zwrócone koszty odesłania do Nas towaru. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Klient zostanie obciążony kosztem zwrotu, jak i ponownej wysyłki przedmiotu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Dane do wpłat przelewem tradycyjnym. OLISKO.PL Agnieszka Wądołowska ul. Piaskowa 125 44-350 Gorzyce mBank : 11 1140 2004 0000 3702 7565 5295