BERGHOFF ZESTAW DO PRZYPRAW 6CZ NEO 3500063 (6999431625)

23 dni do końca

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

E-mail Wyślij wiadomość
Tel. stac. 076 / 835-86-28
Tel.kom. 513-078-611
Gadu-Gadu 4546507

Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Numer 50 1020 5558 1111 1508 1340 0003
Bank Inteligo

Wysyłka tylko za pośrednictwem kuriera:

Koszt wysyłki jest jeden niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów.
Wpłata na konto: 12zł

Wysyłka za pobraniem: 19zł
Jeżeli koszt wysyłki na zakupiony przedmiot w opisie auckji lub cenniku wysyłki wynosi 0zł pozostałe przedmioty również są wysyłane gratis.
Czas realizacji zamówienia od 1-3 dni roboczych.


Na każdy zakupiony przedmiot wystawiamy paragon,lub również F-VAT proszę podać w taki przypadku po zakupie dane do faktury.

Przy odbiorze paczki, nalezy sprawdzić paczkę przy kurierze -wszystkie reklamacje "uszkodzenia i braki w towarze bez protokołu od kuriera nie bedą uwzględniane"


Przyprawniki 6 części NEO Berghoff


Zestaw obejmuje 5 pojemników na przyprawy (9 x 4 cm) oraz stojak (18 x 11 cm)
Pojemność pojemnika: 50 ml
Wykończenie: matowe
Stojak: ABS
Pojemnik: ABS + aluminium.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

1002 Drobiazgi
ul. Garncarska 2
67-200 Głogów
email: info@1002.pl
tel.: 513078611

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje


W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem meilowo: @1002.pl lub telefonicznie 51307861.

Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:

 a) osobiście do siedziby 1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów(od poniedziałku do piątku w godz 10-18) wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną

 b) wysłanie produktu do na adres siedziby firmy:

1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.  Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt 1002 Drobiazgi /1002.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.   Podstawą reklamacji uszkodzonego sprzętu wysłanego poprzez firmę kurierską jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w chwili odbioru towaru. Każda paczka jest ubezpieczona, kurier ma obowiązek zaczekać do momentu dokładnego  sprawdzenia zawartości i tego powinien dopilnować klient..  Sporządzenie protokołu reklamacyjnego  jest jedyną podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji z tego tytułu.  Sprawdzenie braku w towarze musi zostac poprzedzone protokołem spisanym przez kuriera doreczajacego.   Kurier nie ma obowiązku informowania klientów o jego przywileju.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

1002 drobiazgi
ul. Garncarska 2
67-200 Głogów
Dodatkowe informacje

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem :

1002.pl info@1002.pl lub telefonicznie 513078611.

Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:

 a) osobiście do siedziby 1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów(od poniedziałku do piątku w godz 10-18) wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną 

 b) wysłanie produktu na adres siedziby firmy 1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną. 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.  Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt 1002 Drobiazgi /1002.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.   Podstawą reklamacji uszkodzonego sprzętu wysłanego poprzez firmę kurierską jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w chwili odbioru towaru. Każda paczka jest ubezpieczona, kurier ma obowiązek zaczekać do momentu dokładnego  sprawdzenia zawartości i tego powinien dopilnować klient..  Sporządzenie protokołu reklamacyjnego  jest jedyną podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji z tego tytułu.  Sprawdzenie braku w towarze musi zostac poprzedzone protokołem spisanym przez kuriera doreczajacego.   Kurier nie ma obowiązku informowania klientów o jego przywileju sprawdzenia paczki w jego obecności. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

1002 Drobiazgi
ul. Garncarska 2
67-200 Głogów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy.   W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu towaru do sklepu pokrywa kupujący.  Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).  W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem 1002.pl info@1002.pl lub .   Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu   a) osobiście do siedziby 1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów(od poniedziałku do piątku w godz 10-18) wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub   b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres 1002 Drobiazgi ul. Garncarska 2 67-200 Głogów, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.  Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt 1002 Drobiazgi /1002.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

O sprzedającym

sklepagdcompl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

662

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 513078611
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

1002 Drobiazgi  Marzena Olejniczak 

 ul. Garncarska 2,  67-200 Głogów  

NIP 693-182-54-67  

Adres do korespondencji:  

1002 Drobiazgi 

ul. Garncarska 2 

 67-200 Głogów